Ik las verder nog iets over meubeltjes die zijn binnengekomen, bij.... Twijfel (?) wanneer worden ze opgezet? ik ben benieuwddd of heb je een fotootje alvast van de website om ons te stillen Labrador: nog steeds zo misselijk elke keer? nog niet zo erg dat je overweegt om naar de dokter te gaan voor pilletjes?
Hier: vandaag heb ik echt een ouderwetse K-dag! Eerst beginnen met de felicitaties voor mijn verjaardag....DANK JEWEL ik heb een super leuke dag gehad gisteren. Nadat ik dus 's ochtends al een heel lief vriendje had, had mijn moeder een High-tea gereserveerd in mijn favo winkelstad Daarna daar nog een klein beetje gewinkeld en naar huis gegaan waar zij en 1 broer van mij kwamen eten. Bij thuiskomst had vriendje ook nog een prachtige bos bloemen gekocht dat is echt heel wat voor hem, dus was supppeeeer blij! Nou daarentegen vandaag gaat alles mis! Voel me echt lichtelijk depri, waarom weet ik niet excact maar goed. Wel problemen met de nieuwe hypotheek wat mij enorm veel stress opleverde en nog steeds tot we een oplossing hebben. Ben maar aan de envelopjes voor het geboortekaartje gaan schrijven. Hopelijk morgen een betere dag! Sorry voor mijn depri bericht
Sallie: wat een lief ventje. Esther: Hoe is het met jou? joyce: Fijn dat het met je wond beter gaat. GFH: Balen zeg van je temp. gelukkig heb je wel een verwijsbrief gekregen. Heb je al een afspraak gemaakt? Muis: Hoe zijn bij jullie de uitslagen? Leonie: Ik ben benieuwd naar de meubels. Mamamootje: Leuk dat je gisteren een leuke dag hebt gehad. Hopelijk is deze baaldag snel over. Ik heb vanmorgen voor het eerst boven de pot gehangen. Er kwam alleen maagzuur. Tot de lunch misselijk geweest, daarna een weeiggevoel.
@ mamootje, balen joh dat je vandaag een mindere dag hebt! Maar gelukkig heb je wel een leuke verjaardag gehad Ik ga morgen de enveloppen van de geboorte kaartjes ophalen. We hebben ook adres etiketten laten drukken door die winkel dus we hoeven het heel lui er alleen maar op te plakken hahahah Ik ga trouwens ook niet meer graag alleen de deur uit maarja het kan even niet anders morgen. Dan heb ik weer controle Heb ik zo geen zin in!! Ik zie het wel met die pyjamaatjes hoor en anders kan ik altijd iemand langs de winkel sturen Voel jij al wat mamootje?? Hier is de zeurderige kramp in me onderbuik/rug nog steeds aanwezig blehhh is geen fijn gevoel. Ik ga zo even lekker douchen en dan lekker rustig aan doen want de (schoonmaak) plannen die ik allemaal had voor vandaag heb ik maar even aan de kant gezet..
@Sallie, mooie foto's van Sam. Het is een mooi en tevreden mannetje @flora, het schiet echt niet op bij jou. Hoop dat je even hebt kunnen slapen en dat ze misschien je vliezen willen breken. We worden nieuwsgierig @GFH, fijn dat je een verwijzing hebt voor de gyn, misschien gaat het nu net zo als bij labrador, die werd ook zwanger voor haar afspraak bij de gyn en ikke na de eerste afspraak. @mamootje, de hoofdpijn is weg en de pijn in mijn arm is te hanteren. Zit nu qua medicatie op minder dan de helfd als waar ik op zat. Dus gaat de goede kant op. En klagen mag hier altijd. @joyce, wat een heerlijk nieuws dat de wond kleiner is geworden. Q5 dec staat in mijn agenda dus zie je dan. @Catharina, hier het zelfde dat als ik haar neerleg ze begint te huilen en alleen bij mama of papa wil zijn. En dat verbeterd helaas niet met de fles. Hoop dat het bij jou snel verbeterd. @Dday, kan misschien toch een hoop voorbereiding zijn en dat het straks doorzet. Om op iedereen te reageren. Met mij gaat het goed, vind het best erg zwaar een kleine maar ik geniet ieder moment van haar. We hebben het heerlijk samen. Ik ben wel blij dat ik weer met mijn medicatie kon beginnen. Het is nu allemaal net wat makkelijker te doen. Ze groeit ook goed, ik hoor volgende week wel hoe zwaar ze nu weer is. Ze krijgt dan ook haar eerste prikjes en daar zie ik wel tegen op omdat ik zelf erg bang ben voor naalden. Vandaag voor lens controle geweest en dat is nog steeds goed. Met mijn medicatie kan dat minder worden. Daarna even naar de intratuin en ee kleine meid in een stoeltje van de intratuin, die zitten vast op de winkelwagen. Heb nog nooit zoveel bekijks gehad en zij vond het schitterend. Daarna naar vrienden, die hebben gisteren een geregistreerd partnerschap afgesloten. En toen naar huis kleine de fles en toen in bed, huishouden gedaan en nu lekker onderuit op de bank. Tip: probeer voor het einde van het jaar voor je kleine nog een ID aan te vragen, ze worden namelijk een heel stuk duurder per 1 januari. En hij is dan voor 5 jaar geldig, wij gaan hem vrijdag aanvragen, want JJ is dan vrij. Donderdag zal ik een foto maken van haar in haar nieuwe outfit. Tot later Essie
Zo, daar was ik weer even. Ga het nu echt weer beter proberen bij te houden . Labrador: balen van je misselijkheid! Probeer wat te eten voordat je opstaat, ontbijtkoek, beschuit of cracker, dat helpt echt. Mamootje: das niet zo leuk van je mindere dag! Af en toe heb je dat gewoon maar het is wel balen inderdaad hoor! Hoop dat het morgen weer beter gaat. Dday: hoewel ik weet dat dat gerommel lang kan duren klinkt het toch als een begin, spannend. Wilde jij eigenlijk thuis of in het ziekenhuis bevallen?! En zie je er erg tegenop of valt het mee?! Catharina en Hielkje: hoe vinden jullie meisjes het in de box?! Als ze jullie of pap wel kan horen maar dat je haar niet hoeft vast te houden?! Hier gaat dat wel goed, vooral als hij een beetje omhoog ligt, dus niet helemaal plat. Maar dat kan ook door het spugen komen. En hoe zijn jullie nachten nu?! Ik kan met jullie meepraten hoor, hoe veel ik geniet van mijn mannetje, zwaar is het zeker. Maar ik vind dat het vooral komt door het slaapgebrek. Dat ik de hele dag met hem bezig ben vind ik wel fijn, en hij kan goed zelf liggen. Ligt nu alweer 1.5 uur zelf in de box te slapen, dus daar heb ik gewoon geluk mee. Ik hoop dat hij snachts snel wat meer tijd tussen de voedingen gaat laten, tot nu toe blijft het om de 3 uur en dat breekt wel op, maar dat zullen jullie wel weten .
@Sallie, hier slaapt Bo nog steeds de hele nacht aan een stuk. Om 18 uur krijgt ze een voeding en de late voeding delen we op om 20.30 een voeding en dan om 22.30 de andere helft en dan moeten we haar echt om 6.30 wakker maken voor een voeding. Dit doen we om alvast te wennen aan als ik straks weer ga werken. Verder heeft ze net ruim 3 uur geslapen in bed. En dan kan ik in huis aan de slag. Hopen dat we dit volhouden.
Hi meiden, VK gebeld, zij weet het ook niet zo goed haha, dus nog ven aankijken en anders straks terug bellen. Krampen blijven komen, verlies oud bloed (kan van het strippen komen) en vocht (vw??!?!) Dus we wachten geduldig haha
@ Labrador: Nee ik heb nog geen afspraak gemaakt. De verwijsbrief is naar het AZM gefaxt en ik krijg van hun bericht.
@flora, verlies je het ook als je op je hand blaast of als je het probeert op te houden want dan zou het vw kunnen zijn.
Nou het bedje staat maak morgen wel ff fotos. mamootje balen van je baal dag. hopelijk morgen wat beter. flora spannend.... nogsteeds. hoop dat het doorzet nu. snap dat je er best nu een beetje door kan zitten. zou ik ook hebben. hier ff een baaldag gehad in de stad. maar wou jullie nog wel ff een koopje meedelen. namelijk bij sommige etos zijn de zwitzaldoekjes in grote opbergbak nu 25 euro. zitten 17 verpakkingen in.
Esther; het loopt er zegmaar als afscheiding uit, kan het niet "oproepen" Verder oud bloed maar dat is door het strippen denk ik. Hoop zo dat het snel of ophoudt of doorzet, hik echt tegen de nacht aan... Wat een fantastische foto van Bo, ze heeft echt een fantastische bos donker haar!!
@flora, dat je tegen de nacht op ziet kan ik me best voorstellen. Ik hoop zo dat het nu toch gaat doorzetten voor je en je ons snel Bella kan laten zien. Dank je wel voor je reactie op haar foto. Haartjes worden minder na elke haar was beurt. Maar ik hoop zo dat het niet lang meer duurt voor je
Volgende deel http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/319085-gek-op-roze-deel-4-dames-gaan-voor-eerste-kindje-deel-6-a.html#post11463870
@esther, mooie foto! Wel heerlijk dat bo doorslaapt 's nachts, dat is hier nog niet het geval @sallie, als sienna eenmaal ligt in haar wieg gaat ze meestal wel even slapen. 's nachts laat ze er nu al iets meer tijd tussen (4-5 uur) maar omdat ik zo'n 2 uur met een voeding bezig ben komt er van slapen nog niet echt veel. Na een voeding is ze heel erg benauwd en als ik haar neerleg gaat ze koeren en spugen, dus ik kan zeker meepraten over je slaapgebrek, pfff. @flora, het klinkt alsof het strippen in ieder geval iets gedaan heeft. Ik verwacht snel babynieuws!