Goede avond @GFH: Balen van de nega test zeg Hopelijk wil de huisarts wat voor je doen. Lees net dat je een verwijsbrief hebt, ben benieuwd @Dday: Ik heb een paar boxpakjes en wat simpele nijntje pakjes van de prenatal en daar slaapt ze ook in, ik heb geen aparte pyama's @Joyce: Klinkt goed van je wond, hopelijk is het nu snel genezen. @Florabella: Ben benieuwd wanneer je baby komt @Sallie: Idd foto's op hyves en facebook en zal binnen kort ook wat in mijn album zetten. Succes straks als je mannetje weg is, de mijne is nu ook 2 weken de hort op en al redden wij ons prima met z'n tweetjes toch zal ik blij zijn als hij er weer is. Mooie foto's en die nijntje muziek euhh, ding, hebben wij ook op de commode staan, kaatje kan er echt heerlijk naar luisteren. Kaatje kan trouwens goed slapen in haar wiegje overdag en 's avonds ligt ze in haar reiswieg in de woonkamer en 's nacht dus ook naast mij bij het bed en dan gaat ze spoken maar er zal vanzelf wel ritme in komen maar ik slaap 's nachts max 1 1/2 uur achter elkaar als ik dat al red..dus dat is idd wel pittig. @Mamootje: Hopelijk ben je weer van je depri bui af en gaat alles goed met de beeb. Jeetje, ben benieuwd wat het eind oordeel zal zijn. @Hielkje: Jeetje wat slaapt bo al snel door zeg, ben benieuwd wanneer kaatje door gaat slapen. Wat een super foto en wat een mooie bos haar zeg! Ze kijkt idd heel wijs. @Twijfel: Ik heb vandaag de pamper sensitive doekjes gekocht bij de Etos, 12 pakken voor 18 euro dus vond ik ook wel een goede deal. Vandaag weer lekker aan de wandel geweest al moet ik zeggen dat de grote afstanden toch nog wel pittig zijn. Verder nog een tante en nicht van lief op bezoek gehad dus dat was wel gezellie. Ik ga het nieuwe deel later wel ff bij lezen (5) want kaatje moet voeding hebben. Laters Ladies
Ikke: heb eveb gespiekt, wat een moppie! Als ik het slaapverhaal van jou en catharina lees mag ik nog blij zijn met een voeding van 20 min en 3 uur ertussen... Hoe slaapt kaatje?! Begin was hier heel onrustig maar het gaat stukken betrr sinds hij op zijn zij slaapt...
Ik leg Sienna ook op haar zij sinds gisteren (op advies van lactatiekundige) en dat lijkt inderdaad een stukje beter te gaan. Een voeding in 20 minuten, dat is echt super snel, kleine sam kan zeker flink slurpen?
Hoi meiden. Gisteren even geen puf om te laptoppen. Zo'n keizersnede valt me toch wel zwaar. Vooral in de avond als de kraam weg is jank ik me helemaal suf omdat ik voor mijn gevoel zo weinig kan doen. Sebas is nu 5 dagen oud en vandaag heb ik pas voor het eerst zelf zijn luier kunnen verschonen. Heb hem ook voor het eerst in bad mogen doen. Al mijn spieren zijn verkrampt omdat ik me slecht kan bewegen. Maargoed vandaag ging het al iets beter. Morgen nog de hele dag kraam en dan in het weekend nog 2x drie uurtjes. Pffff zal haar missen hoor. Volgende week moet manlief twee avonden weg en zie er toch wel tegen op omdat ik zo niet mobiel ben, maar ik moet er toch een keer doorheen. Voor alle lieve meiden hier die nog moeten bevallen hoop ik echt dat het via de natuurlijke weg kan. Een keizersnede is echt 6x niks kan ik je vertellen. Nog geen nieuwe beebs erbij hier las ik. Jammer...ben heel nieuwsgierig. edit: zie op FB dat we toch een nieuwe beeb hebben...JIPPIE! De trotse mama mag zichzelf melden.