Gek op roze deel 3 (dames die gaan voor hun eerste kindje deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    flora: dat is helemaal fanatiek! Maar dan heb je in ieder geval wat te doen ;). Maar kindje is nu weer wakker dus ik mag weer aan de bak haha. Hoor vriendlief koetelen door de babyfoon haha ;).

Dani: vergeten te zeggen, mooie kast! :). En hoop dat je geen BO hebt!

2. Sallie zonder doel haha ja dan doe ik het ook niet om half8 hoor haha, maar alleen als ik wakker ben en echt niet meer kan slapen haha morgen hebben wij me neefje en nichtje de hele dag wel ff opletten met voedings tijden van tim want we willen naar kinderboerderij met ze haha

Flora ook lekker fanatiek!

Esther oeh nog 5 weekjes heerlijk meis!

Sal ik vond de bloeddruk wel mooi hoor haha

3. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@ja, sal. Kan je er alvast aan wennen dat je straks ook vroeg op moet.

Hier is de kinderkamer klaar met laminaat. Nu alleen nog doodleggen naar de trap en dan is dat ook klaar en kunnen de spullen naar boven....... Essie is so happy. Box staat al.

4. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ja we zijn mooi op tijd hè! :) maar we hadden nu wel een leuke aktie erbij! :) en wrm langer wachten als je toch al weet wat je wil :) haha.. Nu kan ik eigenlijk niet wachten tot het nov is! :)

5. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hielkje: das fijn dat het laminaat al ligt.
    nijntje is ook super leuk en met je kleine accentjes heb je ze toch nog allebei.
    pff wassen van de kleertjes haha leuk daarna opruimen das wel een werk maar wel super leuk kom nu al wel eens dingen tegen dat ik denk oh ja dat hadden we ook nog.

@sallie: thnax hoe is het met jou

6. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@meid, acties zijn altijd leuk en daar moet je ook zeker gebruik van maken......

@dani, klopt ik heb heel erg veel kleding gekregen van mijn vriendin en JJ heeft nu al zo iets van weer niet of ik dit wel leuk vind is mijn smaak niet. Ik zeg nou dan binnenkort toch maar even shoppen......

7. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hielkje: hier ook heel veel gekregen maar zelf shoppen blijft zo leuk haha dus weet ook niet of wij hier alle gekregen spullen gaan gebruiken

8. esther wat gaaf dat het eindelijk opschiet meis je schiet zelf ook al op haha tijd voor nieuwe buikfoto esther:p

Meid haha ja ik durfde dat niet van mij had het nu nog niet gehoeven ook , maar martijn heeft het gekocht dus die hou je echt niet tegen..maar goed haha

9. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Joyce, vloer ligt, maandag laatste plintjes, zaterdag commode halen, alle kleertjes zijn gewassen. Dus na maandag is echt alles klaar. Ik zal binnenkort weer eens een buikfoto maken.

@dani, ik heb me echt heel erg in gehouden met kleertjes kopen, waarschijnlijk gaan we voor nog een paar jurkjes kijken en majootjes en dan is het echt klaar. Als de commode er is even kijken hoeveel broekjes we hebben in 56.

Ik ben nu gesloopt heb echt de hele dag gelopen. Mama was ook niet thuis en JJ was ook niet mee, dus ben zelf maar aan het verhuizen geslagen. JJ boos natuurlijk, maar het ging goed...... Net even geoefend met de kinderwagen in en uit elkaar halen, maar dat gaat ook goed. Nieuw geboorte kaartje besteld dus die vanavond verder in orde maken. En dan een aantal bestellen... En dan mag de kleine van mij komen ik ben er klaar voor............ Moet alleen nog even wachten, maar komt goed.

10. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    @Dday: mooie spulletjes heb jij zeg!!

@Dani: mooi beschilderd de klerenkast!

@Caterina: wat een mooi buikje! en nog erg bescheiden wel voor 25 weken of niet?

11. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Joyce: haha, ja het is nu ook een nette bloeddruk hoor, daar niet van. Maar omdat hij meestal aan het einde hoger wordt dacht ik even in de gaten houden ;).

Dani: welcome. Hier gaat het goed, op die buik van paar dagen terug na heb ik eigenlijk echt geen klachten, dus daar mag ik blij mee zijn denk ik!

Hielkje: lekker hoor, dat het zo opschiet. En ach, als je rustig aan doen moet "verhuizen" wel lukken :). Ben beneiuwd naar de fotootjes nog steeds hoor!

Meid: lekker toch dat het in de actie was, uiteindelijk toch hetzelfde voor een lagere prijs :).

Mamootje: hoe is het met jou?

Hier is er vandaag in het kamertje gestuct, het is zo mooi opgeknapt! Wat een strakke muur al kan doen zeg! Verder is even over 6en ons oppassertje weer opgehaald. Lekker dagje hoor, maar inderdaad wel wennen je zo aanpassen aan een schema. Maar verder super leif ventje en vooral veel met (en om(A)) hem gelachen!

12. esther haha ja nog ff geduld martijn zegt ook al als de kamer klaar is kan die komen..ik euhm schat heb nog ff een paar maanden geduld ok ? haha mannen!

ik was trouwens maar twee streepjes aangekomen dat is 2 ons of pond geen idee was iig niet veel :D

Sallie aha ok wist ik niet ik zit meestal gewoon netjes hoor alleen bij hem niet rare dokter gelukkig dat het een geslaagde dag was met de kleine

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Heerlijk al die kamertjes, ik ben echt benieuwd naar alle
    Foto's!!

Ik zit nu ff lekker in bad, dat vond ik altijd
    Lekker maar nu nog meer!

14. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @meid, wat leuk, welke heb je gekocht?

@hielkje, klinkt gezellig die pufcursus, ik ben ook zeer benieuwd hoe het gaat worden.
    Lekker dat je bijna klaar bent, ik moet hier ook nog even wat kleine kleertjes shoppen voor de 1e dagen, maar ik wacht nog even tot de wintercollectie er volledig is.

@joyce, 120/90 lijkt mij ook super netjes toch?

@sallie, haha ja het zeekoegehalte valt nog wel mee, al vind manlief me al enorm!
    Zo'n oppas dagje lijkt me zeker vermoeiend, maar ook wel schattig. Lekker dat het stucwerk alvast klaar is, geeft meestal wel een hoop troep of viel het mee?

@mamootje, dank je, ik hoor hier vaker dat het een bescheiden buikje is, maar ik vind het al een hele voetbal hoor haha

@flora, veel plezier in je bad ;)

Hier sinds gisteren "lekkende" borsten. Bleegh, ik vind het maar helemaal niks. Nog meer meiden die hier last van hebben? :$

15. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Zo, lekker gegeten :).

Joyce: misschien omdat het een ander is dat de druk ook al hoger is, als je je maar even opwindt ofzo kan hij al stijgen. Jij al klaar voor je dagje morgen?

Flora: lekker bad! Geniet ervan!

Catharina: ja het is natuurlijk wel meer dan normaal ook al is het geen zeekoe ;). Mooi buikje hoor! En stucen geeft troep ja, maar ze hebben zelfs gedweild na afloop ;). Echt super hoor, en het zit er netjes op! Die borsten lijken me inderdaad ook helemaal niks! Hier (nog) geen last van. Las hier op het forum laatst iemand met 8 weken, brr... Wil je borstvoeding geven?

Zo nog even wat doen, mijn oma komt een blok verderop wonen, maar het huis is uitgewoond. Dus even kijken of we nog een (koeteldekoet ;)) klusje kunnen doen!

16. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    @Sallie: met mij gaat het wel...gaat een beetje op en af...
    Ik heb een heerlijke vakantieweek gehad samen met vriend!
    Al kreeg ik aan het einde van die week weer wel heel erge last van mijn chronische bijholteontsteking:(

Gisteren vervolg 20 weken echo gehad, en ze konden al wat meer checken maar de baby was weer ontzettend!!!!!! eigenwijs en ik moet nu weer een keer terug omdat ze weer niet alles konden checken:(

Verder heb ik heel veel last van mijn rug en stuitje, ik ben heel erg bang voor bekkeninstabiliteit, ik duim van niet, maar als ik realistisch alle symptomen lees, dan vrees ik.
    Volgende week even met de VK overleggen in het ZH.

Dus even een zeur berichtje;) ik dacht vanmiddag, ik ga geen zeur bericht plaatsen maar als je er toch om vraagt:D

Maar vanwege alle bovenstaande heb ik ook weinig energie om te reageren, al lees ik wel fanatiek mee!

En leuk dat je kamertje nu mooi gestuct is!

17. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Hoi meiden

Foto's kinderkamer en een nieuwe buifoto staan in mijn fotoalbum

18. oeee esther spannend ik ga zo ff koekeloeren!!

Sallie ja ja ben er klaar voor normaal hebben we er 1 maar omdat de kosten voor kinderopvang zo achterlijk hoog zijn doen we ze nu allebei martijn is toch thuis volgende week alleen me nichtje weer:)

Flora wij zijn ook bezig me het kamertje meubeltjes hebben we behangen gaat morgen gebeuren dan de vloer erin , moet allemaal zo snel want ik heb nu geen waskamer meer omdat alles daarin staat en aangezien ze regen verwachten ...kan ik me was niet meer buiten hangen de wandtekening die ik ga maken doe ik als martijn weer werkt even op me gemak

Catherina nee nog geen last van gelukkig ze zijn wel al open en koud (me tepels haha) rare dingen, maar lijkt me een goor gevoel joh! maar dan heb je wel super melk toevoer haha noem ik je vanaf nu gewoon bella de koe hahah.

Mamootje jeetje weer niet kunnen zien haha maar je mag weer een keer terug!

Sallie leuk je oma in de buurt

19. *edit esther wat een stoer kamertje!!! dat wiegje het lampje de nijn oeeeeeee leuk leuk!

20. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Joyce, dank je wel. We zijn er samen ook erg blij. Ben ook benieuwd hoe het bij jou gaat worden....

@mamootje, hier ook rugklachten soms en stuitje regelmatig. Probeer meer wisseling in je dag te hebben, regelmatig zitten en iedere uur minimaal een kwartier lopen en anders omgekeerd. Soms wil een afspraak bij de fysiotherapeut ook schelen.... En daar kan en mag je zo heen.

@Sallie, lijkt mij ook wennen om in een soort van schema te leven, maar ook heel erg leuk, omdat het van je zelf is...

Deel Deze Pagina