Monique: Goed van je dat je hulp gezocht hebben. Hopelijk kan de psycholoog je helpen! Joyce: Wij gaan naar Turkije
Monique; goed gedaan!! Hopelijk voel je je snel wat prettiger!! Labrador; lekker Turkije!! Geniet er goed van meis, let op Mijn woorden; dit wordt jullie laatste vakantie vakantie met zijn tweeën!! Dat voel ik aan mijn (vrucht)water
goed monique en geef het echt de tijd, verwerk het en het kan lang duren maar ook kort maar als je het maar de tijd geeft meis, tis niet niks, en als je het nu niet helemaal verwerkt komt het wellicht terug, kortom neem je tijd we zien je hier zo nu en dan lekker langs wapperen is prima! Labrador ok lekker meis, turkije , hoop dat je lekker zon uurtjes krijgt
Monique wat goed dat je de eerste stap genomen hebt. Ik hoop dat je goed geholpen wordt. Tuurlijk heb je nu even niet de puf het hier bij te houden dat is heel begrijpelijk hoor. Denk eerst even aan jezelf en je gezin, dat is pas echt belangrijk.
monique, wat goed dat je hulp hebt ingeschakeld.Denk eerst ff aan jezelf en je gezin. Jullie zijn het belangrijkst op dit moment. Laat je af en toe ff wete hoe het met je gaat? Joyce, vind je het snel gaan.... Ik vind het echt voorbij kruipen Hier echt een baaldag gehad, had echt nergens zin in en ben ook nog beetje verkouden geworden. heb ook bijna niks gedaan alleen dat wat echt moest. Moest ook nog bloedprikken vanochtend (was ik helemaal vergeten) en daar hou ik dus echt niet van. Maar ook dat hebben we weer gehad, en deze mazzelaar mag nog een keer bloedprikken(later in me zwangerschap) joeppie *klaagmodus weer uit*
@labrador, gelijk heb je! even rust met testen kan soms heel goed zijn @monique, goed dat je hulp zoekt meid! des te sneller ben je er weer bovenop en kun je heerlijk genieten @tweety, zo vroeg in de zwangerschap al bloedprikken? of ergens speciaal voor? hier lekker thuis! morgen (beetje) uitslapen en dan echo!!!! ben heel benieuwd wat ze gaan zien.
@justme, ja moest bloedprikken voor me ochtendsuiker, bloedgroep enz. hoort erbij en werd doorgestuurd door de vk. Maar jij morgen al echo, spannend hoor hoop dat ze wat kunnen zien.
@monique, wat rot voor je dat je je nog niet goed voelt. Wel heel goed van je dat je er iets tegen gaat doen! @labrador, snap ik wel hoor dat je die testen even zat bent, even lekker alles loslaten op vakantie. @justme, veel plezier bij de echo morgen @angela, lekker dat je het bloedprikken weer gehad hebt, ik moet bij mn volgende controle ook weer. Hier na een drukke werkdag lekker op de bank. Mn meisje is lekker druk aan het bewegen.
angela haha ja ach een ander ziet het ander vind het bij vons ook kruipen alhoewel ik nog steeds het besef en het vertrouwen in me lichaam niet heb dus ach ... ik zie in december wel als ik het in me armen mag houden krijsend gezond en wel Bloedprikken mag ik bijna wekelijks vind het niet zo erg hihi merk het vaak niet eens ..alleen dat altijd plassen in een potje waardeloos hihi justme oeeee spannend meissie wat leuk weat snel wat goed wat gaaf!! meteen laten weten he haha ik ga ff filmpje kijken met tijn
Jeetje, moest ff zoeken hoor maar hier zijn jullie dan Examen gehaald en nu ff rustig dus eindelijk weer eens tijd om een beetje op het forum te hangen. Kan niet alles meer gaan bij lezen dus als iemand mij wil up-daten graag. Ben de laatste tijd wel een beetje warrig. Zet lege dingen terug in de koelkast, trek mijn shirt binnenste buiten aan en kom daar pas een halve dag later achter, laat veel dingen vallen (niks is meer veilig bij mij) en vergeet gewoon boodschappen die keihard op mijn lijstje staan dus ben lekker aan het suffen Maar verder gaat het goed hoor, alleen een beetje druk zo dus ben erg blij met mijn vrije weekend. Ga de hele zaterdag helemaal niks doen waar ik geen zin in heb, lekker puh Hoe is het met jullie dames??
Justme: veel plezier bij de echo!! Ikke: Gefeliciteerd meid met je examen Vakantie: Ik ga pas in september dus duurt nog even. GHF: ik zie dat je je eisprong vandaag hebt. Goed geBMST? Onze BMS periode is ook weer aangebroken, al hoewel ik het verplichte toch wel erg zat begin te worden...
ikke gefelicteerd! update euhm angela,justme meid zijn zwanger..dDday krijgt een kereltje euh da was um haha labrador je moet ook niet verplichte muts dan lukt het nooit go with the flow, ja poeh ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, bij ons was het raak doordaat we euhm niet echt sex haddeb gehad vanwege schimmelinfectie en ik en hij zoiets hadden van laat maar, en 1 keer in die periode gedaan had ook geen ovu testen ofzo die maand en warmpel het was raak hhiihi good luck Goedemorgen GFH Wat een rot droom weer vannacht pff heb om 04.00 even het licht aangehad vond het toch eng zucht...doe mij dan maar sex dromen ipv horror dromen ....
hier helaas geen echo gehad, de gyn vindt het nog te vroeg..... volgende week donderdag! was wel een beetje teleurgesteld maar snap zijn argument wel. als je nu nog geen hartje ziet maak je je zorgen terwijl dat onnodig kan zijn. dat risico wil hij niet lopen. nog een klein weekje wachten dus.
Ikke dat warrige herken ik zo. Ik ben zinnen door elkaar aan het gooien. Mijn man staat me af en toe aan te kijken van: wat zei jij nou?? Hihi. Dat verplichte herken ik ook zo goed Labrador. Wij hadden ook wat probleempjes waardoor het er niet leuker op werd. De maand dat het raak was was ik het zo zat. Ik heb me nergens meer aan gehouden. Dus niks niet blijven liggen na de seks, nee hoppa opstaan heb er schoon genoeg van. Je kunt je de verbazing voorstellen toen ik juist die maand een positieve test in handen had hahaha. Het kan soms echt zo onwijs raar lopen.
arghh balen just maar ja nog ff een weekje geduld dan en ik weet hoe moeilijk dat geduld hebben is ahaha mja..verder was alles goed??
Ikke gefeliciteerd meis! Just, balen dat je geen echo hebt gehad! Ik had met bijna 7 wk wel een echo (op mijn buik) maar toen kon de ha het ook nog niet heel duidelijk zien.. Een heel klein kloppend bolletje was het toen.. Maar volgende week is al snel!