@justme, jammer, maar ook wel heel erg begrijpelijk. Nog even geduld is altijd minder..... @labrador, even het verplichten skippen en gewoon weer lekker van elkaar genieten. Hoe minder een verplichten hoe groter de verrassing. Vanavond uiteten met mijn vriendin en wordt de commode bezorgd, dus zaterdag het kamertje echt afmaken en dan genieten tot ze er is.... Nu even spannend of ze een vriendje of vriendinnetje krijgt. Vrienden van ons hebben zo de 20wkn echo. Hoop op een jochie....... We hebben nu echt alles in huis dus laat haar maar komen. Ben er klaar voor.
Sorry sorry sorry.. Oh ik schaam me echt heel diep dat ik jullie zo verwaarloos En ik wil niet weer als een zeurpiet overkomen als ik vertel dat ik me niet zo lekker voel de laatste tijd. Ik lees wel heel af en toe mee maar heb gewoon de energie niet om op iedereen te reageren. Dus als het zo rustig is vanuit mijn kant weten jullie dat ik me gewoon niet zo lekker voel. Voor de rest gaat het hier wel aardig.. babyboy beweegt heerlijk in me buik en we zijn nu bezig in de babykamer met de spullen in elkaar zetten. De commode en ledikant staan al alleen de kast moet nog gedaan worden. Ook hebben we een heel mooi memobord laten maken. Nu heb ik een klein beetje terug gelezen.. @ Flora nee het is niet die winkel Jammer dat ze jou kleur niet hebben. @ Meid mooie kamer daar hebben we ook nog naar staan kijken. Ook een mooie kinderwagen.. Heb je verder al een idee hoe je de kamer wil aankleden?? @Dani mooie kast!! @Hielkje mooi je kamertje en een hele mooie buik!! Wij hebben als het goed is 19 september de 1e pufles Ben heel benieuwd @Mamootje thanks meid ben erg blij met de spullen @Sallie fijn dat het kamertje nu zo mooi is geworden door het stucen! Ben benieuwd hoe jullie hem gaan inrichten @Tweety doe maar rustig aan meid! @Muis fijn dat disney zo leuk was!! @Monique super knap dat je hulp gezocht heb! Veel sterkte en ik hoop dat je je snel weer beter voelt! @Labrador heerlijk Turkije daar had ik nu ook wel zin in gehad! @Ikke gefeli met het halen van je examen!! Nou dit was het geloof ik wel weer? Sorry voor de gene die ik vergeten ben! Hopelijk tot snel weer allemaal en als ik er even niet ben komt dat omdat ik er gewoon weg de energie niet voor heb! Knuffelssss
Dday, wat vervelend dat je je niet zo lekker voelt!! Hoort er nou eenmaal allemaal bij!! Heerlijk dat je al zo lekker bezig bent met het kamertje!! ik heb daar ook zo'n zin in!! maar ik moet nog even geduld hebben Wij vonden het kamertje allebei geweldig en hij was in de aanbieding, normaal 1200 euro, maar nu 600 euro, dus je zou gek zijn om nog een paar maandjes te wachten! Wij willen niet weten wat het wordt, dus we houden het neutraal.. We willen op de vloer wit laminaat gaan leggen, en de muren met grijstinten gaan behangen/verven..
Leuk hoor meid Klinkt een beetje zoals onze kamer Wij hebben ook wit/grijs/silver tinten op de beebkamer & silver grenen laminaat wat ook bijna tegen het witte aanzit Ja wij vonden jullie kamertje ook heel mooi! Maar we waren daarvoor al direct gevallen voor de kamer die we nu bijna in elkaar hebben staan Maar idd goed van jullie hoor dat je lekker je kans gegrepen hebt met zo'n aanbieding! Vind je dat niet moeilijk om niet te weten wat je krijgt?? Ik had het echt niet 9 maanden lang volgehouden om niet te weten wat het is dus diep respect voor jullie!!
@DDay, balen dat je je niet lekker voelt meid. hopelijk is dat snel weer beter @meid, gelijk heb je. zo'n aanbieding moet je niet laten schieten hier een positie broek gekocht in de opruiming, heb ik die alvast!
Ik vind het tot nu toe niet moeilijk om het niet te weten.. Weet natuurlijk niet hoe dat over een paar weken is.. Maar het lijkt me/ons juist zo mooi om het pas te horen/zien als onze beeb net geboren is maar goed, Miss denk ik er over een paar weken anders over Just, wat goed dat je al een broek hebt gekocht! ik mag ook wel gaan shoppen voor andere broeken, krijg ze echt niet meer dicht! Haha.. Dday, wat voor kamertje hebben jullie gekocht? Miss heb je hem al laten zien hoor, maar mijn geheugen is een zeef!! Vind jullie behang wel super trouwens! ( dat weet ik dan nog wel! Haha)
Dit is ons kamertje heb hem al heel lang geleden een keer laten zien dus kan me voorstellen dat je het niet meer weet!!
ik ben er ook weer meiden. Justme, balen dat je nog geen echo hebt gekregen. En je eerste positiebroek je bent er lekker optijd bij haha. Joyce, ik vind het bij anderen ook altijd snel gaan maar hier kruipt de tijd echt voorbij. Dday, mooi kamertje hoor. Verder hier een k-nacht en dag gehad. Ben ontzettend verkouden en echt beroerd. Slaap daardoor ook slecht. Gister had ik 2 paracetamolletjes ingenomen voor ik naar bed zou gaan. 1 viel verkeerd en ja hoor alles kwam eruit. Lekker zooitje gelijk maar luchte wel op Vanavond maar weer vroeg naar bed. *klaagmodus weer uit*
Dday, oh ja dat was hem!! Idd ook een erg mooi kamertje! Angela wat balen dat je je zo kut voelt! Knuf!
Beterschap Tweet!! Ik weet hoe je je voelt.. vooral bij verkoudheid is het vreselijk dat je geen goede neusspray mag gebruiken Hopelijk voel je je snel weer beter meid!!
Thanks meid! In het eggie ziet hij er nog wel veeeel mooier uit. In de deur van de kast zitten van die mooie groeven die je niet ziet op de foto. Ook is hij een stuk robuuster in het echt als op de foto. Nou ik toch bezig met foto's spam ik er ook nog maar 1 van het memobord
thanks meiden. Voel me echt zo belabberd en ook nog ontzettend moe. zal blij zijn als ik vakantie heb, maar moet volgende week nog de hele week werken. Hoop dat ik het ga redden, ben echt helemaal verrot en nog nooit zo aan me vakantie toegeweest als nu
@Dday: wat ontzettend grappig! ik had jou kamertje nog helemaal niet gezien, maar wij hebben dezelfde!! Hier staat ie al helemaal in elkaar...ik vond die schapjes aan de zijkant van de commode het meest apart Bij welke winkel hebben jullie hem gekocht? want die hebben ze niet in de 'bekende' winkels... @Dday en tweety: hoop dat jullie je snel beter voelen! Hier denk ik dat ik maandag de HA ook maar weer ga bellen, ik heb nog heel erg last van mijn bijholtes en daardoor super hoofdpijn, is echt niet meer grappig
Angela, als t niet wil meis, dan moet je je gewoon ziek melden hoor! Je moet goed voor jezelf zorgen! En lief zijn voor jezelf!! Dday, gaaf bord! dat vonden wij aan ons kamertje ook gaaf, dat ie niet zo iellig is. Onze baby kamer is eigenlijk enorm groot, dus dan moet je niet van die "dunne" meubeltjes hebben
@angela en mamootje, beterschap meiden! Het is niet lekker als je je constant beroerd voelt! @justme, wel jammer van de echo, maar ik snap het wel goed, is nog wel erg vroeg! Hier morgen de 3d echo, heb er zin in. Ik hoop dat ons meisje er een beetje goed voor gaat liggen!
meisjes ik ga jullie weer verlaten voor vanavond ga lekker mijn bedje in met paracetamol en hopen dat ik me morgen beter voel. catharina, dat is het vervelende van verkoudheid je voelt je hondsberoerd maar niet genoeg om ziek te melden. Morgen nog ochtendje en dan weekend hoop dat ik me dan beter voel dday, mooi memobord
Beterschap Angela! Mooi hoor Dday! Ik zal morgen ofzo ook eens foto's van onze meubeltjes plaatsen. Zo vreselijk veel kleertjes gekocht vandaag, die uitverkoop in combinatie met een wilde aanstaande moeder en oma is echt een ramp Heel veel van het merk feetje; echt super schattig met ook lieve teksten dus Bella heeft kleren genoeg! Nu ff een beetje over de zeik, pap kreeg om vijf uur telefoon dat er iemand was uitgevallen en dat hij maandag geopereerd kan worden. Super natuurlijk, hoe sneller hoe beter maat het is een pittige operatie incl intensive care en ik kan pas maandagmiddag vanuit limburg naar Groningen. Ik heb maandagochtend een afspraak die ik nu niet kan afzeggen en die echt door moet gaan. Bah daar baal ik nu echt ff van. Sam hoe gaat de verbouwing?
Hihi Mamootje wat grappig zeg Ik heb hem bij gardo gekocht. Ja die plankjes aan de zijkant van de commode zijn echt super!! Ook vind ik de kast echt super ingedeeld met hang en leg gedeeltes. Hebben jullie de babykamer al helemaal klaar?? Zo ja hoe hebben jullie hem aangekleed?? ben heel benieuwd Thanks Flora! Wel super dat je vader al zo snel geopereerd kan worden maar wel super balen idd dat je een afspraak hebt! Leuk he kleertjes shoppen ik vind de kleertjes van Dirkje ook echt super leuk Ik heb een superman boxpakje gekocht die vond ik zoooo stoer hahaha Angela slaap lekker en doe lekker rustig aan! Meid thanks ben echt onwijs blij met het memobord! Catharina veel plezier morgen bij de 3d echo wij hebben hem 27 augustus! kan ook echt niet wachten.. Nou ik ga weer HGT kijken..
Flora, leuk dat je zoveel kleertjes hebt geshopt! En wat goed dat je vader zo snel mag komen, maar wat ontzettend balen dat jij niet gelijk mee kan!!