@meid, nu is overal uitverkoop!! msischien dat ik morgen ook nog ff de stad in ga om nog wat te scoren. @Dday, leuk kamertje!! @tweety, beterschap meid @mamootje, jij ook al in de lappenmand, das niet de bedoeling he! @catharina, veel plezier bij de echo @flora, balen dat je er niet bij kan zijn maar wel fijn dat je vader zo snel al geopereerd kan worden ben ook hgt aan het kijken maar ga zo ff douchen en slapen.
Goedemorgen ladies!! Thanks Justme Hij staat bijna helemaal in elkaar.. Het laatste gedeelte doet mijn mannetje vandaag en dan kan alles op zn plek en kan ik tenminste alvast wat spulletjes kwijt. Dus meiden ik denk niet dat ik hier heel veel ben vandaag. Fijn weekend voor iedereen!! Knuffelsssss
@Dday; Wat een gaaf kamertje meis! Superleuk! @Angela; Wat naar dat je je zo belabberd voelt mop... Flink rust nemen, vitamientjes nemen, lief zijn voor jezelf en ik hoop dat je je snel weer wat lekkerder voelt.. *knuffel* @Zieke dames; Beterschap en sterkte!! *knuffel!* @Catharina; Spannend, 3Decho!! Ben benieuwd hoe jullie meissie op de foto wil! @Flora; Vervelend dat je maandag pas later naar je vader kan! Balen ook he dat het zo ver weg is dan... Maar komt vast goed meis! *knuffel ook voor jou!* Wel fijn dat je zo lekker hebt geshopt, voor kleine meisjes kun je echt heeeelemaal los gaan met shoppen! Ik zou mezelf echt failliet shoppen aan roze, roze, roze, haha. De verbouwing gaat goed, lief dat je het vraagt! Het schilderwerk is bijna af en de vloeren beneden liggen er als het goed is over een uurtje helemaal in, dus ik ben compleet hysterisch van verliefdheid op ons paleisje, haha. Hoop echt dat we snel over kunnen. *stuiter* Het is nu wachten op de keuken.. We zouden er vorige week al over gebeld worden, maar dat is niet gebeurd dus daar ga ik maandag even stevig achteraan. Goeiemorgen dames!! Vind het zo stom dat ik niet zoveel tijd voor jullie heb lately! Ik kom het allemaal snel inhalen hoor! We hebben het echt superdruk met de verhuizing en ik heb deze week het labeltje "Bekkeninstabiliteit" opgeplakt gekregen, dus dat schiet weer lekker op allemaal. Maar we komen er wel! Gisteren weer wat leuke spulletjes gekocht voor onze kleine kerel, vind het zo schattig allemaal... Tot onverholen irritatie van mijn schoonmoeder, van haar mag ik niks meer kopen. Ja daaaaag, jij bent niet de enige die van shoppen houdt! Laat mij lekker winkelen voor m'n eerste kind zeg! Grrr. En gisteren in de Bruna ook, zo'n mens achter de kassa. "Zooo, zwanger?" Euuhmmm, ja..? "Hoe lang moet je nog?" Ehm, een paar maandjes... (ik heb er echt de schurft aan om met vreemden over mijn zwangerschap te praten, vind het een beetje onbeschoft ofzo whaha) "Wanneer ben je uitgerekend dan?" (Donder op zeg, een paar maandjes is een paar maandjes! Aargh!!) In november. "Oh, nou, mijn dochter is in december uitgerekend maar die is echt nog niet zo dik hoor!" (WTF?! ) Nou, die heeft duidelijk ook een stuk minder vrouwelijke genen meegekregen dan ik. Fijne dag nog! Ik ben zo die winkel uitgelopen. Wat denkt ze wel niet. Stom wijf. Stop je boekenbon maar lekker waar de zon niet schijnt, die haal ik wel bij de concurrent. :x Heb je volgens de VK een "super bescheiden buikje voor deze termijn", krijg je nóg dat soort onbeschofterij. Grrr!
Sam wat fijn dat jullie huisje lekker opschiet! Whaha moet wel heel erg lachen om je verhaal van de bruna
FLora he dat is dubbel dubbel fijn voor je pa balen dat je er niet meteen bij kan zijn maareh als je de afsprak gehad heb beloof me dan dat je je daarna netjes aan de maximun snelheid houd en rustig die kant op kachelt..... en uitverkoop goddank ik hou niet van winkelen en we weten nog niet wat het word haha .. Sam ja de BI hebben we het al over gehad op FB haha maar tis natuurlijk wel balen voor je maar ook een teken dat je het rustig aan moet gaan doen, weet het ligt niet in je aardje maar een vriendin van me zus kachelde ook door heeft 3 weken plat op de bank gelegen kon niet meer lopen en is vroeg ingeleid omdat het niet meer ging...dus even voor de kleine hou je in... Dday spanennd meis martijn wil vanmiddag de vloer gaan halen, voor de kamer dan kan alles erin staat nu namelijk her en der verspreid door het huis..van de week heeft wel mijn babyneefje van 5 mnd erin geslapen geloof dat die goedgekeurd is want hij heeft lang geslapen haha, me nichtje van 2 mocht in ons grote bed heb kussens aan de zeikant gelegd dat ze er niet uit kon rollen. Iedereen die ziek is beterschap! Gisteravond hadden we een jongetje van 2,5 hier in bad haha met zijn moeder die vrouw is doof woont bij ons op de hoek en haar man en martijn zijn er met de badkamer bezig dus konden ze niet thuis, dus die komen hier badderen haha jochie keek zijn ogen uit hier naar de hondjes de poesjes de visjes en kwam met hele verhalen werer thuis lief hoor! deze foto is van afgelopen week met tim en lotte:
Goede middag @Labrador en Wendy: Hopelijk is het raak deze ronde @Justme: Weet niet of ik het van jou al had mee gekregen dus alsnog van harte met je zwangerschap meis! @Meid: Welke pagina staat je kamer??? Ben nu ook wel nieuwsgierig. @Dday: Jammer dat je je nog steeds niet zo lekker voelt, rustig aan dan maar dat is het belangrijkste. @Tweety: Beterschap meis! @Catharina: Ben benieuwd naar de echo, onze meid had zich mooi verstopt achter haar armpjes en haar beentje maar we mogen opnieuw dus ik heb niks te klagen. @Flora: Balen dat je nu pas later bij je vader kan zijn maar alles gaat toch gewoon goed komen. @Sam: Moest wel lachen om je verhaal maar snap idd niet dat mensen zo zijn. Dat zeg je toch niet tegen mensen, gewoon iedereen in haar waarde laten en zeker geen vragen stellen.. Vandaag lekker uitgeslapen tot half 12, heeerlijk. Was ik wel ff aan toe. Vandaag is echt mijn dag en ik ga echt helemaal niks doen waar ik geen zin in heb. Ben dan ook alleen vandaag en dat ga ik zeker zou houden. Vanavond denk ik ff een makertje enz.
Ikke, op pagina 9 staat het kamertje, en de rest haha Lekker dagje voor de boeg dus geniet ervan meis!!
Hoi meiden! Ja, ik leef nog hoor . Voor als iemand het zich afvroeg haha. Ik ben twee dagen met een vriendin naar Friesland geweest en gister druk met vanalles en nog wat, dus ik lees vandaag maar weer rustig bij! Sam: ik lees dat je het druk hebt! Logisch ook met je nieuwe stulpje J. Veel plezier met klussen (als het nog plezierig is hahaha). Ah, ook nog BI, gadver zeg! Kijk er maar goed mee uit, al is dat wel het laatste wat je nu wil horen! Ken twee voorbeelden van mensen die het hebben verwaarloosd en die hebben er jaren later nog steeds last van. Knuf! Moet wel stiekem om je lachen, hoewel ik je helemaal begrijp. Maar jij hebt ook een bescheiden buikje hoor! Catharina: mooi dat je borstvoeding wil geven, dan lekken ze in ieder geval niet voor niks . En als je met wandelen last krijgt inderdaad wat korter lopen. Of misschien loop je te snel? Hoe laat heb je de 3d echo? Ben erg benieuwd, wij willen er aan het einde ook nog een doen! Mamootje: wat fijn zeg dat je baby nu heel goed gevoeld hebt! Lekker gevoel he, soort bevestiging! J. Esther: leuk dat het kaartje al besteld is! Waar hebben jullie hem vandaan? Wijj bestellen via internet, dus denk dat ik alles pas kan doen na de geboorte. Of misschien kan ik al iets opslaan (voordat vriend alles even sneldoet ). Ik hoop dat de 20 weken echo van je vrienden goed was gegaan! Flora: ik lees dat je je niet zo lekker voelde, hopelijk ondertussen weer helemaal tiptop! He gatsie, wat vervelend dat je niet eerder naar je vader kan. Is er geen mogelijkheid dat je de afspraak toch verzet oid? Joyce: klinkt als een gezellig oppasdagje! J. Ah, en nu ook zon lieve foto! Schattig hoor, ziet er gezellig uit. Vind het ook een leuke leeftijd die kindjes! Justme: bah wat een baaldag had jij woensdag! Ik hoop dat je rug een beetje is bijgetrokken en dat je kan genieten van het weekend. Ah, wat jammer dat je geen echo hebt gehad! Nog eventjes geduld en dan kan je hier een mooi plaatje neerzetten . Leuk een positiebroek, heb je weer mooi geld bespaardJ. DDB: ook voor jou, hoop dat je weer happy bent J. Meid: wat een superleuke spullen hebben jullie! Lekker he dat je er zo veel bijkrijgt! Wij hebben ook wel wat bijbetaald, maar dan heb je wel veel voordeliger mooie spulletjes dan dat je het los koopt! J. Monique: wat goed dat je hulp hebt gezocht, vind het altijd knap als iemand kan erkennen dat het eventjes niet meer gaat. Ik hoop dat het je helpt! Labrador: ik sluit me helemaal bij meid aan! Tweety: lekker dat het bloedprikken achter de rug is, nu duimen voor goede uitslag! Oeh jakkes, je bent ziek! Hoe gaat het nu meis? Ikke: moet om je verhaaltje lachen hoe vergeetachtig en drollig je bent, vooral omdat ik mezelf er zo in herken. Het was al zo, maar lijkt wel steeds erger te worden. Wanneer krijg je de uitslag van je examen? Je hebt het dubbel en dwars verdiend dat je het haalt, wat een tijd heb je in het leren gestoken zeg! Dday: hoe je je voelt en je echte leven is belangrijker dan hier hoor! Natuurlijk gezellig als je meekletst, maar als je het druk hebt heb je het druk! Ook mooi kamertje! Wha, en ook zon gaafmemobord! Echt super zeg! J. Zo, hehe, ik ben weer bij zeg! Heel wat blz gelezen. Ik ben nu bezig met inpakken en dat soort dingen, maandagochtend heel voreg (eigenlijk nog bijna nacht, moet half 5 weg) gaan we naar schiphol voor ons weekje Greece! Zal blij zijn als ik weg ben haha. Ben zelf altijd nogal van het inpakken en dingetjes die ik niet moet vergeten, en vriendje lijkt altijd wel alle zinloze dingen op de laatste dag te willen pllannen. (inpakken, klussen, hardlopen, de kroeg in) en dat zorgt nog wel een beetje voor irritaties. Dan zegt ie dat hij wat ie vergeet daar wel koopt, en ik mag aan alles denken. Verder is hij lief hoor! Met Plukkie de poes gaat het hier goed,ze groeit als kool en maakt er een lekkere troep van. Ze is nogal fanatiek met poep ondergraven en dan vooral er met een pootje doorheen roeren, dus ben lekker vaak aan het dweilen . Verder weinig nieuwtjes, merk dat ik sinds ik rustiger doe na het telefoontje aan mijn VK vorige week zaterdag mijnbuik stukken beter voelt, ook s nachts. Wel voel ik mijn banden af en toe flink, maar omdat ik weet dat dat normaal is is het stukken beter te verdragen . Ik lees tm morgenavond weer lekker mee! x
@flora, fijn dat je vader al zo snel geholpen kan worden, wel shit dat je pas later heen kan, snap dat je daarvan baalt! @sam, top dat alles opschiet met de verbouwing en wat een onbeschoft wijf zeg! Ik heb er ook echt iets op tegen dat allerlei mensen maar dat soort vragen aan je gaan stellen. Ik krijg er echt zo'n "gaat je niks aan, laat me met rust" houding van. @ikke, geniet lekker van je "ik dagje", heb je zeker wel verdiend! @joyce, dus martijn is weer aan het klussen, wel grappig dat je nu de buren in bad hebt Hier geweest voor de echo, het 2d gedeelte ging helemaal goed en was erg leuk, maar helaas had het apparaat een storing waardoor het 3d/4d gedeelte heel korrelig was. Helaas kregen ze hem niet aan de praat dus nu mogen we nog een keertje terug komen. Meisje lag heel rustig en vredig te kijken, heb nu al zin in echo deel 2!
@Sallie: Ik heb de uitslag al gelijk gekregen, ik ben gelukkig geslaagd. Op naar de volgende op 5 september en dat boek is dik zeg, pff maar komt wel weer goed. Daarna nog 1 boek en daar hoop ik begin oktober examen in te doen zodat ik mij daar niet meer druk over hoef te maken in mijn verlof, dan wil ik alleen maar aan beeb enz denken @Catharina: Balen dat het 3d/4d gedeelte het niet deed maar wel lekker dat je dan nog een keer mag. Hopelijk ligt jullie ukkie er dan ook goed voor.
Thnx ikke, wij vonden de kleur van de wagen ook erg gaaf! Je ziet nu alleen maar standaard kleuren.. Veel grijs en bruin..
Nu is het hier weer rustig . Ikke: gefeliciteerd meid! Lekker dat je geslaagd bent . Catharina: haha, fijn dat ik gemist word . Heb net op een paar heel leuke winterjasjes geboden op MP. Staan zoveel leuke dingetjes en kan het in de winkels niet echt vinden...
Hoi meiden, @Sallie, alvast hele fijne vakantie. Ga er lekker van genieten. @flora, balen dat je er niet bij kan zijn maandagochtend maar wel een lekker idee, dat je vader toch eerder geopereerd kan worden. Sterkte maandag... @Joyce, leuke foto van Tijn en de kids @Sallie, kaartje ook via internet besteld. Via Geboortekaartjes, trouwkaarten, uitnodigingen en kerstkaarten bestel je bij CardXL hier regel je alles van te voren en op de dag van de geboorte geef je de laatste dingen door en dan heb je ze of de dag erna of 2 dgn erna in huis. Dus hoef niet te wachten tot na de bevalling. @ikke, gefeliciteerd met je behaalde examen en succes met de volgende. @Sam, wel mak aan blijven doen. Ik kom dan dus 27-8 in je nieuwe huisje koffie drinken of niet? @catharina, balen van de 3D echo, maar nu mag je wel nog een keertje kijken.... Gisteren heerlijk gegeten met mijn beste vriendin samen en dat was erg gezellig, afgesproken dat we dit snel weer gaan doen als de kleine er is. Kinderkamer is ook klaar. Commode staat, en alles is ingericht. Mama blij
Sallie: Lekker bijna vakantie! Esther: Ook ik ben benieuwd naar het kamertje Flora: Fijn dat je vader maandag geopereerd kan worden, maar wel balen dat jij er niet bij kan zijn. Sterkte! Catharina: jammer dat de 3/4d echo niet door ging. Maar nu kun je nog een keer kijken naar brambella Tweety: Beterschap Joyce meid enz: Ik snap jullie goed bedoelde adviesen dat het niet verplicht moet worden, maar ja anders loop ik weer een ronde mis en mijn cyclussen zijn toch al zo lang. Vanavond naar de bruilofd van een vriendin. Haar vanmiddag al gezien, en wat zag ze er mooi uit.
@Joyce; Jaaaa chef..... Wat een verschrikkelijk lieve foto met Tim en Lotte trouwens! Kan me voorstellen dat je daar flink broeds van werd een tijdje terug. @Ikke; Ik vond het ook erg onbeschoft inderdaad. Ook dat doorvragen terwijl ik duidelijk geen zin had om uitgebreid in detail te gaan, wálgelijk! Maar goed. Can't fix stupid zeggen we dan maar. Geniet van je welverdiende Ikke-dagje! Super dat je geslaagd bent voor je examen trouwens, gefeliciteerd! Veel succes met het leren voor de volgende, komt vast goed! @Sal; Wooow, wat een bijleesactie! Ik doe idd rustig aan hoor, word gewoon bedreigd door Es en Joyce dus ik durf niet anders. Was het leuk in Fryslân? Ik wens je een verrukkelijk weekje Griekenland lieverd, geniet van de zon, de salades en je lief, travel safe, en tot volgende week! Dikke kus! @Catharina; Balen van de misgelopen echo, maar wel leuk dat je nog een keertje terug mag toch? Ik vind het ook erg onbeschoft als vreemde mensen over mijn zwangerschap beginnen. Ik zeg toch ook niets over hun make up in het voorbijgaan? Snap niet dat een dikke buik per definitie gespreksvoer moet zijn terwijl ik toch wel veel aandachtstrekkender gevallen langs zie lopen op een dag. @Es; Super dat je alles klaar hebt voor de kleine! Ook ik ben erg benieuwd naar foto's! En ik doe super mak an hoor, don't worry. Zou niet meer durven na alle dreigementen op FB van jou en Joyce whahaha! Ik zet je voor de 27e in de agenda, gezellig! @Labrador; Enige wat ik je aan kan raden is lief blijven voor jezelf. Zolang je dat doet is al het andere prima. Geniet van de bruiloft vanavond!
Hallotjes @Sallie: Voordat ik het vergeet, heeel veel plezier op vakantie. Moest trouwens wel lachen om jou inpak verhaal, kan mij er ook wel in vinden. Ik heb ook altijd inpak stress en lief snapt daar ook niks van. Er staat idd veel leuks op MP maar ik zie af en toe de kleding niet meer door al die advertenties heen, zoveel zijn het maar ga er toch wat meer tijd in steken. Ik heb nu al aardig wat van MP afgehaald: Leander wieg, Bloom stoel met zitje en snug, nieuwe Lodger wrapper queen, schattige laarsjes (nieuw), 2 slaapzakjes van purflo (maat 50 en 70) en heb net geboden op een bykay draagdoek en nog een nieuwe lodger wrapper want die dingen zijn toch wel handig denk ik. Jeetje, begin MP verslaafd te raken lees ik net Zoo, ikke dag zit er op en ga nu lekker slapen. Sweet dreams ladies