Daar was ik nog even, tnx voor de fijne vakantie wensen . Hielkje: wat lekker zeg, alles op orde! Sammie: heeeej mattie . Hoewist met tjou tan? Ik heb inderdaad even goed bijgelezen, voelde me bijna schuldig . Hoe is het met je bloemkooltje? Heb je nog nieuwe bloemkoolspullen? .... Ikke: zooo, en jij zegt dat je geen tijd hebt voor marktplaats . Nou ik vond het eerst ook lastig, maar nu bedenk ik eerst wat ik nodig heb, dat vul ik in als zoekterm. Daarna of het jongens of meisjes is en welke maat ik wil. Dat schiet al heel erg op! Maaruh een Bloom, mag ik vragen voor hoeveel? Ik heb er ook voor gekeken maar voor de prijzen die ik zag koop ik liever een nieuwe.... Zo, net de hele avond bij een vriendin gezeten, die woont in het centrum. Vriendje was in de kroeg dus ik ging even hoi zeggen. Wat een aso mensen heb je ook zeg, afkeurende blikken naar mijn buik. iemand die zegt "zooo, krijg jij een kind?!". Duh. Maargoed, even twee frisjes gedaan en het was wel even lekker om gewoon even daar te zijn, dan voelt het niet als een gemis om niet uit te gaan . Vriendje was zo lief, die doet altijd erg stoer en nu de hele tijd over mijn buik aaien en voor me staan dat er niemand zou botsen. Moest ook lachen, want er stond een meisje al de hele avond bij hem, te flirten enzo. Tot ik kwam, duurde 10 minuten en toen ging ze weg, duidelijker bezet kan iemand niet zijn . Sleep well meiden, tot morgen! xx
Whahaha die meid zal wel balen, en vriendje maar over die buik aaien! Das wel leuk Ik wil ook nog een paar lodger bunkers, lijken mij ook fijn. Hoe lijkt jullie die draagdoek daarvan (shelter?) Hier gisteren veel harde buiken, ik denk door de spanning voor pap zijn operatie. Ik ben op 23.00 maar ik bad gaan zitten, wist niet zo goed wat ik er verder aan kon doen. Nou meiden een fijne dag, ik ga opstaan en aan de slag. Kijken of ik de spanning kwijt kan raken.
Goeiemorgen dames! @Sal; Mogge gappie! Hier alles flex, je weet tóóóch! Whaha. Met jou ook alles lekkah op de zondagochtend? Grappig he, het effect van dikke buiken op sjans. Je komt dan toch echt in het bezet, bezetter, bezetst gebied, geweldig om dat te zien. Wel sneu voor die meisjes die echt dachten dat ze een goeie flirt aan de haak geslagen hadden, maar ja, het leven is nou eenmaal keihard. Ze wennen d'r maar an. Wel fijn dat je even lol hebt gehad in de kroeg, lekker van genieten hoor! Voor je het weet heb je oppas nodig voor dat soort ongein. Met het bloemkooltje gaat het volgens mij goed, hij is al flink aan het oefenen voor een carriere bij Cirque du Soleil. Met mij verder ook goed hoor, ik word alleen echt onwel van dat geverhuis de hele dag en die rugpijn, bleeugh! Rustig aan doen is zooo niet mijn kopje thee. Maar wat mot, dat mot, he. Die inpakstress herken ik wel, maar des te meer valt er straks van je af als je eenmaal in het vliegtuig zit. Hier is het met die verhuisdozen exact hetzelfde. Ik maar inpakken en stressen en doen, en manlief die moet eerst nog even z'n moeder bellen, koffie zetten, naar de supermarkt en bij de gamma plintjes kijken. Maar goed, inmiddels staat ons ieniemienie (oude) woonkamertje he-le-maal afgeladen met een stuk of 30 volle dozen, en we hebben als je rondkijkt echt amper iets ingepakt. Draaaamaaa. Maar komt goed. Denk ik. Nog heel eventjes. De vloer en het schiderwerk zijn echt prachtig geworden trouwens, ben zooo blij. Helemaal verliefd op onze casa, haha. Nou. Ik zit weer te raaskallen merk ik. Dus ik kap er maar weer even mee. Fijne dag moppie! xxx @Flora; He bah, ook nog harde buiken erbij. Doe je wel een beetje rustig aan en zo? Hoop dat je de spanning vandaag een beetje los kunt laten hoewel ik me heel goed voor kan stellen dat dat erg lastig is. Sterkte meis. Nou dames, ik ga weer even verder, duty calls en zo. Hele fijne dag allemaal!
Goede morgen @Sallie: Ik ben ook van het gerichte zoeken vandaar dat ik het wat moeilijker vind met kleding. Ik heb 200 voor de bloom betaald. Gaat om de classic wit met grijs zitje + snug en is in pricipe zo goed als nieuw op een kleine beschadiging op het zitje na. Ik heb zitten rekenen. Voor een nieuwe betaal je op zijn goedkoopst 269 plus zitje van 50 euro en snug van 30 euro zit je al op 350 euro dus vond 200 euro eigenlijk wel een goede prijs. Beetje jammer trouwens dat mensen je afkeuren omdat je zwanger in een kroeg staat, moet je je dan maar verstoppen ofzo? Wel lachen voor die griet, die zag haar avond waarschijnlijk al in duigen vallen @Flora: Ik heb wel vaker gelezen dat de lodger shelter draagdoek heel snel zwaar op de schouder word maar iedereen zal wel zo zijn eigen mening hebben. Ik vind die lodger bunkers schreeuwend duur zeg, de wrappers trouwens ook hoor vandaar dat ik ze van MP afhaal, ik heb nu een helemaal nieuwe in doos met labels er nog aan voor 40 euro en ik ben nog bezig met een nieuwe ook voor 40 euro maar weet niet of die verkoper er mee akkoord gaat. Ik ga dus voor de bykay draagdoek en daar heb ik alleen nog maar positieve verhalen over gehoord en ze zien er ook nog erg leuk uit. Alleen het knopen ziet er ff ingewikkeld uit maar ook dat schijnt vrij makkelijk te gaan.
@Sallie, leuke dingenzijn dat, meisjes pesten in de kroeg. Ik wordt er ook altijd raar op aangekeken dat ik zwanger in de kroeg ben. JJ aait ook steeds op over mijn buik en vraagt ook regelmatig of hij zijn moppie even mag voelen. Ze reageert dan meteen dus ligt hij naast me met een hele grote glimlach. Zo ontzettend lief. @Sam, wel lekker dat het mooi is geworden je casa, ben heel erg benieuwd....... @ikke, markplaats is echt ideaal, heb er ook al veel gekeken, maar alleen nog maar de kinderwagen daar gekocht. Ga toch ook vandaag maar eens kijken. Heb nog wel een paar wensen. @flora, probeer je een beetje rustig aan te doen. Zal nu wel niet lukken. Sterkte meis nogmaals. Gisterenavond met vrienden afgesproken, was erg gezelig, maar ook heel erg duidelijk de zorgen om ons zwangere vriendenstel uitgesproken. Zij leeft heel erg in een ikke wereld. Zij krijgt een dochter en niet wij. Zij heeft ook een paard en een hond en die zullen altijd voor het kind gaan. De hond mag echt alles. Tot het hele huis slopen Is namelijk niet opgevoed en wij maken ons daar best zorgen om. Maar we hebben afgesproken, we kijken wel hoe het gaat en bemoeien ons er niet meer mee. Onze kleine meid heeft weer wat nieuws. Laten we mama eens lekker onder haar ribben schoppen. En dat doet zeer! Ga jullie weer lekker bezig houden vandaag. Dus tot later
hoi dames, ik heb wat te koop gezet in het te koop topic, maar zet t ook even hier neer, misschien heeft een van jullie interesse, aangezien jullie veel bezig zijn met shoppen nu
Heeey meiden, Twee weken was best lang. Maar heb het super gehad super mooi weer. En een redelijk kleurtje gekregen. Maar toen we aan het pakken waren voor zondag vertek. Moest ik zo aan huis denken en huilen.... Dat we een dag eerder zijn vertrokken. Beter niet kunnen doen 2 uur langer over gedaan. Met alle files.... Verder gaat alles weer goed. Niet meer misselijk geweest in de vakantie.. Maar op de trug weg wel ff me maag geleegd. Ben altijd al wagenziek geweest... En nu nog steeds een naar gevoel. Maar wat wil je ook mijn maag is leeg. Zo en nu ff alles bij lezen begin bij waar ik het laatst gebleven was. Hmm pagina 479. Karin balen hoor. Hoop dat je inderdaad snel aan de ivf mag beginnen. Nou super hoor. 2de week van september al. Fijn hoor. Sam super hoor dat jullie de sleutel hebben. Als alles klaar is en ingericht gil ff ga ik hier onder de pruimenboom ook wat drinken... Proost ik op jullie huisje En nu lekker klussen en verven enzo heerlijk om alles eigen te maken. lees weer verder dat jullie al druk bezig zijn met dingen bekijken en regelen. Doe rustig aan en neem een beetje rust af en toe. En over de krabpaal mijn mening gaat uit naar de eerste. Maar jij hebt wat meer poesebeesjes dan ik... Dus zou dan ook voor de 2de gaan. En begrijpelijk dat je het rijen even aan de kant zet. Huilen achter het stuur is ook handig. En ach probeer je het nu voordat jullie kleine 1 is Joyce heerlijk dat jullie lekker aan het shoppen zijn geslagen. En denk dat het gevoel zeker nog komt mischien is het onbewust wel het idee van eerst zien dan geloven... Maar het zit er toch echt hoor Esther super mooi lampje zon lieveheersbeesje(lijkt het me) En denk dat het super leuk gaat hangen in de kamer? En sookie? is dat die van mtv? dat kleine ding? Hmm lees verder en zie dat het iemand van het forum is. Heb ik duidelijk gemist. Ga het straks wel ff opzoeken. En die nijntje is ook super zeg. Dat scheelt voor jullie weer inkopen doen. Leuk zulke vriendinnen En lekker naar antwerpen heerlijk. En wauw zeg echt mooi die nijntje. En dat wiegje geweldig. Sallie mooi kamertje. En het behang super zeg. Wist niet dat lief ook aan behang deed. Ik vindt het pip behang ook zo geweldig...En een spreuk of tekst ook super. Wordt een top kamertje van jullie Hmm en morgen avond na greece geweldig. Geniet ervan(dacht je bedoelt de musical.... Maar je bedoeld griekenland... Ook super lekker genieten he ) Tweety fijn dat alles goed wat. En over die bmi maak je niet druk. Die van mij zit er ook iets boven. Deedee ook leuk die Eyoor. super hoor. Ben benieuwd na jullie eindresultaat. En wat betreft het het kamertje ikke niet. Maar fijn dat jullie het zo hebben kunnen oplossen. Just hoop dat je je wat beter voelt maar wat is moussaka? Hoop dat je goed kan slagen in de uitverkoop. Altijd leuk om te winkelen na kleren Balen dat je je rug hebt bezeerd. En dat het allemaal ff niet lekker loopt met je schoonfamilie. Hoop dat het snel weer wat rustiger wordt bij jullie. En we gaan door bij pagina 1 van ons volgende deel..... Dday leuke fotos hoor. Super mooi. Meid super dat je al geslaagd bent. Benieuwd na de fotos. Super mooi kamertje met dat wit en bruin lees net dat het grijs is ook mooi En de quinny buzz. Daar is ons oog ook op gevallen. Heb alleen gehoord dat je er niet te zware dingen achter kunt hangen ivm het omvallen van de wagen. Gaan we nog wel ff testen als wij echt gaan kijken Maar super gaaf hoor. En een gave luiertas. Super mooi. Dani hoe gaaf die woezel en pip kast. catharina wauw mooi buikje zeg Zo ziet mijnus erook al uit. Maar dat komt door mijn 6pack in rust Mamootje super dat jullie samen de kleine hebben gevoelt. Geniet nu lekker. Monique doe mooi kalm aan. En fijn dat je hulp hebt ingeroepen. Als het nodig is gewoon doen. Hoop dat je er met de hulp van de dokters eruit gaat komen. Dikke knuf en dat je geen tijd hebt om bij te lezen no problemo. Gewoon je zelf tijd gunnen. Gunnen wij jou hier dubbel en dwars. Kalm aan meisje. Mooi speeltje... Waarom doe je hem yuna is toch al niet zo groot. En is die van de FP? Met schommelstandjes? Flora wat fijn dat je vader zo snel geholpen kan worden. Hoop dat je afspraak niet zo lang duurt. Of wat ingekort wordt als die gene hoort over hoe of wat ofzo? Ga voor je duimen. Zo volgens mij ben ik weer optodate..... anderhalf uur verder... Nu ff de vakantie was opvouwen.
@Leonie, heerlijk dat je het fijn hebt gehad op vakantie en goede bijlees poging. Ja het lampje is een lieveheersbeestje.
Hoi meisjes . Samm: wat een verhaal weer meid! Kan je helemaal volgen hoor! Wij wonen hier nu een jaar en hebben veel verbouwd, zelfs zonder zwanger te zijn vond ik dat al pittig, incl verhuizen. Jij moet dat nu allemaal doen met je bloemkooltje erbij, en restricties van rustig,voorzichtig en weet wat niet meer . Dus dat het af en toe ff niet zo leuk is mag je best zeggen. Wel super lekker dat de verf en het laminaat klaar zijn, dat is toch weer een stapje vooruit! Nog eventjes en bloemkooltje zijn kamertje wordt ook al wat en dan heb je lekker rust! Over dat meisje van gisteravond, haha ik voel geen medelijden hoor. Moet ze een vrij man uitzoeken om haar tijd in te stoppen . Ikke: over het gerichte zoeken op kleding bedoel ik juist dat als je specifiek zoekt het wel moet lukken . Ben jij nog wel eens in de kroeg geweest sinds je zwanger bent? 200 voor de Bloom is zeker niet duur, ik vond ze steeds voor meer. Ik wil het liefst de Fresco, maarja die zijn natuurlijk ook wat duurder. Alleen omdat we best een hoge tafel hebben denk ik dat ik spijt ga krijgen van de classic, het scheelt op de nieuwprijs 30 euro. Misschien dat ik de verkleiner en het zitje wel van MP haal, en de stoel nieuw ofzo. Kijk wel even, eerst het kamertje maar eens . Hielkje: aah, ik ben dus niet de enige. Ik snap het ook niet zo hoor, gewoon even kletsen mag al niet meer blijkbaar?! En als ik dan aan de halve liters Amstel zat was het nog iets anders, nee een keurig ijstheetje drink ik . Wel leuk dat JJ ook zo lief is dan, grappig he! Ik dacht juist als het heel zichtbaar wordt vindt hij het in de kroeg misschien wel ongemakkelijk ofzo, maar hij is juist trots. Die meid van jou verzint ze wel zeg, ze zeggen dat als het kindje druk is in de buik dat het rustig is na de geboorte, dan krijg jij wel een heel stil kind . Haha. Twijfel: welkom thuis weer! Lekker weer zo even je eigen spulletjes en bedje enzo? Minder van de wagenziekte, heb je daar geen pilletje voor? Of mogen die niet als je zwanger bent. Gezellig dat je weer lekker mee komt kletsen (al ga ik zelf weg whaha). Zo, nu maar eens beginnen met mijn koffer echt inpakken, was nu bezig met tips voor de bestemming opschrijven . x
Ik vergeet Flora: goed dat je met je harde buik lekker in bad bent gegaan! Lekker ontspannend helpt het best. Ik heb er hier af en toe een en dan helpt lang en warm douchen of een uurtje slapen gaan, verder eigenlijk niks. Ik hoop dat alles goed gaat met je vader! Ik zal voor je duimen op vakantie!
@sallie, fijne vakantie alvast!! @twijfel, welkom terug! Fijn dat je het leuk hebt gehad en een lekker kleurtje hebt gekregen! @hielkje, lekker dat het kamertje klaar is, nu fotootjes.... Lekker aan het shoppen op marktplaats sallie en ikke! Ik ga zo even een jurkje bestellen via asos.com. Ik heb over 2 weken een bruiloft dus moet even een leuk zwangerschapsjurkje hebben. Verder een hoop geklets gelezen, maar niet veel onthouden, behalve dat jullie allerlei dames wegjagen met jullie buikjes Hier weer voor de 3d echo geweest, apparaat deed het maar ons meisje had er helemaal geen zin in. Ze lag onderin lekker te tukken met haar gezichtje in de placenta. En ik maar draaien en springen (lekker voor gek daar haha) maar nee hoor, ze verschoof geen centimeter! Dus nu volgende week weer terug en dan hopen op betere plaatjes!
hey! even snel tussendoor, zonder op alle anderen te reageren (sorry) Het is idd een schommelstoel van fisher price. Met verschillende schommelstanden, muziekjes, bewegende diertjes en blaadjes, want het is de rainforest. Hij is echt super leuk, en ziet er nog erg goed uit, maar ze vind het gewoon niets. Ze is best eigenwijs, en als ze het niets vind, zal het ook niets worden...
he ff kort druk druk sallie haha ja dat zou ook iets voor mij zijn even duidelijk maken dat meneeer echt bezet is grr haha Sam schiet het al op ? FLora rustig aan met je buiken Sallkie fijne vakantie Leonie welkom terug.. Labrador en toch zou ik al ik jou was niet teveel pushen... euhm meid hoi haha vergeten sorry.. monique leuk ding Zo vanmorgen ritje gemaakt hoorde we eerst sirenes daarna een ongeluk op de weg die wij net afkwamen maar beessies waren braaf, wasmachine is kapot dus wassen bij mam, en die hier maken proberen, eenmaal thuis wou martijn de vloer in de beeb kamer doen dus zijn we n mee bezig moest alleen ff snel wat naar binnen werken werd missselijk , nu is hij aan het plinten en ga ik er zo weer heen om te helpen ..denk dat mam vanavond langs komt en me op me sodemieter komt geven haha mja das mama he die mag dat.. ga weer verder sorry lieverds
Jullie zijn lief meiden!!!! Ik doe maar kalm aan met die stomme harde buiken. Vriendlief levert morgen urine van mij in bij de ha, wie weet wel weer blaasonsteking.... Ff geen puf om verder te reageren sorry lieve meisjes!
Doe voorzichtig aan Flora En Sam dat lijkt me dus echt pittig. En verhuizen en alles nog op orde maken terwijl je zwanger bent. Ik heb zelf momenteel last van mijn hormonen denk ik. Hele voorhoofd en hoofdhuid onder de bultjes. Gelukkig heb ik een pony dus je ziet er niks van maar toch, zwaar irritant
@Es; Wat een naar verhaal zeg, die zwangere bekende van je.. Je hoopt natuurlijk altijd dat als vrouwen een kindje krijgen dat ze uit die egocentrische wereld komen, maar sommigen kunnen dat nou eenmaal niet, omdat ze niet zien dat ze erin zitten. Kan me voorstellen dat je je daar zorgen over maakt. Heeft Mini-Essie je ribben al blauw gemept? Volgens mij probeert ze te zeggen dat ze op karate wil straks. @Leonie; Ach wat naar van je heimwee en je wagenziekte meis. Gelukkig ben je weer lekker veilig thuis en gaat alles goed met jou en jullie Toppertje. @Sal; Haha verhuizen is echt ellende idd, ik doe het noooooooit meer roep ik 10 keer per dag. Maar komt goed, nog even doorbijten en dan is alles klaar, ik denk dat als jij terugkomt uit Greece dat we het kamertje van Bloemkooltje al hebben opgehaald en misschien zelfs al in elkaar gezet, dus het gaat echt lekker snel nu. Ik weet niet of je nog komt gluren hier voor je weggaat, dus ik wens je alvast een verrukkelijk weekje lieverd! Dat je maar heerlijk bruin en uitgerust weer terug mag komen! Kus!! @Catharina; Haha jullie meiske is nu al paparazzi proof. Begin nu wel écht heel benieuwd te worden naar de foto's als die eenmaal gemaakt en gelukt zijn! @Joyce; Ga jij eens even heeeeel gauw rustig aan doen jongedame!! *kijkt evil* Het huisje schiet super op, de vloeren liggen allemaal en het schilderwerk is af, ik moet alleen nog een decoratief randje schilderen in bloemkooltje's kamer, maar dat wilde ik graag zelf doen omdat ik verder niks gedaan had aan wat er nu ligt, dus dat komt van de week. Morgen gaan er vast grote spullen over (kasten, wasmachine, dat soort dingen) en ik ga gordijnen (en witgoed) kopen met schoonmoederlief, en hopelijk kan dan volgende week de kinderkamer erin en ik er achteraan! Vind het zo spannend, het begint nu echt vorm te krijgen! Hoe is het met jou verder meis? Zie dat jullie ook al aan de kinderkamer begonnen zijn, leuk joh! Begint je nesteldrang al te komen? @Flora; De duimen draaien dat je geen blaasontsteking hebt. Wel rustig aan doen jij ook he! Nou dames, ik ga ook weer verder! Fijne avond!
@DDB; Wat naar dat je bultjes hebt! Jeuken ze ook, of is het meer pukkeltjes-achtig? Indien het laatste kan ik je veel rood fruit eten aanbevelen, da's echt erg goed voor je huid. Als ze jeuken kan je bij je huisarts Tavegyl vragen, dat mag gewoon als je zwanger bent en werkt echt heel goed tegen (allergische) jeuk, de bultjes worden er alleen niet minder van helaas. Zwanger verhuizen is idd wel pittig te noemen ja. Gelukkig krijgen we heel veel hulp van verschrikkelijk lieve mensen, dat scheelt echt een hoop. En ach, wij doen toch nooit iets in de "normale" volgorde, zo gaat dat nou eenmaal bij ons. Komt goed. Des te groter de blijdschap en opluchting als alles straks klaar is, toch?
@Sam, ze trapt me ribben nog niet volledig blauw, maar zit er soms heerlijk met haar voetjes in te porren en daar wordt je niet echt vrolijk van. Maar ja hoort erbij. Wel lekker dat jullie huisje opschiet. Ben benieuwd
Fijn Sam dat je huisje opschiet!! Ik ben benieuwd naar foto's!! Es; dat staat mij straks ook te wachten denk ik; Bella is nu al zo duidelijk aanwezig Joyce; gaat het rijden nog goed?! Hier wel hoor! Ik rij er elke dag nog 1 heeeeerlijk! DDB; ik zit al vanaf heg begin onder de pukkeltjes, in mijn gezicht en decolleté (wat ik nu eindelijk heb gnagna)
Liefjes, ik ga jullie voor een weekje verlaten! Fijne dagen en ik zal af en toe aan jullie denken als ik lekker op het strand lig . Tot maandag weer, niet te veel kletsen! Zwaai Zwaai, Kus Kus!