Oh wat een onwijs schattige kleertjes.. hahaha als ik dat dan weer zie dan is een meisje toch ook wel heeeeel errug leuk
Esther: wat een geweldig pakje! waar shop jij zoal voor Bo? of is dat heel verschillend? En die 2e foto is ook schitterend zeg! dat gezichtje
Sorry ik was jullie kwijt en heb gisteren dus in het oude topic gepost. Wendy fijn dat je een verwijsbrief hebt gekregen. Ik hoop dat ze je verder helpen kunnen. En Flora eindelijk bevallen. Zo grappig dat jij precies een week na mij in hetzelfde ziekenhuis lag. Ook een sterrenkijkertje dus net als Sebas en ook al zo'n flink gewicht net als Sebas. Gelukkig heb jij haar wel via de natuurlijke weg eruit gekregen. Ben jaloers op je ontsluiting. Ik heb bijna 4 uur persweeën op moeten vangen dus weet hoe het voelt (al vond ik dat minder heftig als de ontsluitingsweeën, die kon ik echt niet handelen)
Wow Es' wat een mooie kleertjes!! Echt super! En dat gezichtje op foto 2 geweldig!!! Ik vertel zo even t verhaal van babydump.. moet ff eten.. Tot straks, en eetse allemaal!
@mamootje, dit komt bij de prenatal vandaan, en verder shop ik heel erg verschillend, ik shop overal en koop wat ik leuk vind. Ik heb kleertjes van "lief", "feet" h&m en veel gekregen van een vriendin en daar zit echt van alles tussen. Dus ik ben echt een shopper van kleertjes wat ik leuk vind en niet winkel gericht. @meid, we zijn benieuwd. @Deedee, fijn dat je ons weer hebt gevonden. En wel apart dat jij en flora in het zelfde ziekenhuis zijn bevallen. Dank jullie wel voor de reacties op de foto's. Vooral de 2e is erg leuk. Voor de pasfoto hebben we echt best wel lol gehad. Ze stuiterde met haar hoofdje echt alle kanten op. Maar het belangrijkste is dat de oogjes erop staan (open) dan en het hele gezichtje. Daarna de etos babybox gehaald zat niet veel nuttig spul in. Maar je hij is gratis. We hadden wel 1 voordeel ze ze hadden de etos luiers in de aanbieding 2 pakken voor 12, en ik kreeg nog een 4,50 korting dus had 112 luiers voor 7,50, daar heb je normaal 1 pak voor.
ooh dat scheelt weer, zoveel luiers voor zo weinig geld! Vandaag was ik weer met Yuna in t ziekenhuis. Zegt de fysio (omdat ze nu al wil gaan staan) je hebt ook van die loopdingen, daar kan ze in hangen/staan weet je wel. Die dingen zijn zo slecht voor een kind. DAt die nog verkocht worden.... Okay.... Nou, daar krijgt ze er 2 van voor sinterklaas! die liggen dus klaar voor zondag bij mn ouders. Helemaal waardeloos natuurlijk. Ik heb bedrijf gebeld of ik ze aub terug mocht sturen (heel stiekum want mijn man weet nog van niets) Pffff heb ik weer. Morgen ook weer stiekum shoppen voor een ander kado.
Zo, ik ben weer thuis.. (was bij m'n ouders eten..) Nou de babydump; ze belden vandaag dat ze een kadobon van 100 euro aan konden bieden.. Toen zei ik, is het ook een optie als we de "sweetpeace Zen van Graco" kunnen krijgen.. Ik zei er nog bij, de inkoopprijs voor jullie ligt vast en zeker rond de 100 euro.. Toen ging ze overleggen.. en nu mogen we m voor 50 euries hebben! Helemaal blij! hahaa.. Graco Sweatpeace Zen | Schommelstoelen | Baby-Dump Zo ik zal nu even zoals beloofd foto's spammen!!
Onze bloom stoel Helemaal blij mee!! Neeh, het blauwe zitje zegt niks Er komt een grijze of een zwarte in! hahaa.. En lexie,, zoo moe na het vangen van een muis ! hahaa
goede deal meid. En wat een gaaf kamertje zeg. foto's zijn allemaal zo leuk. wij hebben gister een nieuw fototoestel besteld. Ik had bedacht deze voor mijn verjaadagsgeld te gaan halen maar de fotograaf belde gister dat hij hem nu nog kon bestellen en dat als ze nu uitverkocht waren de levertijd onbekend zou zijn. Wij wilden de camera graag hebben voordat de kleine geboren zou zijn dus dan toch nu maar besteld.
Angela, ja wel een goeie deal he! We wilden graag zo'n schommelstoel hebben, maar vind m nieuw aardig prijzig.. Maar dit is wel een goeie oplossing! Wat is het kamertje leuk he !!! Ben er ook zooo blij mee! Welk foto toestel heb je besteld???