@monique, leuk dat jullie met een nieuw huis bezig zijn en om te kopen is het nu natuurlijk juist een gunstige tijd! Yuna heeft duidelijk talent voor schilderen haha @lisa, leuk kado voor luuk! @mamootje, waarom is een papa dag onmogelijk? kan je vriend dat niet ivm werk? en ik wil wel een pb-tje, ben super nieuwsgierig @deedee, voel je je weer beter? @dday, mooie foto's! Vervelend van je rug, sterkte! @karin, spannend weer meid, ik hoop ook dat je heeel lang geen ongi meer zal zien. @auto, wij hebben een lexus ct200 en een mini cooper camden. De lexus is op zich prima alleen voor vakantie wordt het wel wat krap denk ik dus dan lenen we mn vaders auto Hier ook lekker een kruikje in haar bedje met de kou. Rompertje/pyjama/puckababy/lakentje/deken. Sneeuw vind ik op zich best leuk maar is nu even niet zo handig Papadag was goed gegaan, m'n man vond het super en s.ienna had het heel goed gedaan.
ja het is al een canvas doek dus kan m zo ophangen Gekregen voor mijn verjaardag van een vriendin Ze vond t lekker die verf hihi, niet dat ze t opat, maar tussen haar vingers Wat fijn dat de papadag goed is gegaan!
@Monique, half 3 is geen probleem en mocht ze slapen dan sms ik je wel even dat ik iets later kom. Je weet het nooit. Mooi kunstwerk ook. @Dday, mooie foto's mag je trots op zijn. verder echt alles gelezen, maar vandaag een hoofd als een vergiet. Vanmorgen mijn frustraties op het werk uitgesproken en dat kan mogelijk voor wat ellende gaan zorgen. Dus kom vandaag niet meer langs. Moet echt even allert en opletten. Spreek jullie later
Thanks catharina!! Er zit iig nog geen verbetering in tot nu toe.. Ik moet zowiezo zeggen dat ik sinds de bevalling vaker last heb van me rug
Angela Senne ken ik niet meer tenminste haar naamt zegt me even niks meer.. Dat is ook mooi opgelost met haar dus. En gaat de kleine verder dan wel naar het kdv?? Wij moesten nu opeens ipv 150 euro 280 euro zelf betalen en dat werd toch iets te. Toen had nathalie het zelf aangeboden en dat vond ik echt onwijs lief. Dus ik ga haar morgen even merci chocolaatjes brengen samen met wesley
hielkje, prima! we hebben elkaars nummer, zal m nog wel ff opslaan in mn telefoon. Succes op je werk! hopelijk gaat het snel beter, dit is niet leuk zo! Dday: wat vervelend van je rug. bij de bevalling komt er natuurlijk ook wel wat spanning op te staan! Thnx over t schilderij, te grappig ga m ophangen op haar kamer.
dday, op mijn hyves staat ze onder vrienden. Ze heeft ook nog een broertje en zusje. Verder gaan mijn schoonouders en mijn moeder oppassen op onze kleine. Wat lief van Nathalie om het je zo aan te bieden. Ze heeft zelf ook een dochter toch
Monique, wat een prachtig kunstwerk van yuna!! Es, sterke en succes op je werk meis! Knuf!! Toch lief dat er zoveel opa's en oma's gaan oppassen! Bij ons ook! Zo ik heb net de enveloppen voor geboortekaartje besteld! Kan ik die vast gaan schrijven.. Hebben/hadden jullie veel kaartjes om te versturen? Gisteravond waren vriendje en ik Lex (poes) kwijt.. Bleek dat ie in de kinderwagen lag te slapen! (terwijl de plastic regenhoes erom zit, zodat Lex er nie in gaat) net was ie weer een tijd weg, lag ie er weer in te slapen! Ik ben maar een rondje met m gaan lopen, en ze wist nie hoe snel ze eruit moest springen.. Dus hoop dat ze t niet weer doet! Toch wel grappig, Lex springt niet in de box, niet in de bloom stoel, ook niet in de graco schommelstoel, en ook niet in de maxicosi die al klaar staat in de hal.. Kamertje vind ie wel interresant.. Maar springt gelukkig niet in t bedje..
Angela ik heb gekeken maar ik ken haar niet.. Ja echt super lief van nathalie!! Ja klopt ze heeft een dochter dus daar kan Wes strakjes lekker mee spelen ideaal En als hij wat groter is kan hij altijd nog naar de peuterspeelzaal..
aaah meid: haha die kat ja de meest gekke plekken zoeken ze op he! Hier naar t cb geweest, ze is gelukkig weer iets aangekomen! Ze weegt weer 7,8 kilo. Moet alleen nog wel die extra fles om 2200 geven.
Haha ja maar hij kijkt naar de andere dingen niet om, en uitgerekend de kinderwagen, die afgeschermd is daar kruipt ie in! Hoe is t mogelijk de schat! Haha.. Wat fijn dat yuna weer iets is aangekomen!
Fijn dat yuna weer gegroeid is monique! Je boekt vooruitgang. Sam is al 6 kilo, zo zie je maar hoe anders alle kindjes zijn... Heb je nog een lief fotootje ? Meid: wat doe je hier nog?! . Gekke kat heb jij ook! Hier de kleine witte pljizenbol altijd stiekem in de box maja, ik geef de strijd naar op laat hem toch niet alleen beneden als de katten er zijn.... Dday mooie fotos zeg!
hahaha sallie, meid, ga bevallen joh Ja, elke baby is anders he. Terwijl Yuna 3 kilo was bij de geboorte, dus dat was niet extreem weinig geloof ik zo
Sal, haha die kleine witte is dus ook al zo'n schatje! Haha.. Dat is ook zo, je laat ze niet alleen bij elkaar! is Sam al 6 kilo? hij doet t dus goed heb je nog een foto? Tsja, hump heeft nog geen zin! Haha
Heey meiden. hier ik ook weer even een berichtje van mij. monique mooie schilderij zeg. snap dat je trots bent. meid ben echt benieuwd wanneer jullie beeb komt ook ik denk bij jullie een boy hier weer bij de vk geweest alles was prima. blijkbaar heb ik hier af en toe voorweeen.? Zal wel denk ik. krijg nog wel een echo. hopelijk voor volgende week vrijdag. ze zijn weer aan het twijfelen over de grote. ze kon al wel zeggen dat het geen dikkertje wordt. maar gewoon om zeker te zijn een echo. kunnen we weer even kijken