twijfel, dat is fijn, voorwerk waar je niets van voelt, en je hebt t toch! scheelt weer. Wel leuk een extra echo ook nog
Leonie, moest je ook aan de ctg? Ben ook benieuwd wanneer jullie moppie komt! ik denk een meisje voor jullie! Voor mezelf weet ik t nie meer, nu twijfel ik heel sterk! Haha.. Wordt dus tijd dat hump komt!! Wel beter dat je extra echo krijgt! vind t wel gek dat ze in nl niet gewoon elke x een echo doen!! Hump was nu tussen 2600 en 2700 gram.. Ook geen dikkertje dus
Meid geen ctg vertelde dat ik soms steken in mijn onderrug had. en dat ik er ook een kreeg toen auto aan het rijden was. en die wel erg irritant was. En ik dus ff de auto aan de kant had gezet. en verder voel ik ze soms maar niet zeer. ze dat dat indd voorweeen waren. Ik vindt het prima van mij mag het wel beginnen en voor de echo vindt ik prima kunnen we mooi nog ff kijken. Zou ook wel elke x een echo willen maar helaas. Maar volgende week weet ik meer. vindt het niet erg als toppertje wat klein is moet er ook uit he hahaha ben echt benieuwd wanneer onze beebs komen.
Voorweeen alleen maar beter! laat onze beebjes maar snel komen! Ik vind het idd ook niet erg dat hump kleinis, het moet er idd uit! Haha.. Maar wij kunnen dat!!! Ben je bang voor de bevalling? Wil je thuis of in t ziekenhuis bevallen?
Bang voor de bevalling nee niet echt. komt er toch uit. wil wel heel graag thuis bevallen. lijkt me super als dat zou lukken. dus toppertje moet zeker nog een week blijven zitten. anders mag het nog niet thuis.
mooi zo twijfel! Elk voorwerk is beter! Nou, jouw beeb moet dus nog 1 weekje blijven zitten... Dat zou fijn zijn als je dat graag wilt dat je thuis kunt bevallen.
Ja monique lijkt me heerlijk hoor veel verhalen dat het heel lang kan duren. en als je dan in het zkh bent je bijna nergens heen kunt. dit zelfde geldt natuurlijk ook voor de partner. en mocht het echt thuis niet willen woon ik 5 minuten van de zkh af. en er is een speciale baan voor bussen brandweer politie en ziekenautos dus mocht er veel haast bij zijn ik er ook zo ben. dat geeft mij de juiste rust om het thuis te doen. als ik nou 5 hoog zou wonen en zonder lift zou ik het niet snel zien zitten
hihihi nee snap ik. Of ik hier, half uur van t ziekenhuis verwijderd Nee hoor, je moet lekker doen wat je gevoel je ingeeft! En dat is belangrijk, daar gaat het om.
mamootje: wauw!! wat een gave jurk zeg!! jij gaat zeker stralen op die dag! Ik vind hem echt erg mooi!
Goedzo leonie! Ik ben er ook niet bang voor! Heb er stiekem wel zin in! Haha.. Ik wilde eerst ook wel thuis bevallen, maar dat zit er niet echt in in dld.. Vind ziekenhuis ook niet zo erg.. Mamootje, ik vind m ook super mooi! Jij gaat zeker stralen in die jurk! Zo nu lekker met een kop thee, met de beentjes omhoog op de bank voor gtst!
jammer, nog geen beeb meid. Volgens mij vroegen jullie gisteren of de dag ervoor al of wij het geslacht willen weten. Volgens mij heb ik daar niet op geantwoord (vergeten). Maar wij willen niet weten wat het wordt, dus het blijft een verrassing.
@mamootje, zeer mooie jurk! @meid, de enveloppen is wel handig alvast, wij hadden 80 kaartjes Ik snap wel dat lex lekker in de wagen gaat liggen met deze kou @monique, gelukkig dat yuna weer iets is aangekomen @twijfel, altijd leuk weer echo kijken Ik ben blij dat ik in het ziekenhuis bevallen ben, toen ze mn vliezen braken kwam er zooooveeeel water mee, dat had mijn bedje nooit overleefd Vrijdag alweer, eerste werkweek zit er alweer bijna op. Het is me meegevallen, vond het wel weer lekker om te werken. M'n meisje was gisteren wel een beetje onrustig bij m'n moeder, denk dat ze moet wennen aan het heen en weer gesleep!