Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    pff kreeg het net ff benauwd, besefte dat ik vandaag de kleine amper gevoeld heb en vanavond sinds ik op de bank zit nog helemaal niet.
    ff in me buik gepord en toen gelukkig reactie.Geen leuk moment zeg als je je beseft dat je je kindje nog weinig tot niet gevoeld hebt terwijl je normaal meer activiteit hebt

2. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    daar vraag je wat meid het is een canon maar type moet je me niet vragen :(

3. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    oh dat gevoel dat ken ik idd.. soms bedenk ik me ook opeens : heb ik de kleine al wel gevoeld? en dan idd ff porren en dan krijg je gelukkig een trap.. :)
    Ik wil ook graag een nieuwe camera, ik heb nu zo'n simpel ding.. haha.. Maar heb nog geen idee welke ik wil..

4. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@meid, goede deal, die schommelstoel zou ik ook wel willen hebben. Dus goed gedaan en wat den leuk kamertje echt lief.

@Angela, slim, want het wordt echt straks moeilijk om nog spullen te kunnen kopen door de overstromingen in Thailand

5. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    wij hadden een redelijk toestel alleen zijn onze eisen de laatste tijd erg veranderd. Met ons oude toestel moest ik steeds opnieuw instellen als ik in een andere omgeving was. Nu hebben we er een die ook automatisch kan instellen voor goede duidelijke foto's. Hij is wel duur hoor

6. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    dat is nu ook het geval idd Esther. Hij kon ons niet garanderen als we het nu niet deden dat we hem voor Maart nog zouden hebben.
    Ach volgende maand ben ik al jarig :) en ik heb zojuist ook me spaarloon aangevraagd word ook eerste week januari gestord :)

7. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    ach een keer een duur kadootje voor jezelf moet ook kunnen toch ! ;)

Thnx Es :)

8. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Vond ik ook meid, en vraag aan iedereen geld en de rest doen we zelf.

9. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow meid super deal :) en wat een mooie fotos allemaal! prachtige buik ook..

angela das nice een nieuwe camera kan je lekker veel fotos maken van de kleine!

de 1e baby van de cursus samen bevallen die we gevolgd hebben is geboren :) een meisje en ze heet nova. vind ik eg een hele mooie naam. nu ben ik de volgende op het lijstje ;)

nou ik ga weer the voice kijken fijne avond allemaal

10. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Groot gelijk!! :)

Ik ga morgen weer shoppen met m'n moeder, poging 3 voor mijn kerstoutfit ! haha.. Ben benieuwd of het dit keer wel gaat lukken.. Anders geef ik het op!!

11. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Thnx Dday! :) Ben ook best trots op m'n buikkie ! :)
    Wat leuk dat de 1e is geboren ! :) Hebben jullie ook nog een meeting als alle beebs er zijn?

Over meeting gesproken trouwens, volgens mij had ik daar nog niet eens op gereageerd..Mij komt april wel goed uit! in mei moet ik weer werken.. :p

12. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid ja we hebben op 11 febr de baby meeting! Heb er zin in :) maar je moet ook trots op je buik zijn want hij is moooooi :)

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Sorry sorry sorry ik heb jullie verwaarloosd vandaag!!! Maar de roZe wolk is zo mooi en zo druk haha!!

Vandaag samen met Emma heel veel bijgeslapen, heerlijk. We hebben een top kraamhulp dus worden super verzorgd. We liggen nu samen op de bank de voice te kijken. Emma zingt zelf ook en laat de luier knetteren!!

Meid mooie spullen hoor! Snap dat je er trots op bent!!

Esther; wat een knappe dame en geweldige kleren!!

Deedee ik vond Boxmeer top!!

Dames ik ga ff de luier verschonen, zd stinkt!!

14. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hello girls goodmorning!
    Hier nog steeds een baby in me buikkie ;) Hij heeft me dus heel lief gisteren avond nog laten genieten van the voice hahahaha :)

Vandaag zal ik niet veel aanwezig zijn want we zijn straks eerst druk met boodschappen doen/ schoonmaken van het huis en vanmiddag krijgen we visite van mijn broertje en schoonzusje! Dus dat is wel heel gezellig! Dus ik ben denk ik tegen het eind van de middag/begin van de avond weer van de partij!

Ik wil jullie allemaal een hele fijne dag/weekend wensen!!

Liefs Dday en babyboy

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Over de meeting, een weekeind, woensdag of een schoolvakantie zuid en ik kan!

Emma heeft van 1.30 tot 4.30 tot 7.30 geslapen! Met twee luiers vol spuitpoep! Heerlijk midden in de nacht!

16. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@flora, heerlijk spuitluiers, heeft Bo gelukkig niet gehad.

@Dday, fijne dag

Hier heeft sinds gisteren er verhoging van haar voeding gekregen en nu is haar hele schematje weer in de war, en ze kwam om 3.30 voor voeding, dus we moeten weer even wennen, maar we mogen niet klagen ze had om 21.30 gegeten dus toch 6 uur ertussen en nu komt ze om 8.30 5 uur ertussen, dus we hebben toch een redelijke nacht gehad, ze wou alleen niet meteen weer gaan slapen. Zij moet ook even wennen. Maar gaat goed komen.

Verder gaan wij vandaag heel erg weinig doen is echt een dag om met een goed boek in bed te blijven liggen. Kijken of we dochterlief weer kunnen laten door slapen.

Liefs Esther

17. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Meid: Het kamertje vind ik erg leuk.
    En goeie deal van de schommestoel.
    Hopelijk vind je een kersoutfit.

Esther: Heerlijk zo'n rustig dagje.

Ik ga maar eens boodschappen halen, de was opvouwen en dan de koffer inpakken voor as maandag. ik moet vanaf 14:45 werken en morgen weer om 7:00. Morgen de koffer van broer inpakken en nog ff een tukkie doen. Pff mijn hele weekend is alweer gepland :D

18. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@labrador je hebt zeker een druk weekend. Werk ze helaas vandaag en morgen.

Hier ben ik nu een beetje van slag. Normaal als ik Bo een fles geef wil ze echt niet mee in haar eigen bedje slapen als ik de gordijnen open heb. Ze ligt nu nog steeds heerlijk te slapen. Hopen dat ze lekker doorslaapt tot 12.30. Misschien zo overleggen met JJ of hij het gezellig vind om vrienden uit te nodigen voor de koffie van vanavond. Lijkt me wel gezellig.. En dan kan hij daarna nog even wat voor zichzelf doen.

19. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen meiden!

20. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Esther wat een super liefe fotos van bo.

meid dat noem ik nou nog eens goed geregeld. wanneer komt hij bij jullie? qua bezorgen dan he. en je kamertje super gaaf. ben jij ook elke dag ff aan het spieken of alles nog er staat ik wel hahaha.

angela hier ook soms dat ik nix voel hoor. en op momenten dat het wat rustiger zou mogen doet ons toppertje daar geen gehoor aan geven hahaha.

labrador meid een lekker druk weekend. hier ook straks werken collega kon aleen smorgens;) ehmmm. en morgen sinterklaas bij kereltjes fam. heb er zoooo zin in......

verder nix blijven hangen sorry. gister ging ik weg met een volle accu van mn mobiel kom ik op werk hele accu leeg. en moest na het werk nog wat doen. dus kon ik hem niet opladen. toen ik thuis kwam was ik zoo moe dat ik na het eten even slapen. niet zo lang. maar kereltje vondt me zo lekker slapen dat die me heeft laten liggen. dus 5 uur geslapen. en dus snachts niet. sliep uit eindelijk om 3 uur en om 11 uur wakker. en nu om 1 uur werken. dus ik zeg miss tot vanaaf en anders morgen

Deel Deze Pagina