Angela, haha ja.. Dwarsliggende kindjes moeten er ook zijn hè haha.. Leonie, ik hoop dat je gelijk hebt! Nog 1 week en 1 dag te gaan! Haha.. 't kan nog!! Haha
@Angela, waar moet je heen in Utrecht? @meid, balen dat hij nog niet is ingedaald. En vervelend dat er geen wee was te zien. Misschien een avond aan de ctg gaan liggen. @Catharina, ze is weer goed gegroeid. Hier naar het CB gereden en normaal zijn ze er altijd op dinsdag en vandaag dus niet. Heb ik weer. Dus maar gebeld met ze. Kreeg te horen dat het of door de verkoudheid komt of omdat ze meer gaat dromen en ik moet haar water geven en geen voeding want anders kom ik niet uit, maar ze heeft echt honger geef ik aan en dat kon niet omdat ze voldoende kreeg over de hele dag. En ik moest ook fruit blijven geven. Ben er net gisteren mee begonnen. Maar het blijkt dus dat het erbij hoort. Dus we kijken wel hoe lang dit gaat duren. Ik wou even gaan slapen, maar JJ zijn moeder komt zo langs, voor haar alleen jammer Bo ligt te slapen en die wordt mogelijk voorlopig echt niet wakker hoop ik.
Hoi ik heb niet bijgelezen wilde alleen even kijken of meid al bevallen was maar niet dus ik ben wat minder aanwezig heb even wat afstand genomen ben heel druk maar had het van de wek even heel moeilijk wer waren een hele dag met zn 4e thuis de kinderen waren lekker aan het puzzelen en met dennis aan het kletsen en ik was de was aan het vouwen heel burgelijk eigenlijk en opeens besefte ik hoe graag ik dat eigenlijk wil en dat we nog maar 2x kans daar op hebben dus ik heb even wat afstand genomen maar ik kom wel weer terug binnenkort
Is ook heel heftig natuurlijk Karin. Ik hoop echt dat je hier binnenkort kunt melden dat je zwanger bent!
Meid: balen zeg! Duw hem naar beneden . Hielkje: lekker dan voor niks heen en weer, maar je hebt antwoord! Hoort het bij de leeftijd of het fruit eten denk je? Als jij er van overtuigd bent dat ze honger heeft lijkt het me lastig om niks te geven... Karin: heel logisch dat je zo denkt. Wel fijn dat de kindertjes het zo goed hebben bij jullie! Is er een richtlijn hoelang ze blijven? Sterkte en wij blijven duimen hoor!
Esther: dat is balen dat ze er niet waren. Maar als jij toch echt denkt dat ze honger heeft......lastig! Meid: dat is balen dat er geen weeen te zien waren... Angela: hopelijk lukt het draaien en is het niet te pijnlijk voor je! Catharina: groeit goed S.ienna! Labrador: fijn dat je niet meer elke dag hoeft te overgeven! hopelijk zet dat door... Vanmorgen heeft Fenne haar eerste prikjes gehad. Ze moest echt heel hard huilen en vond zichzelf heeeeel erg zielig! Ze is nu 4385 gram en 54,5 cm. Ze volgt heel mooi haar eigen curve! Ze slaapt al de hele middag, nu ligt ze uitgeteld op de bank bij mij
Karin, ik begrijp je meis! Neem je tijd! Het komt goed!!! Dikke knuffel voor jou! Ctg, whaha ja dom hè! Toen ze me los had gemaakt begon t gelijk weer te rommelen.. Es', als ze zeggen dat t erbij hoort zal dat wel zo zijn toch?! Sal, ik probeer t al, maar gaat niet Mamootje, ach gossie, sneu lijkt me dat! Maar goed de prikjes zijn voor een goed doel!
@meid, dat klopt dat het erbij hoort, dus kijk er ook niet van op alleen heeft water geven geen zin, dus ga gewoon door met voeden in de nacht en dan hopen dat we uitkomen op de dag, als ik maar iet over de liter ga. Dat is belangrijk, dus als ze soms iets laat staan is dat echt niet erg. Het gaat vanzelf wel weer over.
nog geen baby's zie ik Karin: ik snap dat het je dan erg opeens overvalt. En ik gun het je zo! Logisch dat je dan even afstand neemt. Doe wat voor jou het beste voelt. X!
Es', je moet doen wat goed voelt! En ik vind het idd persoonlijk ook een optie om water te geven terwijl ze honger heeft!! Volgens mij ben ik mijn slijmprop aan t verliezen.. Denk ik...
@meid, spannend, helaas hoeft dat niet altijd de start te betekenen. Het kan dan nog steeds even duren. Maar wat verlies je dan
Meid je houdt de spanning wel hoog. Ben echt nieuwschierig. Ff een vraagje voorweeen kunnen toch ook in de rug plaats vinden. Of niet?
Nou het is slijmerig, sliertjes.. Zo ziet mijn afscheiding er normaal niet uit! Haha.. Ik weet dat t nog niks zegt, maar toch tenminste iets.. En heb weer heel erg steken van onder.. En weer vol op harde buiken.. Maar nu mag t eigenlijk niet door zetten, haha.. Vriendje heeft morgen een sollicitatie gesprek!
oooh meid, haha dat zal je net zien! Je kan hem ook in heel veel stukjes verliezen, dat had ik ook, elke keer wat. Dus naja... Wie weet Spannend! Sallie: heb je je inbakerdoek al binnen??
Nee had vorige week tot dinsdag echt continu steken in mijn rug goed te doen. En nu sinds vrijdag avond alweer tot nu. beginnen nu langzaam zeerder te doen. tis een beetje een verkrampend gevoel rond mijn ruggewervel en net boven mijn billen. Maar omdat ik het met mijn bekken heb. Twijfel ik weer. Douchen helpt niet echt. Maar doorzetten ook niet. Dus nu denk ik of aan voorweeen of inderdaad bekkenklachten die nu opspelen. Meid kan heel goed de prop zijn. Ben echt benieuwd
meid denk meestal als je het niet wil dat het dan gebeurt. moet je mannetje maar gewoon zeggen mijn vrouwtje is aan het bevallen wil haar goed nieuws brengen dus ik heb de baan?