@Meid, ik duim heel erg....... @Catharina, met de voeding gaat het vandaag goed. Ik heb het vannacht afkunnen doen met steeds haar speentje geven en dan viel ze wel in slaap ben alleen vanaf 1 uur hier mee bezig geweest iedere uur bijna tot ik eruit moest om te gaan werken. Dus ben redelijk gesloopt. Ik hoop dat de optiometrist iets voor je kan betekenen. Hier dus weer een heerlijk doorbroken nacht. Is wel erg wennen als je al die tijd al mag doorslapen. Maar het hoort ook bij haar sprongetje dus we accepteren het maar. Ze blijkt met het overgeven toch een vorm van Reflux te hebben, maar ook dat gaat over en ze heeft er niet last van de hele dag alleen met overgeven dus ook hiermee geduld. Vandaag een spannende dag, mogelijk krijgt mijn collega te horen dat haar contract niet wordt verlengd en dan kunnen we weer overnieuw beginnen. Echt zo geen zin in. Ik ga weer even verder werken. Spreek jullie vanavond weer. Liefs
zo ff snel vanaf hier, vandaag met de kleuters geschaatst... pff ben blij dat het erop zit, dat niemand iets gebroken heeft en geen gekke dingen zijn gebeurd. Nu rapporten schrijven... Hielkje, heh bah, succes!
meid: Ik zal voor hem duimen Monique: dat zal een hele opgave geweest zijn om met kleuters te gaan schaatsen, maar wel erg leuk. Succes met rapporten schrijven. Leonie: Ik krijg nog een bevestiginsbrief en daar zal wel in staan wanneer het begint. Wat deden jullie zoal bij e zwangerschapsgym?
puffen, klesten de week door nemen. Oefeningen. en informatie krijgen voor de bevalling borstvoeding. Echt wel gezellig.
hier nog geen babynieuws zo te lezen.. meid je houd het wel spannend nu hoor haha. Es reflux hmm balen maar hopenlijk houd ze het snel binnen heb nog ff snel bijgelezen maar er is niet heel veel blijven hangen sorry sorry.. Heb hier de beslissing gemaakt om vanaf zondag weer naar huis te gaan, na de terugval van nienke moet ze dus weer bijkomen en duurt het nog langer voor we het stapje dichterbij kunnen en mogen gaan maken, en aangezien ik nu om elk woord moet huilen, vonden de artsen het beter dat ook ik mezelf eerst even bij elkaar ga rapen, wat TLC van mijn hondjes en sparky en katten krijg en dat zodra ik me weer beter voel terug kom. dat was wel heel fijn dat je weet dat ze meedenken, kreeg al te horen dagelijks je ziet er moe engestrest uit, je bent zo wit , voel je je goed ect . en elke keer als ik wou zeggen gaat prima dan kwam er weer een mega huilbui dus daarom hebben we even dit besluit genomen. Wel gaan we gewoon elke dag heen en weer naar ons dappere krijgertje hoor dat zeker! maandag al komt een verpleegkundige die voor nienke zorgt met hier thuis ophalen om 1 uur dan heeft zij vervolgens dienst tot 23.30 en dan rij ik daarna weer mee terug hihi, eet tussendoor bij een andere mama daar en dan kom ik de dag wel door. stelt me wel ff gerust autorijles ging vandaag ook goed me instructeur vind het maar saai en nu tot me examen even geen les en dan 24e examen.. tja en verder niks te melden
Oh lieve joyce, wat een dappere beslissing! Miss is het wel even goed om weer thuis te zijn.. Even weer andere omgeving! Ooh heb t zo met je te doen meis!!! Wat ontzettend lief dat je met verpleegkundige mee mag rijden! En eten bij iemand anders! super gewoon! Hele dikke knuffel meis!!! Vind je zo sterk!!!!! Je mag trots zijn op jezelf!
oooh joyce, ik vind je echt dapper! Goed deze beslissing, hoewel die ongetwijfeld moeilijk zou zijn! Maar ook jij moet even bijtanken. Probeer dat ook te doen. En zo te horen heb je daar ook wel erg lieve mensen om je heen! Super! zet m op!
@joyce, moeilijke maar goede beslissing, Nienke heeft een sterke en vrolijke mama nodig. Als ik voor jullie moet rijden of je moet halen en Martijn je mee terug neemt. Dat kan op maandag en dinsdag bijna altijd en als het niet lukt er altijd wel iets te regelen. Love you very much..... @meid, hoe is het bij jou
je weet het niet, het is in ieder geval aan de gang, al het voorwerk telt ook. Maar wanneer de finale begint, ja dat is lastig. Hoe ging het sollicitatiegesprek trouwens?
Heej meiden. Ik verwaarloos jullie een beetje ... Zal proberen snel weer wat vaker langs te komen. Heb een beetje een lastige periode met mezelf. En komt niet alleen door het nog niet zwanger zijn. Maar ben eea voor mezelf op een rijtje aan het zetten en dan gaat het vast weer beter. Ik ben jullie in ieder geval niet vergeten hoor.
@GFH, geeft toch niet als je wat minder langs komt als je soms maar iets van je laat horen. Knuffel @meid, het kan vals alarm zijn maar ook een start tijd zal het leren.
Ennn goedemorgen . Al nieuws? Ik ga zo sam wakker maken , pfft zou liever blijven liggen en hij ook maar dak redden we de 6 flessen niet. De kinderarts zei dat het beter is nog even op 6 te blijven ipv naar 5 te gaan... Nouja, daarna slapen we samen nog wel even verder, even genieten van mijn verlof . Wat gaan jullie doen vandaag? Ik lekker weinig, rommelen in huis denk, heerlijk af en toe zo'n dagje!