goedemorgen, al nieuws?? Hier zet ik ook de wekker om Yuna om kwart over 7 wakker te maken, anders is ze de hele dag uit haar doen. Ik hoop dat je die flessen gaat redden vandaag! Vandaag om 9.30 heb ik gesprek op het kdv. Ze hebben haar geobserveerd. Ben echt benieuwd wat ze gaan vertellen en of ik dit goed herken. En vanavond om 18.00 gaan we een huis bezichtigen. Nog nooit gedaan dus vind het wel spannend!
Heey meiden!! Zo ik ben er ook weer, maandag avond behoorlijk ziek geworden buikgriep en koorts Nu nog wel hoofdpijn maar het is nu te doen! Joyce: Dappere beslissing meid! Hopelijk kan je even een beetje tot jezelf komen. Meid: Spannend bij jou..zal de kleine dan toch komen ? Leuk monique vanavond een bezichtiging!! Veel plezier!
Monique: spannend hoor! Ben benieuwd of je de welbekende klik voelt! Ik ga de flessen redden hoor, meneertje was keurig om 7.10 aant ontbijt . Daarna bij mij weer geslapen. Ik ben nu net wakker en hij ligt naast me nog te tukken . Zijn je rapporten al af? Benieuwd wat ze van yuna hebben gezien . Lisa: he bah, buikgriep is rottig! Ik ga er maar eens uit denk, moet plassen hihi. Gister bij de gastouder geweest voor het contract en ineens twijfel ik, is dat normaal?! Of ze wel goed voor hem zal zijn, of ik wel de goede heb gekozen, of het zielig is. Ken mezelf helemaal niet zo...
@labrador, ik heb ook zwangerschapsgym gedaan, ik vond het heel leuk. Al was het meer een klets clubje dan gym haha. @esther, hier komt ze ook vaak om haar speentje. Soms 1 keer per nacht maar soms ook meer keer. rot van je collega, gaan ze wel iemand anders aannemen? @monique, leuk schaatsen voor je werk @joyce, als ik het zo hoor lijkt het me ook goed dat je even thuis bij gaat komen. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt! @gfh, knuffel voor jou! @sallie, geniet nog maar even lekker van je verlof ja, hoe lang heb je eigenlijk nog? Ik snap wel dat je gaat twijfelen hoor, ik heb dat zelfs bij m'n schoonmoeder haha @monique, ik ben benieuwd wat ze zeggen over yuna en of het huisje bevalt! @meid,hoe gaat het nu? en hoe ging het gesprek van je vriend! @lisa, gelukkig dat je je weer wat beter voelt!
Leonie: Als het goed is ben je vandaag 37 weken of niet en mag je thuis bevallen. meid: Humpie houd het goed uit bij jou. Sallie: Ik denk dathet heel normaal is dat je gaat twijfelen, maar je wilt dan ook het beste voor Sam. Monique: Gellukkig gaat het weer wat beter met je. Leuk om te horen hoe ze Yuna geobserveerd hebben en wat de uitkomst ervan is. Catharina± Ik hoop eigenlijk ook dat he meer een klets clubje wordt want veel inspanning kan ik nu toch niet leveren haha. Hier echt een baal ochtend. Hing om 7.30 al boven de wc. Ben er even zo klaar mee, zit nu maar weer aan de soepstengels.
oooh meid, ik dacht echt dat je aan t bevallen was... Misslisa: ooh meid, hoe is het nu? En drink je wel genoeg, ook voor het hummeltje in je buik!? Labrador: ach, wat erg, ik leef echt met je mee. Zo irritant he! Echt frustrerend! Sallie: heel normaal hoor, dat je gaat twijfelen. Nu ken je je kindje en nu moet je je kindje achter laten. T Toen je het kindje nog niet kende leek het allemaal veel makkelijker. Catarina: nou, geloof me, ik had liever niet geschaatst hoor met 24 kleuters waarvan er 1 wegloopt... Ik heb er slecht van geslapen en het was compleet uitputtend... Blij dat het voorbij is. Kdv: ze zeiden dat ze Yuna een hele pittige dame vinden. Die absoluut weet wat ze wil en dat het daarom soms wel lastig is met haar. Het eten blijft een beetje moeilijk, dus het gaat onder zachte dwang, nou dat is thuis ook. Ze duwt gewoon de fles weg, dus ze moet het gewoon leren. En ze is heel gevoelig. Dat was mij ook opgevallen. Als een ander kindje huilt, verdrietig is, pakt ze dat over. Dus heel herkenbaar. Ben aan het googlen geweest voor hooggevoelig en ik wil helemaal niet gelijk een stempel plakken, maar ik herken veel dingen. Dus misschien dat ik daar nog tips uithaal hoe ik sommige dingen beter aan kan pakken.
Goede middag dames. Hier alles goed. behalve het hoesten wat ik sinds gister nacht doe. Brakke nacht maar wel uitgeslapen. Meid tjonge humpie is nu al eigenwijs. Labrador jaa vandaag 37 weken dus mag nu thuis bevallen. Ben er ook helemaal klaar voor Monique hmm dat is vervelend hopelijk kunnen de tips jullie helpen. En inderdaad een stempel is niet nodig. Maar als de tips helpen is het goed toch?
@Sal Sam dus nog steeds aan de 6 flessen? Sebas zit al sinds week 6 op 5 flessen. Het is dat ik hem nog wakker maak om 21.30 uur anders zou hij zo doorslapen. Reageer straks even verder, want ik hoor er boven eentje krijsen...
Hier zit wesley ook al vanaf 6 weken op 5 flessen. 4 flessen overdag en dan 1 snachts. Hij krijgt rond 21.00 de laatste fles en slaapt dan door tot een uur of 03.00/03.30. We hebben wel eens geprobeerd om hem rond 00.00 wakker te maken maar dan drinkt hij heel weinig en komt hij om 04.00 toch weer voor een fles. Eerst maakte ik hem keurig om de zoveel tijd wakker maar dat doe ik nu niet meer. Hij komt wel als hij honger heeft en vaak komt hij elke dag rond het zelfde tijdstip. Ons schemaatje ziet er ongeveer zo uit 08.00/09.00 - 12.00/13.00 - 16.00/17.00 - 20.00/21.00 & dan snachts rond 03.00/04.00
Hoe gaat het hier trouwens met iedereen?? Ik heb gelukkig "goed" nieuws over mijn werk.. Er was verkeerd gekeken naar het aantal uren op onze locatie! Er stonden uren op van mensen die er al lang niet meer werken dus het valt allemaal mee. Ik kan gewoon op mijn locatie blijven alleen word er volgens mijn collega nog door mijn manager aan mij gevraagd of ik de vrijdag op een andere locatie wil werken (gelukkig in de zelfde stad) daar sta ik in principe wel open voor ligt er een beetje aan of ik dan op het kdv moet werken of op de bso. Kdv trekt me niet hihihi ben echt een bso mens. En dan nog kan ik nee zeggen dat moet mijn andere collega (die als laatste erbij is gekomen) daar heen Met mijn oma gaat het helaas niet zo goed. Ze weegt nog maar 55 kilo... ze eet bijna niet door de pijn. In het zh kunnen ze nu niet veel meer voor haar doen. Ze moet gewoon constant in bed blijven met het korset aan dus nu zijn ze aan het kijken naar welk verpleegtehuis ze gaat. Maar dat gaat allemaal niet zo snel.. Gelukkig is ze wel van dat warrige praten af (Kwam door de medicijnen) En ja ze word nog steeds verdrietig als ze het over wesley heeft omdat ze hem nog niet gezien heeft. Hier met wesje gaat alles prima! A.s zaterdag hebben we de terugkomochtend van de cursus.. leuk al die babies kijken. Ohja de fietskar is binnen dus zodra het wat lekkerder weer is gaan ik en wes samen een stukje fietsen Heb er echt nu al zin in kan ik tenminste wat verder weg dan elke keer maar wandelen naar de stad.
Deedee heb je trouwens al eens een foto van sebas hier laten zien?? Heb hem volgens mij nog niet op een foto gezien?
Zo ik kom even reageren, was vanmorgen ff druk ! haha Monique, ooh wat spannend dat jullie het huis gaan bekijken! Ik hoop dat de binnenkant helemaal aan jullie eisen voldoet! Lisa, wat naar meis! Beterschap! Knuf ! Hier nog steeds wel wat steken, maar niet meer zo erg als gisteravond.. Sal, ik heb gestemd op Sam hoor ! Cath, het gesprek van vriendje ging wel ok, hij vond die man alleen wel erg warrig.. Maar ze hadden 30 gesprekken gepland, vind ik wel heeeel erg veel! Nja we zullen zien.. Lab, Ja humpie vind het volgens mij wel fijn in m'n buik! haha.. Wat vervelend dat je weer moest spuugen vanmorgen! Leonie, klote dat je zo'n beroerde nacht hebt gehad!! Moet je nog steeds hoesten? vandaag 37 weken! Laat toppertje maar komen! Dday, wat fijn nieuws van je werk! Wat naar dat het nog niet goed gaat met je oma! Gelukkig dat ze met de medicijnen niet zo warrig praat! Ik hoop dat ze Wes snel kan zien! Mooie foto van Wes Vrolijk bekkie heeft hij!! Zo, ik ben weer bij Hier een druk maar leuk dagje gehad, ben ff de stad in geweest, en nog even een warme choco met slagroom met een vriendinnetje gedronken Verder boodschapjes, auto ff door de wasstraat, die is nu weer super mooi! hahaa..
Hi meiden Ik lees wel mee maar heb ff geen puf om te reageren, niets aan de hand ofzo gewoon een beetje druk haha
Sorry meiden dat ik er niet zoveel ben de laatste dagen, lees jullie wel maar geen puf om te reageren. voel me niet heel erg lekker, en zie het allemaal ff niet zo zitten. Maak me ontzettend ongerust over volgende week heb er zo geen zin in, ruben moet die middag ook gewoon werken en ben dus alleen. Zit gewoon te janken omdat ik door de bomen het bos ff niet meer zie. Sorry voor mijn geklaag, heb ook eigenlijk geen reden om te klagen hele zwangerschap gaat alles goed, anderen hebben het veel moeilijker bah baal van mezelf
Angela: Tuurlijk mag je hier een baalbericht neer zetten. Het kan juist opluchten om het van je af te schrijven. Ik heb het denk ik niet mee gekregen, maar waarom ben je ongerust over volgende week? Dday: Lieve foto En leuk dat de fietskar binnen is, dan kun je lekker gaan fietsen (als er geen sneeuw meer ligt) Wij hebben om 19:15 de pretecho (willen het geslacht niet weten) Mijn ouders en broer gaan ook mee. Ik denk niet dat ik vanavond nog online kom, zal morgen alles vertellen.