Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    ik krijg de foto's niet goed in beeld. Zal vh weekend de foto's inscannen.

2. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Lab ben ook benieuwd naar een foto!!
    Ik heb je een pb gestuurd!!

3. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Angela: Ik kan me voorstellen dat je daar tegenop ziet, misschien wel een goed idee om je moeder voor 's middags te vragen heb je ook wat afleiding.

Dday: Ik heb jou ook toegevoegd op facebook ;) Lekker mannetje is die kleine van jou :D

Lab: Ik ben benieuwd naar de foto :D Niet per ongeluk het geslacht gezien? Ik zag bij Luuk meteen dat het een jongentje werd, toen hadden ze nog niks gezegd:)

Meid: Jeetje jou lichaam is zich goed aan het voorbereiden, Flora jij had dat toch ook zo erg? Hopelijk laat de beeb niet meer zo lang op zich wachten.

4. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Monique: Hoe vonden jullie het huis?

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hey misslisa: hoe gaat het met jou? Nog misselijk? En hoe is het met Luuk?

Meid: ik had dat ook hoor. En daarna dus een bevalling van een uur: dus wie weet:p

Het was was ik helemaal weg van. De badkamer is nodig aan vervanging toe, maar wauw, wat prachtig, openslaande deuren naar de achtertuin, een hele wand van glas:p Prachtig! Ik twijfel alleen erg of wij wel het type zijn om een huis te kopen. We zijn niet echt van die klussers, en ik ben bang dat het bijhouden erg tegen gaat vallen. Jullie ervaring gevraagd graag:):)

6. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Monique: Ik voel me best goed eigenlijk, op soms wat hartkloppingen na. Maar dat had ik bij Luuk ook. Met Luuk gaat het ook goed, hij heeft alleen erg last van zijn tandjes, hij eet er nu ook wat slechter door.

Het is ook heel wat om een huis te kopen, je moet er goed over na denken. Wij vinden het wel heerlijk dat dit huis helemaal van ons is..maar ik snap je punt wel hoor. Wat dat betreft is huren wel een stuk makkelijker, als er iets stuk gaat of er moet wat gedaan worden is het niet jou pakkie aan, en dat is met een koophuis natuurlijk wel zo. Misschien alle voor en nadelen opschrijven? En dat naast elkaar leggen?

7. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Lisa, haha wat grappig dat je het zelf als eerste zag op de echo! Wij krijgen elke keer een echo, maar ik heb het zelf ook nog niet kunnen zien!
    Voel jij je al iets beter?

Monique, wat super dat het huis zo mooi is! :) Je moet niet zo twijfelen meis! Waarom zou je niet gaan kopen als je geen klusser bent? Ik weet niet of het een oud huis is, of een nieuw huis? Heeft het kunstof kozijnen etc? Als dat het geval is, dan heb je daar al geen onderhoud aan!
    Maar zie ook het voordeel van kopen : Het is dan echt jullie eigen huis! :)
    Ik hoop dat als de bevalling echt begint, dat het dan niet al te lang duurt, maar daar gaan we maar niet van uit! haha..

Ik ga straks maar even de enveloppen schrijven, dat stel ik ook maar steeds uit.. haha..

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    HUH, WAT?! Onder welke steen heb ik gezeten! Ben je weer zwanger Lisa?! Gefeliciteerd! Hoelang en was het ' volgens plan' ? Dt ik dat gemist heb zeg...... Pfft :)

9. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Whaha sal :)

Leonie, je bent toch niet stiekem (zonder mij) aan t bevallen hè?!!!!! ;)

10. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Haha Sallie ik moet wel lachen om jou hoor :p Ja ik ben inderdaad weer zwanger, zal nu ongeveer 6 weken zijn en het was volgens plan ;)

11. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    waaaaa oh meisjes ik voel me zo lekker nu!! Mijn ex van 13 jaar geleden hahaha is langs geweest net (heb hem 13 jaar niet meer gezien)... was super gezellig en hij was zo lief voor wes! Het voelde weer enorm vertrouwd al was ik van te voren echt giga zenuwachtig! Nu hoop ik dat hij snel weer langs wil komen :)

Ohja bedankt iedereen voor het toevoegen op facebook! Kan ik tenminste jullie mooie kindjes volgen via mooie fotootjes :)

Hmmm twijfel is al even niet geweest ben benieuwd..

Hoe is het met je meid??

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hahaha sallie, idd welke steen ja:p hihihi, is hier uitvoerig besproken hoor:D

Het huis is uit 1995. En ik heb net bij bijna alle buren aangebeld, ik kon t niet laten:D En er is in die straat elk jaar een feest, en met oud en nieuw erg leuk, en veel jonge mensen en kindjes geboren, 2 huizen verder is net een meisje geboren. Dus misschien moet ik het proberen los te laten, is ook denk ik omdat het zo veel geld is:)

Jullie houden het wel spannend met die baby's hoor:D

13. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Monique dat huis klinkt me helemaal geweldig in de oren!

Wij hebben een koop (appartement) nu 3 jaar. In het begin vond ik het ook allemaal heel spannend en veel geld maar nu voel ik het helemaal niet meer zo! Dus ik denk dat je dat gevoel een beetje moet proberen los te laten.. Is denk ik wel makkelijker gezegd dat gedaan maar als het gewoon goed voelt en jullie helemaal weg van het huis en de buurt zijn dan zou ik zeggen DOEN!!

@ Lisa dankjewel voor de complimenten over mijn mooie wesje!
    Ik vind jou luukje ook helemaal geweldig hoor! Dus baby 2 zal ook wel geweldig worden! Hopen jullie nu op een meisje?

Sal ik had trouwens ook op Sam gestemd!

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ik heb geen hyves en facebook en zo te horen mis ik wel hele leuke foto's:(!! Jammer.

Dday: wat leuk van je ex. Lijkt me ook wel weer gek!:) Heb je voor mij ook nog een lieve foto?:)

15. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Monique: Dat klinkt erg leuk hoor, die buurt! Leuk met jonge kindjes voor Yuna!

Dday: Wat lief dat hij zo leuk met Wesley was! Spannend dat jullie elkaar 13 jaar niet gezien hadden en dan afspreken, ik zou stront zenuwachtig zijn haha!
    Dank je wel van Luukie :D Het maakt ons niks uit wat de 2de wordt, 2 jongens lijkt me geweldig maar een meisje erbij is natuurlijk ook leuk ;)

Sallie: Jullie zijn ook eigenlijk de enige die het weten van de baby, we willen graag wachten op de echo voordat we het tegen de familie en vrienden vertellen :)

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Misslisa: weten jullie het al of jullie het willen weten? :) En ik blijf het zeggen dat ik jou echt een jongens moeder vind, maar vraag me niet waarom:)

We gaan de makelaar bellen om nog een keertje te kijken bij goed daglicht:) Misschien moet ik ook niet zo mutsen:)

17. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Monique: Wij hebben ook een koophuis, wij vinden het erg fijn dat we zelf kunnen bepalen wat we eventueel willen verbouwen aan het huis.
    Ik dacht dat ik een klein piemeltje zag, maar het kan ook de navelstreng zijn, dus ik pin ,me er maar niet aan vast :)

Leonie: Is het bij jou nog rustig of lig je de weeën weg te puffen:)

Ik ben vanmiddag naar mijn werk geweest. Gelijk aangekaart dat ik graag na mijn verlof door de weeks alleen late diensten wil werken. Ze zei dat het waarschijnlijk wel kan (zo'n opluchting). Want dan hoef ik pas 's middags de kleine weg te brengen naar mijn moeder en 3 uur later kan mannetje hem weer ophalen.

18. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah dat is wel fijn lab!

Hahaha ja ik was ook super zenuwachtig maar het was zo super gezellig :)

Uhmm een foto ik heb er nog wel 2 van de fotoshoot speciaal voor jou monique ;)

Morgen heb ik de terugkomochtend van de cursus ben zo benieuwd naar alle babies :) Vanavond maar zijn stoere kleertjes alvast klaar leggen :D

19. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    labrador: wat fijn zeg, dat dat kan op je werk. Wat een opluchting. Wat zijn dan precies de tijden dat je moet werken? En ik zou je er idd maar niet te veel op vastpinnen je weet het nooit. Hoewel ik denk dat je het sneller ziet bij een jongetje:D

DdaY: wwwaaauw wat leuk!:D Wat issie al wijs zeg op die eerste foto! Niet normaal! Lijkt dan veel ouder dan dat hij is:)

Hier doen we niet veel in huis, want we denken: aah is toch van de woningbouw. En niet dat het een troep is, maar de zolder opknappen gaan we echt niet aan beginnen want het is een huurhuis... Dus dat zit wel steeds in je hoofd. Maar het huis wat we nu zien heeft al een aanbouw en op zolder een dakkapel:) Scheelt weer.

20. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey meiden.

hier alles nog stabiel. vandaag weer controle gehad en alles was prima in orde:)

meid ga echt niet voor jou bevallen. tis samen of ik later;)

monique hier ook eigen koopwoning. bevalt super goed. en qau kosten verbouwing. tis maar net hoe gek je het zelf maakt. wij doen elk jaar mits nodig een grote klus. En verder is het gewoon bijhouden. lees schilderwerk enzo. en voordelen genoeg. een eigen huis. een hypotheek die je aflost en dus wordt het echt eigen en dan de kosten ook weer lager. en als die afgelost is al het geld mocht je het willen verkopen. van jullie. zo doen wij het in iedergeval.

Deel Deze Pagina