@monique, ik ben benieuwd of je wat tips kan toepassen voor yuna Bedoel je het type om uberhaupt een huis te kopen? haha ik denk dat kopen toch wel een stuk verstandiger is dan huren op lange termijn. En al een goed buurtonderzoek gedaan dus @dday, dat is goed nieuws van je werk, weer een zorg minder. Wat zielig voor je oma, kan je niet met wesley even langs dan? Wat een super schattige foto! @meid, 30 is inderdaad wel veel! @tweety, ik snap best dat je er tegenop ziet hoor meid! @lab, leuk dat jullie het gezichtje goed hebben kunnen zien! Ons meisje bleef toen de hele tijd met haar kleine klauwtjes voor haar gezicht liggen. @sallie, hahaha kom je nu pas achter van lisa spuit 11 Vanmiddag bij de fysio geweest voor mn rug, er zaten een hoop wervels niet op de goede plek, auwww. Nu voelt het ietsje beter maar nog niet goed, maandag weer terug. Net gehoord dat de moeder van een goede vriendin een zelfmoordpoging heeft gedaan, echt zielig, ben me rot geschrokken
okay, dus na al jullie ervaringen en tips, jullie zeggen dat het beter is om te kopen? twijfel: wat bedoel je met een grote klus? En hoe vaak doe je schilderwerk? (kozijnen ed) Catharina: Oei, goed gekraakt dus? Zal wel ff heftig zijn geweest. Wat een erg nieuws zeg! Maar ze leeft dus nog? Wat erg zeg!
dday, wat fijn dat je zekerheid hebt over je werk. Mooie foto's van Wesley. Hopelijk komt het met je oma ook snel goed. twijfel, ik dacht ook al dat je aan het bevallen was, gelukkig was alles goed op de controle. meid, hump houd het wel spannend zeg monique, ook wij hebben een koophuis en het bevalt heel goed. Hiervoor ook gehuurd en dan doe je idd niet te veel aan je huis omdat het toch maar huur is. In een koophuis doe je sneller iets omdat je weet dat het van jezelf is. Ik voel me weer een stuk beter als gister. Had echt ff een baaldag. Begon er eigenlijk al mee dat ik slecht had geslapen doordat ik veel droomde. Vervolgens dacht ik 's ochtends nog ff te kunnen slapen en werd ik steeds wakker gesmst (weet het eigenschuld moet je je mobiel maar uitzetten, maar normaal is niemand zo vroeg met smsen) Daarna wilde eigenlijk niks echt lukken, had weinig energie en afspraken die ik probeerde te maken met vriendinnen wilde ook allemaal niet lukken, en dan vervolgens de angst voor het draaien volgende week werd me gewoon ff teveel. Maar gelukkig gaat het nu beter. Me moeder komt naar mij toe als we terug komen uit het ziekenhuis en dan lapt ze ff me ramen aan de binnenkant. Maandag komt me zusje ook ff helpen met schoonmaken in huis (vind het heel moeilijk om hulp te vragen dus dit is al een hele overwinning voor mij
tweety: wat fijn dat je je weer beter voelt! Soms heb je gewoon zo'n dag dat niets wilt lukken en als je dan ook nog ergens tegenop ziet, is het echt helemaal niets. Blij dat het weer iets beter gaat. En wat fijn dat je moeder komt! Wel goed dat ze even wat poetsen ook, moet jij nu niet meer allemaal gaan doen. Goed van je! Het is hier idd zo. De zolder is bv opslagplaats, maar iets aan doen vinden we zonde. Ik denk ook dat je het sneller goed voor elkaar wilt hebben in een koophuis.
Angela: Fijn dat je je weer wat beter voelt. Lief van je moeder en zus dat ze je komen helpen met schoonmaken. Catharina: Wat erg van die vrouw die zelfmoord wilde plegen. Lisa: mijn werktijden zullen worden 14:45 tot 22:30 of van 16:00 tot 20:00. EN in de weekenden kan ik natuurlijk wel om 7:00 beginnen. Meid: Het is avond: weer harde buiken?
Meisjes heb even niet de puf om te reageren.. Het is idd weer avond, en de steken & harde buiken zijn weer volop aanwezig!
sterkte meid! Labrador: joh wat een aparte werktijden Ben ik echt niet gewend Wel fijn dat je je er zo prettig bij voelt.
Meid sterkte en een dikke knufff zo is het natuurlijk ook geen pretje monique met het schilderwerk bedoel ik kozijnen binnen. en buiten bij onze schuren. in huis hebben we alles kunstof. dus dat is een bijhoud klusje. we hebben nu 3 jaar dit huis. en eerste jaar beneden en onze slaapkamer gedaan. lees nieuwe vloer meubels en verf. 2de jaar alles kunstof en buiten de schuren geschildert. 3 jaar dus nu baby kamer poezekamer en de rest van het huis waar nodig een nieuw likje verf. we wouden wel meer maar nu met toppertje op komst, een nieuwe ketel, nieuwe droger waarschijnlijk nieuwe laptop(deze krijgt kuren) en nog op vakantie. doen we dus nix meer dit jaar. en zo wissel je het af
monique: Die uren draai ik zo omdat ik in de zorg werk. En dat gaat 24 uur per dag door (ik doe geen nachtdiensten)
twijfel: dat valt mee, als je elke keer iets doet ja. In het huis wat we zien zit een ketel die is al 17 jaar oud. Maar er zit wel een goede vloer en goede muren in, die hoeven niet meer gestuukt (of hoe schrijf je dat) We gaan ook niet meer behangen omdat schilderen makkelijker is Wel fijn even je ervaring te horen thnx! Labrador: ooh ja, in de zorg is dat zo ja. Wel fijn dat je geen nachttdiensten hoeft te draaien.
Hoi meiden, Ik heb echt alles steeds bijgehouden maar ben heel erg druk op mijn werk geweest. Functioneringsgesprek is goed gegaan, ze hadden er weinig te zeuren, minder dan anders. Met Bo gaat het ook weer goed die slaapt weer heerlijk door 's nachts dus ons hoor je echt niet meer klagen. Ik ga lekker slapen. Spreek jullie morgen weer Liefs Esther
Fijn dat je gesprek goed ging Esther, hoe is het met je collega afgelopen. Blijft ze? Hier gaat alles prima! Vannacht had em weer wat last van haar buik maar dat is weer voorbij!
@flora, ik weet niet hoe het is afgelopen ze had het gesprek en toen ben ik jaarhuur gegaan, dus ik heb er niks meer van gehoord en heb ook niet gebeld. Ik merk best dat het een beetje zwaar is een kleine en werk, maar er gebeurt nu zo veel dat ik weer midden in alle ellende van het werk zit dat ik bewust wanneer ik vrij ben afstand neem.
goedemorgen allemaal, esther: Fijn dat Bo lekker door slaapt. Wij gaan zo de toekomstige babykamer leeg halen.
Heey meiden, Esther: Fijn dat Bo weer lekker doorslaapt! Hebben jullie ook weer goede nachten Meid: Hoe gaat het met je? Hou je het nog een beetje vol zo? Labrador: Leuk! Dan komt het allemaal weer wat dichterbij he
Lekker dat Bo doorslaapt! Labrador: wat leuk! Veel plezier! We gaan misschien vrijdag voor een 2e bezichtiging Erg spannend allemaal!
Goedemorgen! Lab: oow leuk! Dan wordt het lekker echt . Monique: spannend zeg! Kijken of de klik er dan nog is. Hielkje: lekker dat bo doorslaapt. Hebben jullie nog een late fles? ( rond 23.00 ofzo) Flora: sneu van em haar buikje! Heeft ze dat vaak snachts?! Wij gaan zo even naar de winkels, gewoon ff snuffelen...