Esther: Klinkt gezellig om vrienden over de vloer te hebben. Leonie: Werkse Ik kreeg net een sms dat ik vandaag alleen sta en morgen met een invaller grrrr.
Leonie, ze bellen als de stoel in Groningen is. Ze vroegen nog of ze hem moesten komen bezorgen. Ik zei nee ik haal hem zelf wel op.. Hij kon er niet om lachen! Haha.. Joehoee ik ben geslaagd voor kerst! hen een super leuk zwart jurkje van mamalicious, en een leuk goud riempje en tasje erbij.. Verder nog super mooie panty! Dus geen roze maar wel erg leuk!!
Meid: wat leuk dat je geslaagd bent! Heb je een fotootje? En een goede deal heb je gemaakt met Babydump! voor 50 euro! Tweety: welke fotocamera wil je? ben nieuwsgierig! Wij hebben in oktober ook een nieuwe camera gekocht, voor de baby enzo alvast! Een spiegelreflex. Mijn vriend wilde die al langer ook met oog voor de baby enzo en ik was ook overgehaald! Met onze beide verjaardagen hebben we ook geld gevraagd om bij te leggen! Esther: en hoe ging het met het slapen van Bo vandaag? En nog vrienden uitgenodigd voor vanavond? Labrador: wat voor een werk doe jij ook alweer? want zoals ik het lees, is het nogal veel om alleen te staan en met een invaller? balen
Monique: hoe heb je het nog kunnen regelen met de loopstoelen? En waarom is dat eigenlijk zo slecht? omdat ze dan in die stoel 'hangen'? of wat? Flora: hoe ging het vandaag met Emma? Nog over de meeting, lijkt mij heel gezellig! Maand maakt opzich niks uit
He girls pff ik ben echt doodmoe! Ik zie eruit alsof ik stoned ben... hele moeie ogen en warme wangen en oren dus ik lig nu in me bedje en ga zo lekker slapen..ik ben er morgen wel weer om mee te kletsen! slaap lekker allemaal
Mamootje, Bo heeft vandaag de hele dag heerlijk geslapen, na elke voeding en was echt heel erg zoet. Kijken hoe ze het vannacht doet. Nee we hebben geen vrienden over gehad. JJ had daar geen zin in en nu zijn Bo en ik samen. JJ is naar de kroeg en wij gaan zo samen slapen @Dday slaap lekker
meid: Fijn dat je geslaags bent. Mamootje: ik werk met mensen met een verstandelijk beperking en gedragsproblemen.
Labrador, werkse vandaag Meid, wat lekker dat je bent geslaagd voor een kerstoutfit. Esther, lekker avondje samen dus, hadden wij ook heerlijk af en toe Mamootje, wij hebben een canon met spiegelreflex gekocht. Wij hebben hem voor de kleine gekocht en voor ruben zijn hobby
Goedemorgen meisjes! Ben ook erg blij met mijn outfit! Ik zal wel een foto maken (waarschijnlijk word dat wel met kerst hoor ) Alweer 30 weken zwanger! Wat gaat t toch snel!
hoi meisjes, Ik voel me gelukkig alweer een heel stuk beter dan gisteren! Kan weer wat beter uit me ogen kijken.. dus ik ben net aan de slag gegaan met de geboorte slingers etc! Er moesten wat lintjes aan bepaalde dingen gemaakt worden en dat is nu ook klaar zodat manlief dat straks niet allemaal hoeft te doen. Hier is het verder rustig! Jeetje meid joh ben je alweer 30 weken zwanger Wat gaat dat enorm hard Super dat je toch geslaagd bent voor een mooie kerst outfit! Verder wil ik iedereen een hele fijn dag wensen
Zo meiden ik kom ook maar eens langs. Even mijn echt vrienden opzoeken. Net naar de babyshower geweest, wat had ik echt veel beter thuis kunnen blijven. 1 waren er alleen maar mensen uitgenodigd die van paarden houden en 2 was JJ zijn achternichtje die het schoonzusje is van de beste vriendin van de zwangere. Om even een heel erg lang verhaal kort te houden 1 ging het alleen maar over paarden. Interesseer ik me totaal niet voor en 2 ging het over maandag (zijn de zwangere en vriend een geregistreerd partnerschap aangegaan) wij niet voor uitgenodigd en JJ toch wel heel erg goed bevriend met jongen (oke hun keus) en kom ik er net achter dat ze spontaan zaterdagavond hadden afgesproken met z'n 6e, normaal waren we altijd met z'n 8e en nu omdat wij een kleine hebben bestaan we niet meer. Ik moet bellen om wat af te spreken. En normaal geven we eigenlijk als we een kadeau geven die ook altijd met alle stelletjes samen, en nu dit is van ons 4e. Ik ben er nu toch echt zo klaar mee. Zal misschien wel weer weg trekken, maar echt nu even niet. JJ zijn achternichtje belde ook net en gewoon laten overgaan. Verbaasd me dat ze nog niet voor de deur staat. Maar kan nog komen. Zo nu reageren @meid, fijn dat je toch nog bent geslaagd voor de kerst. @Dday, lief dat je daar aan denkt dat hij dan straks dat niet meer hoeft te doen. Verder ben ik denk ik voor het eerst in lange tijd weer eens een vergiet, sorry meiden is echt niet mijn stijl. Vanavond weer beter.
jeetje esther, dat is echt vervelend. Je had er al zo veel zin in (not) en dan krijg je dit. Kan me goed voorstellen dat je er zwaar de balen van hebt. Erg flauw dat jullie ook niet waren uitgenodigd voor gisteravond en dat niemand contact heeft opgenomen voor het cadeau. knuffel voor jou
Balen Esther! En je had al zo'n voorgevoel Meid; wow jij gaat idd ook hart!! Dday; gelukkig dat je je beter voelt!! Ben benieuwd wanneer de kleine komt! Hier alles goed, we genieten enorm. Heb behoorlijke stuwing dus lijk op pamela Anderson haha! Verder heeft e.mma nu kramp dus is ze onrustig, al twee luiers volgepoept dus dat werkt!!
Zwaai Zwaai wendy @Es balen joh dat het zo vervelend gelopen is bij de babyshower.. en dat je er op zo'n manier achter moet komen dat ze jullie zaterdagavond buitengesloten hadden en met zn 6en hadden afgesproken! Volgende keer maar gewoon je gevoel volgen en dan maar proberen om er onderuit te komen ofzo. Nu lekker van je avondje genieten! @Flora heerlijk meid dat jullie zo onwijs aan het genieten zijn van de kleine meid! Hoe voel je je zelf verder??? Hopelijk zijn emma haar krampjes snel weer over enne hoe voelt het nou om Pamela Anderson te zijn hahahaha?? Ja ik ben ook onwijs benieuwd wanneer mijn kleine komt... ik heb nu wel weer aardig last van menstruatiekrampen dus ik blijf gewoon lekker mijn dingetjes doen en ik zie wel wat er gaat gebeuren... Hoe meer ik er over na ga denken hoe spannender ik het vind. Word vervolgd!
Hoi meiden, Jeetje Es', wat vervelend dat je vrienden opeens zo doen :s snap dat je er van baalt! Knuffel! Flora of Pamela haha.. ach arme Emma! Hoop dat de krampjes snel weg gaan! Gaat echt snel hè!! 4 weekjes werken nog! Nou schoonfam is weer naar huis.. Vriendje heeft weer iets bedacht.. Lex zijn speel/ eet / kattenbak kamer moet worden omgebouwd tot game kamer.. Hij is er maar druk mee, maar moet zeggen het word wel mooi! En ik ben van t geschiet van zijn games af! Haha.. Weg met de PlayStation en Wii uit de woonkamer! Haha..
meid: lekker vooruitzicht om nog maar weekjes te werken en dan verlof. esther: vervelend zeg dat het gisteren zo is gelopen. Flora: haha pamela.. Ik heb alles ingepakt voor het midweekje Center Parcs. Morgen de 1ste echo, heb er wel zin in, maar ben heel benieuwd.
Spannend lab!!! Heel veel plezier met je eerste echo!!! geniet ervan! En heel veel plezier in centerparcs! Daar ook lekker van genieten!! Ik ga slapen! Vandaag toch weer ff teveel gedaan, merk t aan de harde buiken! Toch maar ff op letten.. Dinsdag krijgen wij weer een echo Welterusten!