Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Twijfel: zo doen wij het huis ook :).

Lisa: sorry nog haha, had het echt gemist! Spannend hoor! Was het snel raak?!

2. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    flora, sneu voor e.mma,gelukkig nu weer over.

Esther, lekker dat Bo weer doorslaapt.

labrador, leuk hoor de babykamer leeghalen, maakt het zoveel echter.

monique, spannend hoor voor een 2e bezichtiging, ben benieuwd hoe je dan tegen het huis aan kijkt.

En ik kan nu eindellijk zeggen dat ik verlof heb!!

3. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Angela: Geniet lekker van je verlof. Je hebt het verdiend. Heb je nog steeds geen klachten?

Monique: Spannend voor de 2e keer het huis bekijken.

Wij hebben de kamer leeg op de diepvries en een kast na (moet iemand komen helpen om deze naar de zolder te brengen) Morgen gaan we naar de ikea om naar een hoekkast te kijken die willen we op de overloop zetten om daar wat spullen in te doen.
    Het wordt nu allemaal wel echt.

4. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Monique, leuk hoor een 2e bezichtiging. Ben benieuwd hoor zondag wel de verhalen.

@flora, zielig voor em dat ze 's nachts z'n pijn in haar buik heeft.

@Sallie, Bo krijgt rond 23 uur nog een late fles van 180/6 ze krijgt in totaal 5 flessen op een dag en een kleine beetje fruit en dan slaapt ze eigenlijk altijd bijna wel door tot 9 uur dus op de dagen dat ik moet werken moet ik haar echt wakker maken.

@lab, leuk om de toekomstige kinderkamer leeg te halen. Dan komt het steeds meer dichterbij.

@meid, hoe is het met jou...

@twijfel, bij jou al signalen.

@Angela, heerlijk om nu te zeggen dat je er of hebt. Nu wordt het echt echt. Je wordt bijna mama......

Wij zijn ook blij dat Bo lekker doorslaapt, we hebben het daarmee echt getroffen overdag. Als we thuis zijn en ik de signalen beter lees slaapt ze ook goed overdag. Dus heb ik ook meer tijd om iets anders te kunnen dien. Morgen denk ik maar even een stuk wandelen.

5. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    ik had gisteravond toch iets raars.
    Ik lag op bed nog beetje tv te kijken(lag niet helemaal plat maar half zittend zeg maar) zie ik ineens de deken heel raar liggen en voelde wat raars in me buik. Ik de deken aan de kant is de bovenste helft van mijn buik helemaal hard(alsof kindje dwars lag) en onderste helft van mijn buik was plat (gewoon alsof je niet zwanger bent) en ineens voel ik wat bewegen en is me buik weer normaal alsof er niks aan de hand was heel vreemd

Labrador, nee heb nog steeds geen klachten

Esther, vind het nu wel spannend worden. Heel onwerkelijk allemaal

6. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    zou die dan gedraaid zijn...
    Fijn dat je nog geen klachten hebt!

7. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    labrador, ik heb geen idee maar het zou kunnen. Heb net me vriendin aan de telefoon gehad(zij is ook vk) en ze zij dat het best mogelijk is. Ff afwachten maandag controle bij de vk

8. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Lab, leuk he, een begin maken met de babykamer :)

Angela, ik hoop dat je beebje is gedraaid! :)

Ik maak me een beetje zorgen, ik heb hump vandaag niet echt veel gevoeld.. Ik zit nu ff rustig op de bank en zie wel wat uitsteeksels in me buik, die bewegen..
    Op internet staat dat t normaal is dat je de beeb wat minder voelt, maar hadden jullie dit ook tegen t einde?
    Nu ik dit typ is hump wel lekker aan t dansen.. :)

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Tweety: lekker je verlof en klinkt idd als ruggetje boven ! :). Hoop het voor je!

Hielkje: lekker dat ze goed slaapt, was ff benieuwd hoelang die avondfles nog blijft... Sam slaapt snachts ook goed. Vanaf half 9 tot 7 met een fles om23.00. Dan slaapt hij daarna nog bij mij tot half 10, ideaal. Alleen overdag nog steeds bijna niet. We hebben vandag de puckababy binnen gehad, vanmiddag geprobeerd. Hij sliep 30 min ipv 20 dus wie weet zal het vooruit gaan.

Lab klinkt goed!

Meid: het hoort erbij maar bij twijfel zeggen ze meteen bellen, liever 10 x te veel dan 1x te weing!

10. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    meid, nog geen ervaring mee. vk gaf laatst wel aan dat ik de kleine toch wel zeker 10keer per dag duidelijk moet voelen bewegen.
    Bij twijfel gelijk bellen en niet te lang wachten met bellen

11. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ik voel hump wel vaker dan 10 x, veel vaker, maar t is wel minder dan normaal.. Maar goed de ruimte in me buik zal wel niet veel zijn voor hump..

12. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    als je twijfelt zou ik voor de zekerheid ff bellen

13. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hump komt alweer tot "leven"
    Papa is weer thuis en hump is weer druk! Haha..

14. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Haha, nou meid dan moet papa maar thuis blijven de komende tijd:)

15. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Haha, hump reageert heel erg op mijn vriend!

Pff hele dag vrij weinig last gehad van me buik, en nu komen de harde buiken weer vaak!

16. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    jeetje, meid hump houd je wel bezig zo in de avond.Hoop dat het snel door gaat zetten

17. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey meiden.

hier ik ook weer.

esther hier is het lekker rustig.

monique your welcome;) en denk als je alles in een keer doet het ook sneller gaat voelen zo van wat gaan we nu eens doen;)

hier slecht te pas. hoesten wordt alleen maar erger. heb het gevoel dat als ik hoest een hersenschudding aan het opwekken ben. en dan heb ik het niet eens over arme toppertje. Toppertje geeft me dus nu ook aardig wat harde buiken. heb nu een hoestdrankje hopen dat die helpt.... slaap nu veel overdag en snachts vroeg of helemaal wakker. hahaha. maar verder gaat het helemaal goed;)

18. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    balen twijfel dat je je niet helemaal fit voelt, hoop dat je snel opknapt is ook fijner voor de bevalling straks. Kun je overdag nog wel wat rusten?

19. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Angela overdag rust ik voldoende. maar mijn nachtrust is spoorloos. kan max een paar een slapen. en dan heb ik hoestaanvallen.

maar voel je de beeb nu anders in je buik? of merk je geen verschil?

20. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    gelukkig dat je wel je rust kunt krijgen overdag. Wel balen van je nachtrust.
    Ik kan niet goed zeggen of het echt anders ligt, soms denk ik van wel soms niet. Wil niet te veel hoop hebben wacht maandag maar ff de vk af

Deel Deze Pagina