Angela nee nog niet gehoord. waaraan is ze overleden? esther ja hier gaat het nu ook erg hard. kan ook haast niet wachten. maar geduld wordt beloond. en leuk he dat geklets. mijn nichtje deed dat ook. zo lief....
Goedemorgen! Hier ook alles goed hoor.. Es', lekker dat geklets van bo Angela, nee ik had t ook nog niet gehoord! Jeetje... Flora, vandaag vind ik ook wel een leuke dag Vriendje is lekker schaatsen met wat vrienden.. Ik ga straks maar ff choco taartje bakken
meisjes, weet niet of iemand nog iets van de aerosleep collectie nodig heeft, maar bij de babydump krijg je t/m vandaag nog 20 % korting.. (Ook bij internet bestelling)
Goedemorgen meiden. Ja erg triest van Whitney Houston. De eerste CD die ik ooit kocht was die van haar; de soundtrack van The Bodyguard. Overigens ben ik vanochtend voor de afwisseling weer ongesteld geworden.
Rot gfh....nog even tot het zaadonderzoek. Ik hoop dat ze daarna snel helderheid voor jullie hebben!!
Hè verdorie Wendy! ik hoop dat er ook duidelijkheid komt na t onderzoek! En dat er dan een mogelijkheid is dat je snel zwanger mag zijn!! Ik duim!! Knuf!
Wendy wat klote zeg. inderdaad snel maart dus dan weten jullie meer. hoop echt dat jullie nu ook snel papa en mama mogen worden. meid tnx voor de tip. maar hier geen airosleep.
Hey meiden, lekker huisdagje hier vandaag, Jammer van whitney houston ja, verdronken in de badkuip denken ze. @esther, grappig dat verhalen vertellen van bo. Sienna gaat het ook steeds meer doen, echt lief.
@wendy, ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid hebben over waarom het niet wil lukken. Erg rot voor je meid!
Gfh, nee dat meen je niet. Wat ontzettend balen. Gelukkig is het bijna maart en weten jullie snel meer. Knuffel voor jou meid bedankt voor de tip, denk dat ik nog een extra set hoeslakens ga bestellen. catharina, dat had ik nog niet gehoord dat ze denken dat ze is verdronken in bad. Zou wel triest zijn
E.mma gaat morgen wennen op de crèche, ik ben benieuwd hoe ze het gaat vinden. Vast heel leuk met alle andere kindjes!! Ze heeft (ondanks alle uitstapjes ) een goed ritme van eten spelen en een anderhalf tot tweeëneenhalf uur slapen. Ben er best blij mee!
@GFH, dikke knuffel @meid, mooi hoor. @flora, ik had dat ook alleen verandert het heel erg als ze daar is. Er is zoveel geluid en indrukken. Maar dat wordt gewoon wennen, wel spannend
hey, nog geen baby's hier?Ik heb proberen mee te lezen, maar niet veel onthouden. Hier druk weekend gehad. Yuna is ook niet helemaal lekker, denk dat ze haar 3e en 4e ondertand krijgt, echt zielig. Ze wil helemaal niets.