Leuk leonie! Ben wel benieuwd naar je buik! Begint t bij jou nog niet te rommelen? Monique, ach zielig voor yuna!
gfh: Knuf meid Meid: je draagt de kleine mooi FLora: Spannend morgen voor het eerst naar de creche Leonie: ik ben ook benieuwd naar jouw buik. De hele middag op zoek geweest naar de hoekkast voor op de overloop bij de ikea. Na veel geslenter toch gevonden. Ik lig uitgeput op de bank. Mannetje is nu al de kast in elkaar aan het zetten. Hij doet zijn best maar
Haha hoe raad je t zo? Ik weet echt niet wat voor steken t zijn.. Weet alleen wel dat sommige echt onwijs pijnlijk zijn! (t voelt wel alsof er een mes van onder in wordt gestoken) en de harde buiken komen nu wel extreem vaak.. Maar die zijn niet echt heel pijnlijk.. Verder is hump ook nog eens onwijs druk!
Nou Labrador dan ben je iig niet voor niks geweest Oh en Emma wennen op het KDV. Ben benieuwd hoe ze het vindt. Sebas gaat dinsdag een nachtje bij mijn schoonmoeder slapen. Mannetje neemt me mee uit eten en naar de film voor valentijn. De week erop gaat mijn moeder een dagje op Sebas passen om te oefenen. Moeder en schoonmoeder gaan hier namelijk oppassen als ik weer ga werken (morgen over twee weken)
Pffff, ik weet t niet meer hoor! Rond half 5 toch weer in slaap gevallen.. Het is nu weer iets afgezakt..
Owwww hump doet net als E. Owke hier voor het eerst stress. E gaat zo naar het kdv, van de zomer intake gesprek gehad. Gesproken over bv kolven etc. Nu krijg ik gister (en alle andere ouders ook) het nieuwe info boekje. Daarin staat dat alleen zuigelingen voeding in poedervorm geaccepteerd wordt WAT....ik gelijk gemaild maar nog geen antwoord Volgens vriendje zal het wel meevallenaar ik ben zo emotioneel dat ik daar even niet op vertrouw, ga proberen hem zo te laten bellen
Mijn draakie houd t idd lekker vol daar binnen! Nja ga vandaag wel ff druk doen, misschien helpt t wel! Haha., hij moet er toch echt een keertje uit komen! Flora, ik hoop dat je vriendje gelijk heeft! Succes meis! En dikke knuf voor jou! Zal wel gek zijn als Emma straks even niet bij je is!
@meid, volgens mij moet het even iets warmer worden en dan komt humpie wel. Hij heeft nu nog geen zin het is veels te koud buiten en te glad. Humpie is veels te bang dat er wat gebeurt met zijn ouders. @flora, wat een stress, ik kan het me zo goed voorstellen hoe je je voelt, wil je je kleine nog heel erg lang bv geven zou je nu door een kvd verplicht worden om dat dus in de tijd dat ze daar is niet meer te de oen. Ik hoop dat jullie er snel uit komen en je duidelijkheid hebt. Succes ook omdat ze voor het eerst daar heen gaat. Heb je wat te doen als ze daar is. Want dat is wel heel erg fijn...
Pff gelukkig; vriendje heeft gebeld. Het staat er om te zorgen dat mensen de kv thuis niet aanmaken zucht..... Ja als er staat zuigelingen voeding alleen in poedervorm dan begrijp ik iets anders. Maar t komt goed!