Angela, balen meis! Hoop echt dat t draaien mee valt! Leonie mooie buik hoor!! Haha ja rustig hè maar geen baby nog Ik ga nu poging doen om te slapen! Hopen dat t vannacht gaat doorzetten! Anders ben ik wel erg benieuwd naar de ctg & echo & of er Miss al iets gaande is! Welterusten!!
@Angela, haar contract loopt op 1 mei af. Maar als ze eerder iets vindt is ze weg. Balen dat de kleine eigenwijs is en niet naar beneden wil met zijn hoofdje. Succes morgen. @meid, zou wel gaaf zijn als de kleine morgen geboren wordt, dan zijn jullie toch ook een jaar verloofd of heb ik dag nu mis.... @Leonie, mooie buik hoor. Ben wel ergens jalours op jou en meid en de rest die wel langere hebben doorgelopen had het ook best gaaf gevonden z'n grote buik. Ookal wordt het volgens mij ook erg zwaar. @mamootje ik sta nu ook eerder op dan anders en dat is voor mij best lastig want ben echt geen ochtend mens. Dus heb daar erg aan moeten wennen. Maar het went aardig, hoe komt het dat Fenne zolang drinkt? Ik ga slapen spreek jullie morgen weer
Esther tnx. wil rustig een dagje ruilen ikke bo en jij me buik. vindt het zelf ook wel gaaf dat ik nog zo rond kan lopen. maar een baby vindt ik nu ook best gezellig. Hoop dat jullie voor die datum al wel een nieuwe collega hebben gevonden om in te werken.
En meid???? Twijfel ik heb je toegevoegd op fb!! Alvast succes voor morgen, je heb een mooie buik hoor! Mamootje; op "ons" Kdv is em de enigste baby. De jongste boven haar is 1, dus de rest kan al wat zelfstandiger als em.ma onrustig is. Verder vonden de grotere kinderen het geweldig om te helpen, luier aangeven etc. Echt schattig. Wanneer ga je weer werken?
Heey meiden!! Heb alles even terug gelezen, alleen ben op dit moment echt een vergiet.. Flora: Fijn dat het goed ging met Em.ma, en super dat je er zelf geen moeite mee had! Ik heb er nu nog moeite mee als Luuk naar mijn moeder of schoonmoeder gaat Meid: Spannend allemaal, ik ben benieuwd wat ze zeggen vandaag, als de beeb er al niet is Esther: Balen dat je collega weg moet! Dan moet je zeker weer iemand anders inwerken? Hier gaat het nog niet zo lekker, ik heb nog steeds met vlagen koorts dat duurt nu al een week..Ik zit eraan te denken om de verloskundige te bellen of dit kwaad kan.
Oké kom maar op met die baby's. Geweldige dag om geboren te worden! Sebas gaat straks bij oma logeren. Mannetje neemt me mee uit eten en naar de film (War Horse) toch lief van hem hè?
Ohhhh nog geen babies hahaha ) Let maar op ze hebben gewoon gewacht tot valentijnsdag hahaha Ik heb even niet zo veel tijd om te reageren moet heeeeeel veel doen in huis enzo dus ik lees wel af en toe even mee! Knuffelssss p.s ben trots op mijn mannetje.. hij heeft geslapen van 23.00 tot 08.00 dus ik hoefde geen nachtvoeding te geven
Dday, wat super dat hij heeft doorgeslapen. Wel raar zeker wakker worden en dan beseffen dat je er niet uit bent geweest. deedee, fijne avond samen. En sebas lekker bij oma slapen lekker hoor Zou idd leuke dag zijn voor baby's. Hier druk dagje, net weer een kamer opgeruimd. Nu ff rust op de bank, beetje last van buik en banden gekregen. Straks nog ff badkamer en boodschappen down. Wat dingen halen voor in vluchttas. Klinkt misschien raar wil morgen voor de zekerheid wat spullen meenemen, voel me dan net wat zekerder
Angela, wil jij in het ZH of thuis bevallen Leonie, mooie buik! Meid, hoe is het bij jou Lisa, ik denk niet dat het kwaad kan de koorts, maar je kan altijd ff bellen. dday± wat lekker dat de kleine man doorgeslapen heeft deedee± veel plezier vanavond ik ga vanmiddag weer een pil voor de misselijkheid afbouwen. Ben erg benieuwd. Dit wilde ik gisteren al doen, maar ik was toen wel misselijk.
Nou ff een update van hier.. Ctg, weeen toch wel erg aanwezig Echo, humpie is nu 47 cm en 2800 gram, alles perfect Inwendig, hoofdje van hump ligt nog niet vast! En de weeen hebben nog praktisch niks gedaan Kortom, het wordt geen Valentino / valentina Ik ga nu nog even proberen wat te slapen, vannacht ook veel harde buiken etc gehad.. Donderdag weer ctg, en als hump dan nog geen zin heeft zaterdag weer naar t ziekenhuis..
Meid, balen dat al dat gerommel nog niet echt wat heeft gedaan. Maar ze hebben dus nu wel weeën activiteit kunnen meten. Ben benieuwd wat de rest van de week gaat brengen voor je. Slaap lekker