Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Angela, balen meis! Hoop echt dat t draaien mee valt!

Leonie mooie buik hoor!! :)

Haha ja rustig hè ;) maar geen baby nog ;)

Ik ga nu poging doen om te slapen! Hopen dat t vannacht gaat doorzetten! Anders ben ik wel erg benieuwd naar de ctg & echo & of er Miss al iets gaande is!

Welterusten!!

2. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Nee heb je niet. heb sinds 3 dagen facebook:) zal je mijn naam ff doen via pb.

3. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Meid hoop dat je kan slapen. en dat je wat meer te weten komt morgen.

4. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    hopelijk kan je slapen meid

is goed leonie, zal ik je gelijk ff toevoegen

5. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Angela, haar contract loopt op 1 mei af. Maar als ze eerder iets vindt is ze weg. Balen dat de kleine eigenwijs is en niet naar beneden wil met zijn hoofdje. Succes morgen.

@meid, zou wel gaaf zijn als de kleine morgen geboren wordt, dan zijn jullie toch ook een jaar verloofd of heb ik dag nu mis....

@Leonie, mooie buik hoor.

Ben wel ergens jalours op jou en meid en de rest die wel langere hebben doorgelopen had het ook best gaaf gevonden z'n grote buik. Ookal wordt het volgens mij ook erg zwaar.

@mamootje ik sta nu ook eerder op dan anders en dat is voor mij best lastig want ben echt geen ochtend mens. Dus heb daar erg aan moeten wennen. Maar het went aardig, hoe komt het dat Fenne zolang drinkt?

Ik ga slapen spreek jullie morgen weer

6. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Esther tnx. wil rustig een dagje ruilen ikke bo en jij me buik;). vindt het zelf ook wel gaaf dat ik nog zo rond kan lopen. maar een baby vindt ik nu ook best gezellig.
    Hoop dat jullie voor die datum al wel een nieuwe collega hebben gevonden om in te werken.

7. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    En meid????

Twijfel ik heb je toegevoegd op fb!! Alvast succes voor morgen, je heb een mooie buik hoor!

Mamootje; op "ons" Kdv is em de enigste baby. De jongste boven haar is 1, dus de rest kan al wat zelfstandiger als em.ma onrustig is. Verder vonden de grotere kinderen het geweldig om te helpen, luier aangeven etc. Echt schattig.
    Wanneer ga je weer werken?

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

Zijn de valentijnsbabys er al?!

Mooie buik leonie!

9. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    meid, hoe is het vannacht gegaan? beetje kunnen slapen?

10. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden!!

Heb alles even terug gelezen, alleen ben op dit moment echt een vergiet..

Flora: Fijn dat het goed ging met Em.ma, en super dat je er zelf geen moeite mee had! Ik heb er nu nog moeite mee als Luuk naar mijn moeder of schoonmoeder gaat :p

Meid: Spannend allemaal, ik ben benieuwd wat ze zeggen vandaag, als de beeb er al niet is ;)

Esther: Balen dat je collega weg moet! Dan moet je zeker weer iemand anders inwerken?

Hier gaat het nog niet zo lekker, ik heb nog steeds met vlagen koorts dat duurt nu al een week..Ik zit eraan te denken om de verloskundige te bellen of dit kwaad kan.

11. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Oké kom maar op met die baby's. Geweldige dag om geboren te worden! :D

Sebas gaat straks bij oma logeren. Mannetje neemt me mee uit eten en naar de film (War Horse) toch lief van hem hè?

12. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhhh nog geen babies hahaha :)) Let maar op ze hebben gewoon gewacht tot valentijnsdag hahaha

Ik heb even niet zo veel tijd om te reageren moet heeeeeel veel doen in huis enzo dus ik lees wel af en toe even mee!

Knuffelssss

p.s ben trots op mijn mannetje.. hij heeft geslapen van 23.00 tot 08.00 dus ik hoefde geen nachtvoeding te geven :D

13. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Deedee: Dat lijkt me een mooie film!! Lief van je mannetje hoor!

Dday: Wat goed van je kleine man:D

14. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Dday, wat super dat hij heeft doorgeslapen. Wel raar zeker wakker worden en dan beseffen dat je er niet uit bent geweest.

deedee, fijne avond samen. En sebas lekker bij oma slapen lekker hoor

Zou idd leuke dag zijn voor baby's.
    Hier druk dagje, net weer een kamer opgeruimd. Nu ff rust op de bank, beetje last van buik en banden gekregen. Straks nog ff badkamer en boodschappen down. Wat dingen halen voor in vluchttas. Klinkt misschien raar wil morgen voor de zekerheid wat spullen meenemen, voel me dan net wat zekerder

15. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Angela, wil jij in het ZH of thuis bevallen

Leonie, mooie buik!

Meid, hoe is het bij jou

Lisa, ik denk niet dat het kwaad kan de koorts, maar je kan altijd ff bellen.

dday± wat lekker dat de kleine man doorgeslapen heeft

deedee± veel plezier vanavond

ik ga vanmiddag weer een pil voor de misselijkheid afbouwen. Ben erg benieuwd. Dit wilde ik gisteren al doen, maar ik was toen wel misselijk.

16. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Labrador, ik wil graag thuis bevallen, maar dan moet ons kleintje ff meegaan werken

17. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    angela: Hopelijk kunnen ze de beeb morgen draaien zodat jij lekker thuis kan bevallen.

18. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Nou ff een update van hier..

Ctg, weeen toch wel erg aanwezig

Echo, humpie is nu 47 cm en 2800 gram, alles perfect

Inwendig, hoofdje van hump ligt nog niet vast! En de weeen hebben nog praktisch niks gedaan :(

Kortom, het wordt geen Valentino / valentina

Ik ga nu nog even proberen wat te slapen, vannacht ook veel harde buiken etc gehad..

Donderdag weer ctg, en als hump dan nog geen zin heeft zaterdag weer naar t ziekenhuis..

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Balen meid! Slaap lekker!!

20. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Meid, balen dat al dat gerommel nog niet echt wat heeft gedaan. Maar ze hebben dus nu wel weeën activiteit kunnen meten. Ben benieuwd wat de rest van de week gaat brengen voor je.
    Slaap lekker

Deel Deze Pagina