Bevallen Monique -27 jaar- 1e ronde - 24 maart 2011 - Yuna Misslisa - 24 jaar - 1e ronde - 4 mei 2011 - Luuk Desini - 23 jaar - ronde 4 - 8 juli 2011 - Collin Dani-26 jaar- ronde 11- 23-09-2011- Kay Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 6 oktober 2011- Bo Joyce-29 jaar-8e ronde-10 oktober 2011-Nienke Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011-Sienna Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 10 november - "Kaatje" Samarinde - 25 jaar - ronde 2- 6 november - ?? Sallie - 24 jaar - ronde 3 - 13 november 2011 - Sam DeeDeeBowtie - 30 jaar - ronde 10 - 25 november 2011 - Sebas Florabella - 29 jaar- ronde 4 - 1 december 2011-Emma Mamootje - 22 jaar- ronde 11 - 6 december 2011-Fenne Dday- 25 jaar- ronde 3 - 17 december 2011 - Wesley ZWANGER: Meid1987 - 24 jaar- ronde 11 - 15 februari 2012 Twijfelgeval - 25 jaar-ronde 6 - 4 maart 2012 Tweety25 -26 jaar-ronde 11 - 11 maart 2012 Justme - 36 jaar-ronde 14 - 28 maart 2012 Labrador - 25 jaar- ronde 9 - 12 juli 2012 NOD: GFH - NOD 28 december (obv 28 dgn) - 13e ronde - 30 jaar
Het is een tijd geleden dat ik deze lijst gezien heb. Goed gedaan meid! ik heb mijn uitgerekende datum bijgewerkt.
Meid: Balen zeg dat de weeën nog vrij weinig gedaan hebben..Rust jij maar lekker uit! Tweety: Morgen gaan ze proberen de kleine te draaien toch? Spannend! Grappig er zijn precies 7 jongens en 7 meiden geboren
Bevallen Monique -27 jaar- 1e ronde - 24 maart 2011 - Yuna Misslisa - 24 jaar - 1e ronde - 4 mei 2011 - Luuk Desini - 23 jaar - ronde 4 - 8 juli 2011 - Collin Dani-26 jaar- ronde 11- 23-09-2011- Kay Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 6 oktober 2011- Bo Joyce-29 jaar-8e ronde-10 oktober 2011-Nienke Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011-Sienna Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 10 november - "Kaatje" Samarinde - 25 jaar - ronde 2- 6 november - ?? Sallie - 24 jaar - ronde 3 - 13 november 2011 - Sam DeeDeeBowtie - 30 jaar - ronde 10 - 25 november 2011 - Sebas Florabella - 29 jaar- ronde 4 - 1 december 2011-Emma Mamootje - 22 jaar- ronde 11 - 6 december 2011-Fenne Dday- 25 jaar- ronde 3 - 17 december 2011 - Wesley Zwanger: Meid1987 - 24 jaar- ronde 11 - 15 februari 2012 Twijfelgeval - 25 jaar-ronde 6 - 4 maart 2012 Tweety25 -26 jaar-ronde 11 - 11 maart 2012 Justme - 36 jaar-ronde 14 - 28 maart 2012 Labrador - 25 jaar- ronde 9 - 20 juli 2012 Misslisa - 24 jaar - ronde 2 - 9 Oktober 2012 NOD: GFH - NOD 28 december (obv 28 dgn) - 13e ronde - 30 jaar
Lisa zo grappig dat je er al 2 x op staat! Voor wendy en Karin vind ik het natuurlijk niet leuk! Knuffel! Ik heb eventjes gerelaxt, maar toen bedacht ik me, ik ga druk doen, Miss wekt dat wel iets op! Dus ik ben druk aan t stofzuigen, dweilen, poetsen, stoffen en trap op en neer rennen.. Een Valentino / Valentina gaat vast niet meer lukken, maar Miss wel op de uitgetekende datum! Hahaaa.. "droom lekker verder"
Jammer dat er nog geen valentijns baby's zijn @meid, misschien helpt het druk doen @lisa, ik vind het wel vaag dat je steeds koorts blijft houden, ik zou toch even bellen als het nog langer duurt @tweety, veel succes met de draaipoging Hier slechte nacht gehad, ze was elk uur wakker, geen idee waarom..... ik ben doodmoe pfff ik hoop dat vannacht weer beter is
meid: ooh wat vervelend dat het nog niet genoeg gewerkt heeft. Maar geloof me, de beeb komt er echt wel uit Misslisa: is idd wel apart als je er al 2 keer opstaat! Maar ik gun het je van harte! voor de dames die nog bezig zijn, heel veel sterkte, en positief blijven denken! Catharina:zwaar is dat he, als je zo slecht slaapt! Daar moet ik echt nog aan wennen.
Ja ik vind het ook gek om er voor de tweede keer op te staan haha.. al voel ik me ook wel bezwaard voor de meiden die nog bezig zijn hoor. Catharina: ik had me ook eigenlijk voorgenomen om vandaag te bellen, maar vandaag ging het toch weer een stuk beter. Misschien was het toch het griepje nog. Ach een beroerde nacht gehad dus..Ik hoop dat je vannacht beter kan slapen, en je meisje natuurlijk! Gefeliciteerd Monique met jullie 7 jaartjes en dat op valentijn!!
Misslisa: ik zou toch echt de vk bellen hoor, morgen als het nog zo is. Dat is wel het beste. Niet bezwaard voelen, daar kan jij toch niets aan doen! Dank je, ja toevallig kregen wij op valentijnsdag wat met elkaar, maar ook dubbel: want het is de verjaardag van zijn (overleden) moeder.
Meid: dat wordt ook geen grote baby dan! Maar dat groeit wel lekker door als hij/zij er eenmaal uit is. Bij mij waren ze in het zkh allemaal aan het stressen mbt haar gewicht en nu is ze een prachtig meisje Ik heb op zondag ook echt super veel gepoetst en gedaan omdat ik het 'op wilde wekken' voor zover dat kan, haha! Maar toch braken die ochtend erop mijn vliezen!! Lisa: wel leuk toch dat je er voor de 2e keer op staat. Jullie hebben gelukkig gewoon geluk! rare zin daar is niks mis mee! Ging het bij iedereen maar zo Flora: ik zo officieel maandag 20 februari moeten beginnen, maar dan hebben wij 2 weken vakantie (ja nog een extra week naast de carnavalsvakantie!) dus ik heb daardoor nog 2 weekjes extra, maandag 5 maart is mijn eerste dag! Labrador: hopelijk gaat het afbouwen met 1 pil goed!! Deedee: veel plezier! Dday: goddelijk hé, dat doorslapen! Angela: hoelaat moet je morgen in het ziekenhuis zijn? duim voor je! Hier even een 'baaltijd' ik had al verteld dat ik naar een andere school moet verkassen volgend jaar, nou is het contract van mijn vriend ook niet verlengd. Ze hadden gezegd dat hij veilig zat, maar nou zeiden ze 2 weken geleden toch dat het gewijzigd was balen balen balen balen!
Meid: met jou mooie afgelopen buikfoto begin ik toch lichtelijk te twijfelen over of het een jongetje wordt. Ik denk nog steeds een jongen maar je buik vind ik nu niet meer zo heel erg 'puntig' ben benieuwd!! Monique: wat leuk 7 jaar! gefeliciteerd! Hoe staat het met de huizenjacht? Catharina: balen van je nacht
Cath, ik hoop dat je vannacht wat beter slaapt! Weeen zijn er wel weer volop, maar goed, nu nog even doorzetten! Es', gisteren waren vriendje & ik een jaar verloofd! wel goed onthouden Monique, ik hoop van wel! haha.. Gefeliciteerd met jullie 7 jarig bij elkaar zijn maar das idd dubbel! Ook sterkte! Knuf Mamootje, nee gelukkig geen grote baby Ik hoop dat t poetsen heeft geholpen haha Wat klote van je vriend zijn contract! Hier precies t zelfde helaas! Gelukkig heb ik een vast contract gekregen net voor mijn verlof! Nou ik ga proberen om wat te slapen! Iedereen duimen hè! Welterusten
Ik moet morgen om 10.30uur in het ziekenhuis zijn. Ben benieuwd Meid ik hoop dat het wat gaat doen al dat schoonmaken. Een ding scheelt je huis is schoon Wat vervelend om te lezen van degene die zonder werk komen te zitten Lisa, idd apart om te zien ja in beide lijstjes Ik ga slapen zal waarschijnlijk pas morgenavond weer online komen