Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@meid, ik heb nog geen enkel geval van geheugen verlies bij mezelf kunnen ontdekken en andere ook niet, dus kan me helaas achter het woord zwangerschapsdementie niet verschuilen, vandaar. Hoop dat het rommelen en poetsen in huis heeft geholpen, anders als je om de hoek had gewoond mocht je bij mij verder gaan.

@Angela, succes morgen, zal aan je denken.

@Lisa, lijkt mij ook vreemd om er 2x tussen te staan.

@mamootje, balen van je vriend en vooral omdat het bij jou ook nog onzeker is wat er gaat gebeuren.

@Monique, hoe is het met de huizen jacht. Heb wel zin in zondag.

Ik heb vandaag weer eens een grote stap voor mezelf gezet. Ik had het idee dat ik alleen maar tegen muren aan liep. Qua werk maar ook privé. JJ heeft lichte trekken van autisme en hij doet veel voor ons, maar ik moet overal om vragen en als het niet in zijn schema past hebben we ruzie. En nu past er nooit iets in een schema als je een kleine hebt, dus ik ga er dan vol tegen in, en doordat dat niet echt lekker gaat, ga ik op mijn werk ook niet echt lekker, dus ben ik vandaag maar weer terug gegaan naar mijn psycholoog en die vond het knap dat ik het al zo snel door had wat er fout ging en wat ik eraan moest proberen te veranderen. Dus daar gaan we nu samen aan werken. Heb ook erg leuke foto's gemaakt van Bo dus die zal ik morgen even spammen.

Ik ga nu lekker slapen en spreek jullie morgen weer.

Love you all.

@joyce, alvast gefeliciteerd met je verjaardag ookal wou je het niet vieren....... Love you en bel je morgen

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Hielkje: knap van je! Niet veel mensen zien dat soort dingen bij zichzelf!

Vandaag om 11 uur krijgt Sam zijn tweede prikjes :(... Vind dat zo sneu!

3. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Lieve joyce, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Es', knap van je meis! Ik hoop dat t snel zijn vruchten afwerpt! Knuffel!

Sal, aaah arme Sam! Maar t is voor een goed doel! Knuf

Nou we zijn de nacht weer doorgekomen, wel met aardig wat weeen & harde buiken..
    Maar humpie zit er nog steeds in.. Vandaag al 40 weken!!! Ooh lief klein schatje, als je dit op 1 of andere manier mee krijgt: kom er aub uit! Mama wil je zien! Je vast houden & knuffelen!! Papa ook trouwens ;)

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Owww meid....het komt steeds dichterbij hoor!!!

Esther knap van je!!!

Sallie; dikke knuf alvast voor Sam (of voor jou als jij hem harder nodig hebt!)

Zo meisje is gewassen en gestreken, heeft net uitgebreid gespeeld incl wilde geluiden met de speeltjes in haar box. Nu op naar de paarden, even rijden en dan op reis. Eerst naar mijn tante, dan door vergaderen in Utrecht om te eindigen bij mijn zusje in Amsterdam. Die is morgen jarig en ik en e.mma gaan samen met haar daar een feestdag van maken!

Net alle maat 56 opgeruimd slik ze wordt al zo groot!

5. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Meid, wat balen dat de kleine zich nog niet wil laten zien. En we waren er zo vanuit gegaan dat het eerder zou komen dan de 40 wkn.

@Flora, hoe strijk jij Em. Veel plezier vandaag in je drukke dag

@Sallie, succes vandaag. Dikke knuffel voor jou en een kusje voor Sam van Bo

6. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Zoooooo Bo ziet er goed uit!

Em strijken; je legt dr op de plank, ijzer goed heet en weg zijn de rimpels ;)

7. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Aaah Es' wat is bo een lekker meissie! Ze ziet er idd goed uit!! :)

Flora, lekker druk daggie voor je!
    Veel plezier bij je zus! En alvast gefeliciteerd!

Nou idd wie had dat gedacht toen ik met de weeënremmers mocht stoppen?! Ik niet!!! Haha..

8. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Flora, dank voor de tip, ga ik vanavond ook maar even proberen dan. Op welke stand moet de strijkbout dan staan:D:D

Dank jullie wel. Ze is echt hollands welvaren,

9. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Oooh ik weet nie of ik t moet zeggen, want waarschijnlijk is t vals alarm van draakie, maar

Heb zo'n buikpijn,(ongi) houd wel steeds(langdurig) aan, en trekt beetje door naar me onderrug..
    Zo maar ff in bad, kijken of t dan nog aan houd...

10. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@meid, zou het dan mogelijk toch zo ver zijn. Ik hoop het zo voor je dat je de kleine nu eindelijk mag vasthouden....

11. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ik hoop t es!!

12. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joyce: Gefeliciteerd!

Esther: Bo ziet er goed uit.

Meid: Hopelijk zet het nu dan door.. we wachten gewoon af.

Angela: Heel veel succes in het ziekenhuis.

Catharina: Druk dagje. Alvast gefeliciteerd en veel plezier bij je zus.

13. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Esther wat een schatje is Bo. Goed van je dat je hulp hebt gezocht.
    Monique proficiat met je 7 jaar :D
    Bij Meid wordt het spannend lees ik en Flora heeft een drukke dag voor de boeg.

Sebasje is weer thuis :D Heeft het goed gedaan bij oma en mag ALTIJD terug komen hihi. Hij ligt nu weer boven in zijn eigen bedje. De film warhorse is echt zo een aanrader. Zo op de trailer leek het me een beetje een mwah film, maar hij is zoooooo mooi.

14. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Op de zijde Stand Esther, ;) worden ze lekker zijdezacht van ;)

meid doe net als ik; netjes op de dag zelf!!

Fijn dat sebas het goed heeft gedaan! Knap ventje

15. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Super dat sebas t zo goed heeft gedaan! :)

Flora, zou wel mooi zijn, maar dan moeten de weeen toch wel ff sterker worden! :)

16. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Lekker ff gaan wandelen, juist niet stilzitten.

17. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Meid, ik straal de weeen nu in. Dus wie weet worden ze sterker.

@Flora, ik zal het vanavond even proberen en dan laat ik het je morgen weten of het goed gaat.

@Deedee, fijn dat het zo goed is gegaan bij je moeder. Ik had de film al gezien en hij is zeker goed. JJ had hem gedownload...

18. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ik voel nog niks :( haha

19. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Misschien is de afstand te lang en duurt het wat langer

20. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @meid, ik straal ook wat naar je toe haha

@esther, knap van je dat je er gelijk iets aan gaat doen nu het niet helemaal lekker loopt.

@joyce, gefeliciteerd meid!

@tweety, hoe is het gegaan in het ziekenhuis?

@mamootje, rot van de baan van je vriend, je hoort het echt enorm veel deze dagen, er zijn zoveel mensen die hun baan kwijt raken echt niet normaal.

@sallie, succes, ik vind het ook echt enorm zielig, ik vond de 2e keer nog erger dan de 1e omdat ze nu helemaal lief zat te kijken en te lachen. De derde keer krijgen ze ook weer die pneumokokken, die kan je weglaten als je wilt (1 van de 2 prikken dus) want die is overbodig. Ik wil ook niet dat sienna hem krijgt.

@deedee, super dat sebas het zo goed gedaan heeft en dat jullie een leuke avond gehad hebben.

Hier weer een slechte nacht, ze was om half 4 aan het huilen en wilde niet meer gaan slapen. Volgens mij heeft ze dan gewoon honger, maar ze mag eigenlijk geen fles meer hebben. Ik weet even niet zo goed hoe ik dat nu moet oplossen.

Deel Deze Pagina