Daar ben ik, Joyce, gefeliciteerd. Esther, wat goed dat je er gelijk wat aan gaat doen. Ah wat een mooie foto *smelt* Catharina, balen dat ze 's nachts zo slecht slaapt. Anders misschien ff cb bellen. Meid, hoop dat het nu eindelijk gaat doorzetten Hier is het me uiteindelijk 100% meegevallen. Gelukkig maar aangezien we vrijdag nog een keer mogen. Ons kindje is namelijk erg eigenwijs. Wil niet verder als dwarsligging en gooit dan gewoon het kontje weer naar beneden
@Catharina, kinderen gaan in deze periode ook meer dromen, ik had dat met Bo ook en dan lijkt het honger te zijn, maar is het dus mogelijk niet. Maar anders gewoon geven en een keer iets meer kan geen kwaad als het maar niet structureel is. Kijk eens hoe dat gaat vannacht. Ik hoop dat het steeds minder wordt dat ze huilt. De uitleg bij mij van het CB was, ze hebben dan heel erg veel meegemaakt de hele dag en dat maakt erg veel indruk op ze en daardoor kunnen ze wakker worden en gaan huilen
Dank iedereen voor de felicitaties, Meid ik denk dat jij een meid krijgt al vanaf het begin denk ik dat weet niet waarom.. Eigenwijs ding dan angela Esther goed dat je eraan werkt meteen Catherina balen van de nachten Verders wel zo nu en dan aan het meelezen maar weinig puf om te reageren, nienke staat ff stil ze groeit wel maar de longen werken gewoon niet mee..kortom lekker deprimerend. ga zo me pizza naar binnen werken dan met me moeder naar nienke, vandaag lekker zeiknat geregent van sparks naar huis brr rotweer.. mja
Thnx meisjes! T zet alleen nog niet door Angela, je hebt echt een eigenwijsje in je buik! Ook al zo'n lekker draakie! ben blij dat t je is meegevallen!! Joyce, vind t echt naar dat nienke haar longen nog niet goed hun werk doen! Vind jullie zo sterk! Heb echt onwijs veel respect voor jullie!! Dikke knuf!
Joyce, gefeliciteerd! En sterkte. Wat balen, van haar longen, en dat is zacht uitgedrukt... Geniet van je pizza Tweety: ooh beter dat het meeviel heb echt aan je gedacht vanochtend. Was benieuwd hoe het zou zijn. En daar krijg je nog wel wat mee te stellen, nu al eigenwijs Meid, het schiet nog niet erg op he! pff, hoop echt dat het snel door gaat zetten! Dromen: ja hier ook af en toe een hele harde krijs s nachts, maar ik laat het liggen, totdat ze echt huilt, maar dat gebeurt bijna nooit. mamootje: meid, wat vervelend! Daar zit je echt niet op te wachten! Maar idd, je hoort het zo vaak de laatste tijd! Echt erg. Catharina: jeetje, dan zul je nu wel moe zijn herken t wel, haha denk iedereen wel met een baby Sterkte, hoop dat vannacht beter gaat! DDB: wat fijn dat hij het goed gedaan heeft En dat hij altijd weer welkom is! Op de vraag (weet niet meer van wie) over de huizenjacht, we gaan vrijdagochtend om 9.00 uur voor de 2e bezichtiging en onze ouders gaan mee echt leuk, ben benieuwd. Nu kunnen we in het licht dingen beter zien. Dus vrijdag weten we meer of we het echt wat vinden of niet. (ik ben al overtuigd, maar ventje nog niet, wil bouwtechnisch gaan kijken enzo)
Meid: wat jammer dat het nog niet doorzet. Kom op beebje!! Joyce: als eerste: van harte gefeliciteerd. als tweede: wat ontzettendd rot dat de longen nog niet voldoende meegroeien! sterkte voor jullie allemaal! Esther: ik weet niet waarom Fenne zolang over haar fles doet. Vaak doet ze er 45 minuten over, als ik geluk heb 30. Maar nooit minder dan dat. Ze krijgt er nutriton door omdat ze anders elke voeding spuugt, maar misschien dat ik dit maar eens ga afbouwen want aan het einde van haar fles is het net stroop en dan drinkt ze super onrustig en doet ze er dus ook lang over om het eruit te krijgen.... dus ik weet het nog niet Angela: jammer dat de kleine zo eigenwijs is, hopelijk lukt het vrijdag! Spreek de beeb maar eens goed toe Catharina: wat jammer dat Sienna wakker wordt 's nachts, dat moet slopend zijn... misschien wat flora zegt...toch aanbieden en de inhouden anders verdelen. Als ze echt honger heeft zal ik toch wat geven denk ik Anders CB bellen? Flora: nog wezen zwemmen met Emma?
angela: gelukkig viel het allemaal mee! maar hopelijk wil de beeb vrijdag wel draaien. Joyce: wat onzettend rot dat de longen nu even niet verder groeien.
Thanx meiden, ik ga inderdaad maar proberen gewoon een klein beetje te geven als ze komt. Ik hoop op een betere nacht, overdag is ze echt een model baby, nu de nachten nog. @mamootje, 45 minuten is wel erg lang, sienna krijgt ook nutriton maar dat duurt 20 minuten. Welke speen heb je erop? Misschien een andere speen erop? welke heb je nu? @monique, spannend en leuk om alles een keer in daglicht te zien @joyce, wat rot dat de longen van nienke niet mee willen werken, ik hoop dat er snel weer een stijgende lijn in zit @tweety, gelukkig dat het meeviel, nu hopen dat het vrijdag wel wil lukken.
45 minuten over de fles!? Mijn hemel hier wassie met rekken nog in 10 minuten leeg... Wat een verschil maar ik zou idd even een andere speen proberen welke fles heb je trouwens ook?
Ik heb de avent fles met speen nr 2, we gebben gisteren nr 3 vast gekocht, misschien moet ik die proberen? Wat denken jullie? En denken jullie dat ik minder nutriton moet doen misschien?
Goede morgen meiden. lees alles mee. maar ff geen puf om te reageren. en wil weer eens niet klagen. zijn wel ergere dingen. angela lekker eigenwijs. hoop dat de 2de keer meer suc6 opleverd. meid ziet er na uit dat ik geen gelijk heb. sorry. hoop wel dat humpie snel komt. maar hou je in de gaten hoor. joyce dikke knufff. hoop dat het snel weer wat vooruit gaat met nienke. over voeding en speentjes kan ik niet mee helpen.
Twijfel; lucht gerust je hart meis. Wij zijn een makkelijke klaagmuur!! Meid; hoe issie nu?! Mamootje; hier helaas geen antwoord. Em. Drinkt best snel
Mamootje, kan je helaas niet helpen Wat een drama hier gisteravond. Gister enorm harde buik die niet weg wilde vk gebeld ivm de draaipoging, pak lekker een kruik, warme douche of bad. Kruik hielp niet dus ik in bad. Harde buik ging weg dus ik dacht lekker naar bed te gaan. Hoor ik toch ineens een gedrup. Ruben roept water langs de muur. Is er een overloop stuk van bad naar afvoer afgebroken..... Dus dat werd dweilen met de kraan open pfff wat een drama.weg ontspannen buik en nachtrust.
Waarschijnlijk wel, schoonvader komt zo ff kijken. Water liep langs de muren (leek wel waterval) kwam door plafond (leuk van oudere huizen houten plafond) wist gewoon niet waar ik moest beginnen. Eerst maar handdoeken op de grond gegooid en water laten gaan (wel bad dicht gedraaid) en bad verder leeg geschept met emmers. Na een uur was alles klaar en droog
Jeetje Angela wat een gedoe! Maarrrr beter nu dan wanneer je in bad had gezeten met weeën die doorzetten Doet de loodgieter de bevalling, een tang bevalling whahahaha
Haha flora dat zei ik ook al tegen ruben. Voordeel was dan wel dat ik het niet hoefde op te ruimen en nu wel
Jeetje Angela, ik hoop dat de schade mee valt! Hoe gaat t nu met je buik? Leonie, klagen mag toch! en nee helaas je had geen gelijk Nou hier nog geen veranderingen.. Harde buiken & weeen blijven, maar ze zetten nog niet door vanmiddag weer naar de gyn!