Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hier heel even snel ..

Meid my god alweer 30 weken ben je al verder dan dat ik was haha ..
    ennuh arme lex...waar moet die spelen eten ect dan ??

Labrador veel plezier bij beide

Dday goed nagedacht! geboorteslingers hingen er toen ik thuis kwam..

Essie wij gaan morgen lekker kletsen want mijn weekend was ook ronduit familieachtig martijn zijn fam waardeloos!! vertel je morgen alles!

Flora tja het wijntje de poepluiers je stuwing haha je snapt me wel...ik zeg proseco....;)

2. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen meiden!

3. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    meid: Jij ook veel pezier morgen bij de echo.

GFH: Zwaai zwaai

4. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Labrador, veel plezier komende dagen.hoe laat moet je voor de echo?
    Hoop dat je hier nog kan laten weten hoe het was bij de echo.

Joyce, ook al zo'n naar familie bezoek bah.
    Hoe gaat het met jouw wond, en met nienke?

Hier gister de kerstboom vast opgezet maar dat viel niet mee zeg, maar hij staat en voorlopig nog niet weg.

5. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Labrador veel plezier en succes met de 1e echo!!

Oh oh Joyce dat klinkt niet positief over je schoonfamilie ;)

Leuk Angela een kerstboom! Zou ik ook wel willen maar goed met 4 katten vind ik dat toch niet erg handig en ons huisje word straks leuk versierd met geboorte/stickers/slingers :D

Hoest met Mamootje?? Heb haar al eventjes niet gezien.

Hier knallende koppijn blehhh en nog steeds geen beeb ;)

6. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Goedemorgen lieverds!

Joyce, ja wat gaat t hard hè!! Zat er zelf ook een beetje van te kijken :p
    En tsja eigenlijk is t ook wel een beetje gek hè, dat Lex een eigen kamer heeft.. (dat krijg je als je 6 slaapkamers hebt whaha.. Maar lexie heeft t hele huis om te spelen, en z'n brokjes en water heb ik er laten staan :) net als zijn kussen en mand met speeltjes, dus eigenlijk is er voor lexie niet veel veranderd!
    Weer problems met tijn zijn Fam.???

Gfh, goedemorgen :)

Lab, thnx :) laat je ons nog wel even weten hoe t is gegaan bij de vk?! :)

Angela, heerlijk weer de kerstboom in huis! Wij gaan m vandaag opzetten :) vind de kerst altijd zo leuk!! :)

Dday, balen van je hoofdpijn!! Heb je wel een beetje kunnen slapen? Hoop dat je jullie kleine man snel in je armen hebt!

Ik ga maar eens uit bedje :)
    Fijne dag allemaal!

7. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Goedemorgen meiden!

Labrador succes vandaag!!!!

Kerstboom slaan wij over, twee drukke honden en een box zorgt voor geen plek haha

8. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Goede morgen dames.

meid jij gaat ook snel indd lekker hoor.

Angela ooh de kerstboom. foto:) ben dol op ideetjes op doen.

labrador suc6 vandaag ben benieuwd naar jullie kleine spruit.

dday snap dat jullie de kerstboom niet opzetten. dat hebben wij met de box. eerst de kerstboom dan de box.
    maar inderdaad mamootje is inderdaad rustig. denk dat ze met de kleine in de armen zit. en te druk heeft om het te melden;)

hier lekker aan het wakker worden met mannetje. hij zit vanaf vandaag officieel bij de deur. tis een voor en nadeel buiten werken.

9. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Goedemorgen meiden,

@labrador, succes bij de echo vandaag.

@Angela, heerlijk de kerstboom opzetten. Ik ga het donderdag doen. En vrijdag hebben wij kerstmarkt in het dorp.

@Dday, balen dat je je niet lekker voelt, neem lekker een paracetamol en duik in je bedje. Je moet goed uitrusten en geboortes invers in huis is ook erg leuk, zelfs leuker denk ik kerst komt ieder jaar en dit is speciaal.

@meid, wel goed van je dat Lex zijn eigen kamer toch houdt, maar wel luxe zijn eigen game kamer.

@pamela (flora), hoe is het met jou wordt het al minder? En gaat alles goed met Emma?

@GFH, jij ook goedemorgen, spannend voor jou is het nog 2 dagen en dan weet je. Wat er gaat gebeuren.

@Karin is zeker lekker op vakantie naar Mexico. Heerlijk van de zon aan het genieten

Ik ga zo de kleine meid wakker maken en me gereed maken om naar joyce te gaan. Laat de volksverhuizing maar weer beginnen, want dat ik het echt als je een kleine hebt. Maar ja hoort erbij.

Net JJ zijn achternichtje maar een sms gestuurd dat ik pas heel erg laat door had dat ze had gebeld, dus nu kijken of ze nogmaals beld en dan maar proberen uit te leggen hoe ik me voelde gisteren als ze me daarvoor belde gisteren. Hou jullie op de hoogte.

Ik ga Bo uit bed halen. Tot later.

10. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Meid: 30 weken alweer!
    Joyce: ohjee je schoonfamilie :s
    Dday: hier gaat het prima :) opzich ;) druk weekend gehad! Door de week voel ik me zo alleen en depri van het wachten, dus van het weekend weer genoten met vriendje! Zaterdag saampjes boodschappen en uit eten, gisteren kerstboom opgezet en samen gegourmet..vandaag weer saai :p

Twijfel: ooooooh was het maar waar dat ik me kleintje al in mijn armen had! Droom droom! Ben zo bang dat het nog wel effetjes duurt..
    Esther: succes met je volksverhuizing ;)

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Haha nou mijn stuwing doet geen pijn maar mijn ooit zo handige à cup is nu echt een hele volle c das wel ff wennen!

Met kleine Emma gaat het super! Het ia echt een modelbaby! Gehoortest gehaald vandaag en met de hielprik geen kik gegeven omdat ze mama haar onderlip aan het opzuigen was haha

Mamootje; dat herken ik het depri zijn door de week, ik probeerde leuke dingen te plannen. Vriendje en ik gingen dan 's avonds een stukje met de auto of wandelen. Dus een kort weekeind in de avond! Houd nog even vol meis!!

Dday; ik ben echt benieuwd wanneer jou uk komt!!! Het is zoooooo leuk!

Labrador; en en en ben je al geweest?!

Joyce; goed nieuws over Nienke haar gewicht las ik! Ze is zeker net zo een rupsje nooit genoeg als Emma! Die zat gisteren al bijna weer op 4000 gram! Veel plezier vanmiddag met je dinnetjes!!

Esther; jij succes met je schoonzus, ben Benieuwd of ze reageert! En veel plezier vanmiddag!!!

12. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden!

Daar ben ik ook weer is! we hebben een erg druk weekend achter de rug, veel sinterklaas gevierd en Luuk is erg verwend haha! Nu zijn we alle 3 een beetje ziekjes :(

Hielkje: Wat naar allemaal zeg! Net of jullie er nu ineens niet meer bij horen inderdaad..Raar hoor! Veel plezier vandaag :D

Joyce: Jullie kleine meisje groeit als kool las ik..Goed man:D

Florabella: Fijn dat E.mma een modelbaby is :D haha moet wel lachen dat ze op je onderlip aan het zuigen was!! Maar lekker makkelijk, heeft ze in ieder geval het prikje niet gemerkt ;)

13. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

sorry, ik verwaarloos jullie een beetje:)
    Ik heb wel alles steeds bijgelezen maar elke keer als ik bezig ben een reactie te typen, gaat er weer iemand krijsen ;)

Hier gaat het beter met het spugen en de voedingen, ze laat er nu gelukkig 's nachts wat meer uren tussen en slaapt wat beter (wel naast mij en dus niet in haar wiegje ;))
    Morgen voor het eerst naar het consultatiebureau, dus ik ben benieuwd of ze goed gegroeid is!

@dday en mamootje, ik wacht op babynieuws!

@esther, veel plezier vandaag bij joyce en rot dat het tegenviel op de babyshower!

@joyce, super dat nienke steeds beter wordt, de dag dat ze mee naar huis mag komt zo al dichter bij!

@flora, heerlijk dat emma het zo goed doet! Voel jij je ook alweer een beetje jezelf? Hier ook zeker af en toe een pamela look a like!

@labrador, succes vandaag!

@meid, haha arme lex is verbannen uit z'n kamer :p

@tweety, ik wil hier vandaag ook beginnen met de kerstspullen! Gisteren alles alvast van zolder gehaald, altijd zo'n lekker klusje!

14. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Zo ben er ook weer. :)

Dday hoe is het nu met jou? De spannende tijd voor jou is aangebroken zie ik in je onderschrift.

Flora vervelend stuwing. Ik heb er dus totaal geen last van gehad. De kraam en de vk stonden er verbaasd over. 3x een steek en that's it, nou ja als ik iedereen hoor hoef ik er niet rouwig om te zijn.

Esther wat een vreselijke naaistreek zeg. Ik zou ook woest zijn. Kom maar lekker bij ons spuien!

Meeting moet ik even kijken of ik kan. Mogen papa's ook mee? (misschien wel leuk?)

Labrador veel plezier in CP! Vandaag echo..hoe was dat? Bijzonder zeker hè?

Mamootje hoe is het met jou?

Hier vandaag eerste dag zonder de kraam (mijn god wat heb ik gisteren gejankt, heerlijk die kraamtranen) Het gaat ons nog niet verkeerd af. Wel blij dat paps ook twee weken vrij heeft. Vanavond eerste avond alleen met Sebas toch weer spannend, maar gaat me lukken (ik ben nogal onzeker dus moet mezelf beetje moed inpraten)

15. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Zo hier staat de kerstboom ook! Lijkt toch wel weer heel gezellig! Lex heeft er gelukkig nog niet naar om gekeken! :) het kan zo'n etter zijn, maar met zulke dingen zo'n schat! Hij heeft ook nog niet geprobeerd om in de box te gaan liggen!
    Vanmiddag hebben vriendje en ik saampjes 2 geboortekaartjes ontworpen! 1 roze en 1 blauwe.. Ze zijn zooo leuk! We hebben proefdruk aangevraagd.. Ben benieuwd! :)

16. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    even snel vanuit CP: Echo zag er goed uit, hartje klopte. Ik ben wel een week terug gezet, volgende echo over 3 weken.

17. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@flora, ik had ook een hele volle cup. Ik zei dan tegen JJ kom we gaan er mee bowlen en dan gooien we nog een strike ook zo hard.

@Deedee, als er mannen mee willen is dat echt geen probleem voor mij, maar ik weet niet hoe de. Rest daar over denkt. Dus we gooien het in de groep. Spannend hoor een avond alleen, maar gaat helemaal goed komen en anders helpen wij je wel online.

@Catharina, fijn dat het met Sienna zo goed gaat.

Hier was het heel erg gezellig weer bij joyce. Hebben lekker lopen spuien beide over de familie en ik over mijn vrienden en dat was echt heerlijk en gezellig. Gaan we zeker nog een keer doen. En binnenkort ga ik het heerlijke wondertje Nienke in het echt bekijken. Dus Joyce, laat me maar weten wanneer het een keer in het weekend kan.

18. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meisjes super lief voor jullie interesse maar ik ga jullie morgen eind van de ochtend ofzo eventjes bijpraten! Heb namelijk een vette *** dag gehad door mijn oh zo lieve schoonmama grrrr.
    Dus ik voel me even niet zo heel lekker om te reageren op iedereen. Hier ben ik voor de afleiding naar mijn papa en mama geweest vandaag en dat was echt wel eventjes fijn. Nu ben ik met het eten bezig en ohja er is dus nog niks aan het handje ;) Een hele dikke knuffel aan iedereen... Fijne avond
    Liefs Dday en babyboy inside!

19. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    @Esther. Fijn :D Ik hoop dat de rest er ook zo over denkt. Ik ben namelijk niet zo heel zeker in het verkeer en zou het fijn vinden als manlief dan mee zou mogen. (bij eerdere meeting die helaas niet doorging zou ik met de trein komen, maar dat zie ik niet zo zitten met een kleintje) Tenminste ik ben er vanuit gegaan dat de kindjes wel mee gaan naar de meeting toch? :)

20. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    nou deedee, ik vind het een goed idee, zie mezelf al alleen gaan in de trein met een kinderwagen....

Deel Deze Pagina