ah ok spannend dan meid , en dan nu nog thuis moet je met weeen de auto in dat lijkt me zoooo verrot hihi mja heb de weeen niet eens gehaald grr Angela haha ja indd heb ze alledrie gelezen hoor haha zo ff tv kijken met alcohol pff fles is open maar moet op zit kurk op en dan sluit die niet meer af soort champagne maar de met lichee best lekker en maar 5%
Hoi meiden, Ik heb de hele dag alles gelezen, Angela incl. jou whats app. Maar totaal geen tijd gehad om te reageren. Nu ook niet. Maar meid zet hem op en hoop morgen op baby nieuws van een van de meiden dat je ben bevallen of bijna. @Angela heel erg veel succes, en ik reageerde niet op je what's app, ik moest joyce nog bellen, gisteren niet gelukt en vandaag pas toen ik naar huis reed. Maar ze was er erg blij mee en verrast dat ik het had gedaan.
goede morgen, Meid hoe is het?hopelijk ben je al in het ziekenhuis. Twijfel hoe gaat het bij jou? Esther, is het zo druk op je werk? Denk je wel aan je zelf
Goedemorgen! Ben ook benieuwd naar nieuws! Hier een butnacht, sam is onwijs aan het uitproberen hoevaak we gezellig langskomen als hij omgedraaid wil worden of zijn speen kwijt is. Na 4x waren we het zat. We wisten zeker dat er niks was en hebben hem lekker in zijn sopje laten gaarkoken, alleen hield hij wel half uur vol... Hij stopte om half 6, heb hem net om 7.15 wakker gemaakt. Hij was weer heerlijk vrolijk, dan is mijn iilrritatie al snel weer weg, maar af en toe grrr . Hoop dat het vannacht beter gaat, ben blij dat we vannacht niet hebben toegegeven. ( laat duidelijk zijn dat ik hem nooit laat hyilen, zei ook tegen mijn vriend, vaak voel je dat je heen moet, maar dat had ik nu niet, dit was echt drammen. Zodra ik binnenkwam was het over en verscheen er big smile) Catharina: btje late reactie, maar heb jij voor mij iets waar staar over de derde enting en het nut daarvan? Sam is echt weer flink beroerd geweest, als dat niet weer hoeft....
hier ook vanaf kwart over 5 sallie, pfff ben echt brak Sallie: welkom in de wereld van opvoeden, vanaf nu krijg je dat steeds vaker. Dat je keuzes moet maken, is dit 'echt' of aandacht/uitproberen... Best moeilijk soms. En dit is toch goed hoe jullie t gedaan hebben? Mijn haar is nu bruin, zoals altijd, maar ik word al grijs dus als ik t niet verf, is het niet zo mooi Joyce: hoe is het met je meis? Ben je nog blij met de beslissing die je hebt gemaakt? Y. is hier idd al veel aan het staan en lopen.
Zijn nog thuis, vannacht wel weeen gehad, ook wat krachtiger.. Heb wel rugweeen volgens mij Straks nog maar ff naar de gyn!! Hopelijk weer wat cm erbij!
Goede morgen. angela hier alles rustig. net de ha gebeld. voor wat advies. krijg vanmiddag telefoon erover. ben benieuwd. meid suc6 gaat nu echt gebeuren dit weekend. hoe laat moet je bij de gyn zijn. en neem je gelijk je koffertje mee?
Angela, slapen ging nog wel redelijk.. Wel vaak wakker.. Leonie, thnx, ik hoop het!! ik heb eigenlijk geen afspraak bij de gyn.. Maar ze zei gisteren, als je nog een ctg wil, of je wil weten of de nacht nog iets heeft gedaan dan mag je nog wel even langs komen! Wel lief! Morgen mag ik naar t ziekenhuis voor ctg, en maandag weer afspraak staan bij de gyn. Hoop dat die nie meer nodig is! Haha.. Koffertje laat ik nog maar ff thuis, denk ik.. Moet maar niet te positief denken! Haha..