Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Twijfel, had je gebeld voor het hoesten, of ben ik iets vergeten? Ben benieuwd wat de ha zegt

2. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Bij hoeveel cm wordt je opgenomen dan meid? en inderdaad aardig van de gyn. ben super benieuwd;)

3. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Angela, ja het is best druk op mijn werk en best wel stress omdat we opzoek moeten naar een nieuwe collega, maar dat is echt wel te doen. En denk heel erg goed aan mezelf. Maar dank je wel dat je aan me denkt.

@Monique, sms je mij je adres nog even voor zondag ben benieuwd. Nu al grijze haren dat is best snel..... Wel goed dat je het dan verfd.

@Meid, ik zou ook je koffer meenemen je weet het nooit en ik hoop een cm erbij. Heb je mijn pb nog gehad.

@Leonie, ik hoop dat de huisarts iets voor je kan doen.

@Sallie, Goed dat je hem hebt gelaten. Draait hij zich al om dan omdat je hem dan moet draaien. Bo heeft het ook weer even gedaan het uitproberen. Maar vannacht heeft ze heerlijk geslapen.

Nog 1 dagje werken en dan een leuk weekend. Morgen heerlijk winkelen en zondag ga ik met Bo naar Monique en Yuna toe. Maandag weer druk op kraamvisite, vergadering werk en in de avond laatste keer nagym en borrelen en dan dinsdag heb ik mijn sterilisatie. en dan weer gewoon aan het werk. Zo vliegt je week wel voorbij. Gisteren een verslag gekregen over hoe Bo het doet op het kvd en dat gaat erg goed. ze weet goed hoe ze zich moet laten horen alleen slapen mag iets beter maar dat doet ze thuis ook niet

Ik ga maar weer wat doen

4. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Angela heb inderdaad gebeld voor het hoesten. denk wel niet dat ze veel voor me kunnen betekenen. maar proberen kan altijd. Ben vandaag vanaf 2 uur al weer wakker. en heb tot nu toe anderhalf uur geslapen. omdat ik steeds moet hoesten. en omdat ik nu steeds overgeef en dus in 6 dagen 2 kilo kwijt ben. maak ik me dus een beetje zorgen. dus beter maar ff bellen. zodat ik voor mijn gevoel alles heb geprobeerd.

vraagje wie heeft er accupunctuur gehad voor de bekken? En heeft dit geholpen?

5. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Had over de laatste twee berichtjes van de vorige pagina heen gelezen..

Meid, zou je koffer voor alle zekerheid in de auto leggen, gewoon voor de zekerheid.gelukkig dat je nog aardig hebt kunnen slapen.

Twijfel, ik moet vanmiddag weer voor draaipoging.hoop dat die kleine nu wel wil meewerken.

6. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Esther zo jij hebt de dagen ook al lekker vol geboekt. zondag een gezellig dagje. hoop dat jullie op werk snel in wat rustiger vaar water komen. En snel een leuke en goede collega kunnen vinden.

7. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Angela ga ik voor jullie duimen. wordt dit dan ook de laatste poging?

8. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Esther, is het volgende week al joh je sterilisatie wat gaat de tijd snel. Op je werk weet je dus wel dat je er weer bent. Hoop dat jullie snel geschikt persoon vinden

Twijfel, vanaf 2 uur al wakker pfff doet je nachtrust ook geen goed. En dat terwijl je je rust nu zo hard nodig hebt. Kun je overdag wel slapen of ook niet

9. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Angela ik slaap wel wat. maar als ik plat lig krijg ik hoestaanvallen. en half omhoog vindt mijn rug niet cool;) daarom denk ik ook aan accupunctuur voor mijn rug. je moet alles geprobeerd hebben toch;)

10. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    twijfel, ik denk idd wel dat dit de laatste poging is, ik heb geen idee.
    Balen dat je niet op je rug kan liggen met slapen, en op je zij met evt een kussen tussen je knieën?
    Ik doe niet aan accupunctuur, ik geloof er niet in en ben van mening dat het gevaarlijk is.

11. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Jeetje wat kletsen jullie veel! Haha

Monique, je bent nu vast en zeker bij het huis! Veel plezier!!

Es', ja thnx heb hem ontvangen! Zal je vanmiddag ff terug sturen!

Angela, heel veel succes vanmiddag!

Leonie, hoop dat de ha kan helpen!

Koffer, ok ik zal hem meenemen :) haha

12. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    meid, je luistert goed naar ons haha :)
    en idd ik moet ook goed opletten dat ik wel alle berichtjes lees gaat soms erg snel
    thanks trouwens jij ook suc6

13. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Angela, heel erg veel succes.

@Meid, ik hoop dat je moet blijven en naar huis gaat met een kleine

14. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Meid: Hopelijk kom jij thuis met een beeb.

Angela: Heel veel succes.

Monique: Veel plezier met het bekijken van het huis.

Esther: Drukke weken dus voor jou

Leonie: Hopelijk heeftde HA iets voor je. EN accupunctuur, nee niet voor mij. Ik hou niet van naalden dus ik kan je geen advies geven.

Lisa: Wat leuk dat Luuk probeert te kruipen.

15. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Labrador , hoe gaat het met jouw misselijkheid?

16. @tweety goedemorgen zal zo ff je ob beantwoorden ;)

@Sallie lekker geslapen dus haha, ze zeggen dat je de huiltjes uit elkaar gaat houden de serieuze dat er wat aan de hand is de honer huiltjes de vieze broek huiltjes en de kramphuiltjes en de er is niks aan de hand huiltjes..dat zou makkelijker zjn dan weet je wanneer die je in de pisang neemt..hoop dat nienke als ze thuis is lief is haha vast wel en anders huilt ze maar kom ik wel vinden we niet erg na deze tijd har gemist te hebben en nog steeds missen..

@monique oe jij ook al een lekkere nacht ah zie ook dat jij hetzelfde schrijft over de huiltjes hihi, tja sta ik achter me keuzen, hmm moeilijk aan de enne kant zien we nienke nu minder en minder lang, maar aan de andere kant overdag ligt ze nog aan de cipap en als we er zijn gaat ze 6 uur aan de snor, de keus is gemaakt omdat ze gewoon weer een maadn terug gegaan is naar waar ze was qua herstel en als ze de cipap op heeft dan kan je niks, ik zelf ging er aan onderdoor het daar zijn weg van huis met allemaal mensen om me heen met allemaal een eigen verhaal , dan kwamen er nieuwe mensen in het huis die waren net ouders geworden van een te vroeg geboren baby en na 2 weken was het dan al o wat duurt het lang dat schoot bij mij in me verkeerde keelgat want bij ons duurt het al meer dan 4 maanden!
    om elke tegenslag begon ik te huilen elk ding waar ik het niet mee eens was begon ik uit te vallen ik herkende mezelf niet meer , dus ja de keus voor mij is even goed , als nienke weer opkrabbeld en er is weer zicht op overplaatsing ga ik weer terug..

@meid ah nog thuis jeetje hardnekkige baby!

@twijfel advies voor wat? heb ik ff gemist denk..

@esther gezellie zondag naar monique en yuna! goed dat bo het goed doet op het kdv ! en slapen? ach laat ze maar wat doen voor de centjes haha..
    en de sterilisatie ik denk aan je! wij weten nog niet helemaal wat we gaan doen..

@twijfel o ja voor het hoesten ja nou ben benieuwd of ze wat voor je kunnen doen lijkt me wel verrot hoor pff

@tweety succes vanmiddag iig

zoo ben weer bij :D jullie kletsen wel hoor pff
    zal zo ff foto's plaatsen voor de duidelijkheid wat cipap is en wat snor is;)

17. dit is de cipap

18. en dit de snor , de foto van de cipap is al een wat oudere hoor daar was ze nog enorm opgezwollen

19. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Sorry reageer ff niet.. Kom alleen ff zeggen dat ik weer thuis ben, met baby.. Maar dan wel in me buik.. Ben enorm chaggie! Nog steeds 2 cm.. Ben er nu zooo klaar mee! :(

20. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joyce: nu is het me duidelijk van een cipap is.

Angela: Met de misselijkheid is het heel wisselend. Vandaag weer zo'n dag dat ik boven de pot hang en er niets uit me komt. Er zijn nu ook middagen dat ik weer even iets kan gaan doen voor bijv een uur.

Net belde het UWV op. Ik vertelde dat ik in de ochtend het meest misselijk ben en de rest van de dag dat het aanwezig is en dat mijn lichaam totaal uitgeput is en ik dus geen conditie meer heb.
    Ik kon volgens haar waarschijnlijk over paar weken wel weer aan de slag op kantoor. Ik heb het haar duidelijk proberen te maken dat ik nu na 15 minuten totaal uitgeput ben en de misselijkheid toeneemt. Ik zie het dus niet voor me dat ik op kantoor ga zitten.
    19 maart belt ze terug, ben benieuwd (hopeijk ben ik dan wel al op de woning aan het werk, maar dat denk ik al een aantal weken)
    (klaag modus uit)

Deel Deze Pagina