Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    oh meid, wat kl*te! Waren er nu wel weeën activiteiten te zien of helemaal niets?

2. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Meid das mooi klote zeg.:(

joyce over accupunctuur voor de bekken... maar uberhaubt accupuntuur of het werkt.

labrador meid balen dat cwi meer met werk meeleeft dan met jou( komt zo over dus kan het fout hebben) hoop dat voor de misselijkheid wel snel minder en dragelijk wordt.

hier belde de ha net. krijg die codiiene(of hoe schrijf je dat)tabletten.dit voor hopelijk een goede nachtrust. kan het straks ophalen.

3. meid wat balen!

Labrador hmm ok maar denken ze dat je volledig weer aan het werk kan of is het nog niet zo erg dat ze dat denken?
    wel raar dat dat dan telefonish gaat je kan beter langsgaan en zien wat iemand meemaakt lijkt me..

Twijfel ehm ik had niks over de accupunctuur gezegd haha ben er niet in thuis dus kan er niks over zeggen;) je bent in de warry

ik ga richting spark en dan hopen dat tijn op tijd thuis is kunnen we naar nienke

4. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    joyce: Ze dacht het op te kunnen bouwen en eerst starten met 2 uur per dag.

Leonie: FIjn dat je iets voor de nacht hebt gekregen. Hopelijk kom je nu aan je nachtrust.

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    sorry niet bijelezen... huis kijken was 1 drama, moeder en schoonmoeder ruzie, zit nu nog te huilen. Huis gaat wat mij betreft niet meer door.

6. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Joyce je vroeg wat je had gemist net dus dat was het;) hahaha. veel plezier bij sparks en bij nienke.

labrador hmm benieuwd wat ze gaan doen in maart. en hoop ook dat de medicatie wat verlichting en slaap kan bieden.

7. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Jeetje monique dat is ook wat. maar door de ruzzie tussen hun twee gaat jullie droompaleisje niet door? was het dan zo heftig?

8. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Balen Monique! Wrm hadden ze ruzie??

Op ctg waren wel wat weeen te zien, maar niet zoals gisteren.. Maar had gehoopt dat de nacht nog iets had gedaan..

Ik zeg net tegen humpie dat ik zo nieuwsgierig ben, en of ie er uit wil komen.. Krijg ik toch een trap in me zij.. Echt zo van : nou en, ik zit hier nog lekker.. Draak!

9. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Meid humpie is echt eigenwijs. morgen na het ziekenhuis voor ctg toch.

10. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ja morgen of zondag.. Mag ik zelf weten.. En dan maandag weer naar de gyn..
    Maar hoop dat t draakie er dan wel is! Zal wel niet......

11. monique waarom neem je die twee dan mee? hihi denk als ik me schoonmoeder mee had gehad bij bezichtigen dan had mijn moeder mij van me schoonmoeder af moeten trekken ech niet dat die mij advies geeft hihi, mja das dan weer een heel ander verhaal vrees ik mijn schoonouders wil ik niet eens bij nienke hebben.
    maar kop op meissie jou toekomstige huis jou beslissing samen metr je hubbie lijkt me..

labrador ok spannend dan in maart

meid jesses bah he kom humelientje ik wil je ook wel ff zien..

12. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Whaha joyce, hummelientje 

13. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Meid, dat is balen zeg, had ik niet verwacht

Monique, balen dat je moeder en schoonmoeder ruzie hebben gekregen

Twijfel, hopelijk slaap je vannacht beter.

Wij zijn weer terug, draaien is weer niet gelukt. Die kleine van ons is echt eigenwijs.
    Nu krijgen we volgende week doorverwijzing naar gyn voor verdere stappen

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    tweety: jeetje wat balen! Hoe ben je eronder?

Ik heb niet zoveel keus, als mijn ouders meegaan, kan ik niet zeggen dat mijn (stief)schoonmoeder niet mee mag. voor mijn man was dat belangrijk. En ik wist dat het uit de hand zou lopen, maar niet zo erg. Ze komt vanavond praten... Ze had aangegeven dat het voor haar niet nodig was (dan voel je je ook lekekr belangrijk) maar misschien wil ik erover praten. Nou en of!!!! Dan is het maar uit de lucht, gezegd en kunnen we door.

15. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hebben jullie y gehoord over prins Friso?

Angela, balen zeg!!!! Ik hoop echt dat de kleine nog zelf gaat draaien!

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja, ik hoorde het net op de radio, heftig zeg! Hoop dat het goed komt met hem, hij lag een kwartier onder de sneeuw voordat ze hem konden pakken.

17. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Baal er natuurlijk wel van, maar we hebben echt het uiterste geprobeerd dus helaas is het niet anders.
    Wel gaan we dan voor een keizersnede (hopen dat de gyn het met ons eens is)

Monique, wat vreemd dat je schoonmoeder er eerst niet over wilde komen praten.lijkt mij wel dat dat belangrijk is.

Ja echt erg van friso

18. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ik ben net de volledige (denk ik) slijmprop verloren.. En heb best pijnlijke weeen.. Ooh laat t nu doorzetten!!!

19. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    jjjjjjjjjjaaaaaaaaaa meid dat klinkt goed hoop het echt voor je. Zet hem op

20. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Enne Friso, ik vind het eigen schuld, als er al een lawine waarschuwing is afgegeven, en dan ook nog buiten de piste.. Tsja, dat is naar mijn mening vragen om problemen!

Deel Deze Pagina