dat ben ik zeker met je eens meid, had dat toen nog niet gehoord. Maar het blijft toch triest verder eigenschuld of niet
@Monique, wel een goede bezichtiging gehad. Succes met het gesprek met je (stief)schoonmoeder. @Angela, wat ontzettend balen. Hoop wel dat de gyn wil meewerken met een keizersnede. @meid, wie weet gaat het dan nu eindelijk gebeuren. We hopen het. @joyce, goed dat je het duidelijk hebt uitgelegd wat cipap en snor nu inhoud. @labrador, wees steeds heel duidelijk naar je werkgever en UWV. Maar ze zullen het blijven proberen om je aan het werk te krijgen. Ik ben het wel een beetje met meid eens, hij heeft het zelf gedaan om bij lawinegevaar 4 toch off piste te gaan skieen. Ik hoop dat hij het overleeft. Maar ik acht de kans klein. Hier een hele drukke dag gehad vanmiddag. Vandaag ook het nieuws bekend geworden van Anil Ramdas dat hij is overleden, ik ken hem persoonlijk uit de kroeg, dus dat was erg schrikken om het op nu.nl moet lezen.
Ik heb t gevoel dat hij al dood is.. Wrm anders al zo lang zijn hele levensgeschiedenis uitzenden? Denk dat ze hem nog kunstmatig in leven houden ofzo...
esther, idd heftig en zeker schrikken als je het ineens op internet ziet staan. joyce,was ik idd ff vergeten,maar heb er nu idd beter beeld bij meid, ik weet het niet, vanmiddag benadrukte ze juist dat dat nog niet het geval was. Vind wel dat je steeds het zelfde nieuws hoort. Denk dan van ja dat weet ik nu inmiddels wel
meid, hoop dat t doorzet! Hier gesprek gehad, uitgemond in 1 ruzie. Nu is de hel losgebroken.... nu ff uithuilen.
Sorry ben hier ff in slaap gevallen bijna 4 uur ikke blij meid jaaaaahhhh zet hem op. esther jeetje meis das heftig. sterkte. monique dat gesprek ging dus totaal de verkeerde kant op. dikke knuff. denk aan je. ruzzie in de fam is nooit leuk. @friso tja tis heel erg maar ben het mee eens dat het eigenschuld is. bedoel als is afgeraden wordt.... waarom als nog doen. en voor wie het nodig heeft een hele dikke knufff van mij. gewoon zo maar.
Hè bah monique, dat is naar. Hopelijk komen jullie er als nog uit.maar eerst allemaal ff tot rust komen voordat er dingen gezegt gaan worden waar iedereen spijt van krijgt. Knuffel voor jou Hoop dat je vannacht ook kan slapen twijfel
Angela als het tabletje werkt en die neem ik zo denk ik dat ik nog wel kan slapen. heb slaap over van ruim een week
@Monique, dikke knuffel van mij. Hoop dat de lucht snel een beetje opklaart. @Leonie, hoop dat je kan slapen........ @meid, en en en @Angela, voor jou ook een knuffel. Heb je zeker verdient. Ik ga ook lekker slapen, welterusten
Ik denk dat we dit punt allang voorbij zijn. En dit terwijl het helemaal niet zo bedoelt was, ze heeft het gewoon helemaal uit proporties getrokken en opgeblazen. En nu ontkent ze alles! Nee, dit is niet zomaar over.
meid jahaa volgens mij lig je nu gewoon te bevallen Angela balend dat het draaien niet is gelukt hopenlijk gaat de gyn erin mee Monique he bah dat is niet leuk meis, maar trootst je ik en mijn schoonfam gaat ook niet goed, we willen ze niet bij nieke hebben heel kort uitgelegd ze gebruiken nienke om zelf zielig gevonden te worden in ijsselmuiden en dat pik ik niet, en ze verwijten mij nu dat ze haar niet mogen zien jammer maar 7 jaar lang hebben ze niks van zich laten horen financieel niet en ook niet gewoon met andere dingen bijv mijn herseninfarcten of andere operaties ze waren er niet..affijn ik mis ze niet in mijn leven esther ja goed he haha klote cipap had ze vanavond weer op .. tja friso hmm denk eigen schuld door de waarschuwingen en dan alsnog buiten de piste te gaan maar goed het is natuurlijk altijd erg als dat gebeurt. Vanavond weer lekker met de kleine gup geknuffeld ze was zo agressief op haar fles niet te zuinig en volgens nienke zat er niet genoeg in de fles...*zucht*
Joyce, jeetje zeg! Wat klinkt dat naar van je schoonouders... Heftig zeg! Ik ben er ook klaar mee, maarja ik heb nog wel een man... En die zit hier middenin!
monique tja het went na 7 jaar wel hoor martijn neemt ook al zjn foon niet meer op als ze bellen.. Twijfel ja goed he! pff dubbel weet ik moet er niet naar kijken elk kind is anders maar toch dat jochie waar nienke mee uitgehuwlijkt is op de intensive care waar ze 10 weken samen lagen en zodra wij naar de hige care gingen ging hij naar een ander ziekenhuis hij was geboren met 25 weken en heeft ook infecties gehad ect nienke niet maar dat jochie is vandaag thuis gekomen *zucht* en een tweeling geboren met 24 weken allebei meisjes die zijn ook al thuis! man wij zijn nog niet eens overgeplaatst..word er zo langamerhand moedeloos van helaas
Joyce dat is zeker moeilijk. kan je wel vertellen dat als nienke dit nodig heeft het gewoon het beste is. maar weet dat je daar niet op zit te wachten. Snap wel dat je daar best jarloes op bent dikke knufff