Goedemorgen meiden! Ik ben even een paar dagen weg. We gaan 3 daagjes naar Disneyland Parijs. Carnaval ontvluchten! Doei!
Hier net een sms van meid gehad. ze is de trotse mama geworden van dochter nikky. nikky weegt 3350 en is 51 cm lang. de bevalling is haar super meegevallen. om 22.00 zijn haar vliezen gebroken en had ze gelijk goede weeen. En om 00.30 is nikky geboren. meid nogmaals van harte gefeliciteerd
Zoooooo dat heeft ze netjes gedaan!!!!! Super gefeliciteerd meid!! Geniet van de eerste momenten samen!!!!
Meid, gefeliciteerd. Leuke naam ook Joyce, kan me voorstellen dat je hier stevig van baalt.is heel logisch alleen helaas niks aan te doen. Knuffel voor jou Monique, balen dat het al ver uit de hand is gelopen. Knuffel voor jou Twijfel, en jij dan.... Je zou met meid bevallen.... Wacht je nu op mij? Als de gyn er in meegaat weet ik van te voren een datum
Monique; jeetje wat een gedonder....hopelijk vind je er rust in. Angela; balen dat uk eigenwijs is!! Stuitbevalling is geen optie?! Ik zou ook liever een geplande ks hebben dan een spoed, kan je je er alvast op instellen! Knuf voor jou. Joyce; jeetje meis dan is het idd elke keer confronterend als die kindjes wel naar huis/ander zh gaan. Je bent echt super sterk en ik vind het zo knap van je!!! Dikke knuf Ghf; have fun!! Wij verrekken zo ook voor 4 dagen. Heb ook niets met carnaval!
Angela meid was me te snel wacht nu wel op jou tenzij toppertje zich ook snel laat komen. Tabletje heeft wel geholpen voor de nachtrust. maar werdt bijna stikkend hoesten en happend naar lucht wakker. was echt ff bang. weet niet of ik het wel aandurf om vanacht er weer een te gebruiken. beeb is nu ook super druk.
Flora, nee is voor ons eigenlijk geen optie. kleintje word nog steeds door iedereen (inmiddels 5 vk's) groot geschat.en hoop stuitbevallingen eindigen in keizersnede. Nou doe het dan maar gelijk moet voor beide toch naar ziekenhuis Twijfel, zoals het er nu uitziet loop ik iedergeval niet over tijd, dus dan wij maar samen
Meid: Gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam trouwens. Leonie: Fijn dat je zo goed geslapen hebt. Angela: Hopelijk stemt de gync in met een keizersnede. Monique: Ruzie in de familie is nooit leuk. Knuffel. Maar wat doen jullie nu met het huis? Het is toch uiteindelijk jullie beslissing. Joyce: Ik snap heel goed dat het erg moeilijk voor je is dat andere kindjes veel korter in het ziekenhuis liggen. Knuffel meid. Esther: Sterkte met het verlies.
Meid, gefeliciteerd! Mooie naam en toch een meisje,wie had dat gedacht! Snelle bevalling hoor! Ben ook superbenieuwd naar de andere beebs!
Wowwww meid gefeli met jullie dochter!! Wat een mooie naam en wat heb jeeen snelle bevalling gehad lekker genieten..
Jaaaa gefeliciteerd met jullie dochter meid En wat een leuke naam!!! Geniet ervan meid! Monique: Jeetje wat heftig is het bij jullie geweest! Fijn dat jullie enthousiaste over het huis zo verstoord wordt:x Knuffel!! Joyce: Ik denk dat het verschrikkelijk moet zijn, het gevoel dat jullie nog geen stap dichter bij zijn en de andere kindjes wel..Ik kan je alleen maar een dikke knuffel vanuit hier geven meis! Angela: Dus de beeb is nog niet gedraaid? Wat een eigenwijsje zeg, ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren! GHF: Veel plezier Doe de fam. mouse de groeten @Friso ja heel triest, ik ben bang dat hij er niet goed vanaf komt( als hij hier al uit komt). Maar ook ik snap niet waarom hij ervoor gekozen heeft om daar te skiën...
@meid, van harte gefeliciteerd en geniet van je meisje Nikky. Wat een leuke naam. En snel gegaan zeg. Maar ja je was al wel een tijdje bezig.