Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woppa ik had gelijk een hummelientje! haha gefelicteerd meid! en meidman uiteraard!!

Flora sterk voel ik me momenteel niet hoor, maar goed alles lijd er momenteel een beetje onder martijn word er niet vrolijker van ik ook niet en grr gewoon ff zuur dit..mja

euhm ja jees nou ben de rest ook weer vergeten

ow nee GFH veel plezier bij mickey

Essie sterkte wijffie en geen fijne manier om erachter te komen,

ow leonie jakkes eng zo een tablet dan ik heb nu ook temazepam kan niet slapen waarom? tja..

2. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Zo eindelijk weer even tijd, echt bizar druk gehad afgelopen dagen. Ga even terug lezen.

@meid, eindelijk 2 cm lees ik, top! Wat balen dat het niet verder gegaan is :(
    Joehoe!! ze is er eindelijk, gefeliciteerd met nikky!!!

@lisa, wat lief dat jullie voor het parkietje willen zorgen.

@sallie, als je op google 3e enting pneumokokken invult kom je het zo tegen. Je kan ook de bijsluiter van de pneumokokken enting opzoeken in het farmaco therapeutische kompas online. Daar staat het ook in.

@esther, fijn dat bo het goed doet op het kdv. Veel plezier bij monique en yuna morgen.
    Lijkt me vervelend om er zo achter te komen, maar wie was dat dan? naam komt me niet bekend voor?

@joyce, de foto's verduidelijken een hoop. Wat rot dat ze weer terug moet op die cipap. Ik hoop dat ze snel weer aan de snor mag. Het pakje wat Nienke aanheeft op de 2e foto heeft sienna ook. Echt een lekker pakje vind ik dat.
    Ik snap heel goed dat je er moedeloos van wordt. Zeker als andere kindjes wel naar huis mogen. Probeer elke dag iets positiefs te zien, al is het maar iets heel kleins.

@labrador, vervelend dat je je nog steeds niet goed voelt. Ik snap wel dat ze weer willen dat je aan het werk gaat.

@monique, ruzie bij een huis bezichtigen? hoezo dan? Ik zou jullie huis toch echt niet van het oordeel van je schoonmoeder of moeder laten afhangen of van de ruzie.
    Kom op jullie zijn toch 2 volwassenen met een gezin, wat maakt het nou uit wat je moeder/schoonmoeder ervan denkt.

@tweety, balen dat het draaien weer niet gelukt is. Ik ben benieuwd wat de gyn ervan zegt. Wil je echt heel graag natuurlijk bevallen in stuit of ga je dan liever voor keizersnee? Oh keizersnee lees ik al, dat snap ik wel!

@gfh, heel veel plezier in Disney. Heerlijk!

@flora, jij ook veel plezier! waar ga je heen?

Hier wordt carnaval niet echt gevierd, dus ik krijg er niet veel van mee.

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Wij zitten in beekbergen in een hotel. Net lekker uit eten geweest, em heeft er heerlijk doorheen geslapen. Ben toch zo blij met dr!!
    Was vanochtend echt grieperig, nu gelukkig
    Iets opgeknapt!

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    catharina: het gaat ook niet om het huis, het ging erom wat er eerder is gebeurt toen we gingen verhuizen naar dit huis. En daarom gaat het, maar goed, het is nu iig een drama hier.

Hielkje: wil je er morgen ajb niet over beginnen:) Doe maar alsof je van niets weet. Half 3 ongeveer was het toch? Ik hoop dat Yuna okay is, want nu heeft ze opeens weer erge koorts:S:(

5. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Ik volg jullie hoor! Lees alleen steeds even bij op mijn tel en reageren gaat lekkerder op de laptop :).

Ben benieuwd naar een foto van Nikki!

6. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik ook!!!!

Sal alles goed met je knappe boef?!

7. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Goede middag.

hier uitgeslapen tot half 12 wauw.

foto van nikky duurt nog wel ff meid moet je nog 4 dagen in het ziekenhuis blijven. dus nog ff geduld. Ben ook benieuwd.

8. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Monique, ik was er zeker niet over begonnen. Ik was er alleen op ingegaan als jij er over was begonnen. Balen van Yuna haar koorts en dat je niet heb geslapen.

@Leonie, heerlijk dat je zolang hebt geslapen.

Ik ben gisterenavond heerlijk een avond alleen met een vriendin weg geweest. Heerlijk weer eens een avondje naar de kroeg. (kan een mens echt goed doen). Ik zat in de kroeg waar de overleden vriend ook altijd kwam, en toen werd er door een hele goede vriend gevraagd of ik aub mee wou gaan naar de condoleance van vandaag, dus heb Monique helaas of moeten zeggen. Wou er zelf ook wel even heen om hem gedag te zeggen.
    Ik was vannacht om 2.10 thuis en had verwacht dat ik voor Bo moest zorgen, maar manlief stond op en zei, blijf jij nog maar heel even liggen. Zo lief........
    Ga me zo gereed maken voor de condoleance, ik spreek jullie later weer.

9. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    meiden wat is het hier rustig.

flora: Heerlijk ff op vakantie.

Leonie: volgens mij weet jij niet wat je overkomt om zo lang te slapen :D, maar lekker hoor.

esther: Heel veel sterkte zometeen.

Mannetje is begonnen met de 1ste muur schilderen. Ben benieuwd hoe de kleur eruit ziet als die opgedroogd is.

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hielkje, het geeft toch niet dat je af moet zeggen, vooral voor zoiets! Dit gaat voor. En je krijgt spijt als je niet gaat.
    En mij kwam het ook niet verkeerd uit hoor:)

ben ook benieuwd naar de foto van meid en dochter!

11. esther hoe was het vandaag?

monique yuna beter?

Flora gelukkig heb je het lekker

Leonie slaaphoofd!

hier echt een klote dag gister kwamen we thuis en herman was er nog niet, nog niks aan de hand maar met eten was die er ook niet en met nar bed nog steeds niet, dus ik heb op de bank geslapen met de hondjes en gizmo bleef naar binnen en buiten lopen maar geen herman.
    ik vanmorgen naar stal geweest kom terug vraag aan tijn en hermie al weer terug?
    nee was nog niet terug dus ik kijk op de amivedi site en ja hoor precies hermans zijn beschrijving overleden aangereden op de weg voor ons huis.
    daar komt die nooit! dus zal die gevlucht zijn voor een hond..helaas mijn lieve vriendje is er niet meer, wat mis ik hem nu al bij me laptop, en met eten en vanavond is ie ook niet op bed..
    nu is gizzie buiten en dat doet die nooit met dit weer arme ziel is zijn maatje aan het zoeken..

12. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Joyce dankje,).

maar jeetje dat verwacht je ook niet als herman daar nooit komt en nu een keer dus wel en gebeurt er dit. Jeetje.... dikke knuff

13. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Meid: van harte gefeliciteerd met je dochter!!!!!!!!!!!! Heb al een prachtige foto op FB gezien! Geniet ervan.

Verder heb ik niet bijgelezen, ben net terug uit Parijs met mijn vriendje. We hebben echt genoten en super veel gedaan!
    Heb mijn meisje wel heel erg gemist, dus ik ben nu druk met haar bezig (al slaapt ze nu) heb haar al vaak bekeken! 3 nachtjes is wel lang hoor ;)

Reageer morgen weer verder

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@joyce, het gaat goed. We zijn maar heel even bij de condoleance geweest. Het was een hindoestaanse Surinaamse man, dus we werden als blanken een beetje bekenen, maar we zijn toen naar de kroeg gegaan waar de overledene ook altijd kwam en hebben daar herinneringen opgehaald. En daarna naar huis met mijn meisje en mannetje knuffelen.
    Wat erg van Herman, wat zal je die gaan missen, vooral omdat je hem zelf hebt groot gebracht.

Dikke knuf van mij en meer van Bo

15. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Joyce, wat erg van herman. Zo sneu als hij anders nooit op die weg kwam dat hij dan nu dood is gereden.
    Knuffel voor jou

Mamootje, kan me voorstellen dat je je meisje weg hebt gemist.hebben jullie wel kunnen genieten

16. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Joyce: sterkte meis! Las het al op fb maar wist niet zo goed wat ik moest zeggen :(.

Meid: heb nikki gezien hoor, wat een lief en mooi meisje!

Moet zo sam voor het eerst naar de gastouder brengen, zie er flink tegen op :(. Maargoed het zal vast alles meevallen achteraf!

Hielkje: ben je vergeten te condoleren, dus bij deze. Ik had eerlijk gezegd ook gemist wat er was gebeurd...

17. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Sallie, dat geeft niet. Spannend om Sam voor het eerst weg te brengen. Is het een hele dag of even wennen? Heb je wel dingen gepland om te gaan doen?

@meid, wat een mooi meisje, daar mogen jullie trots op zijn.

@mamootje, heerlijk om naar Parijs te zijn geweest, maar ook weer erg lekker om thuis te zijn. Geniet weer van je meisje...

Zou vandaag op kraambezoek gaan, maar de moeder is ziek. We hadden al een afspraak staan dus toen moeten afzeggen ivm verkoudheid van Bo en nu weer. Volgens mij mogen wij niet afspreken. Maarzal vast goed komen. Dus een heerlijk dagje rustig aan en dan vanavond even heel druk. Vergadering en dan laaste keer nagym, met een borrel.... Heb er zin in

Tot later ga Bo troosten

18. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hielkje: lekker dagje dus en ook een gezellige avond :). Je komt vast bij het kindje op kraambezoek voordat het een jaar is ;). Ik heb al de benedenverdieping opgeruimd, stofgezogen en gedweild en de wc gedaan. Nu mag ik van mezelf lekker op bed een boekje lezen. Ik moet om11 uur naar de fysio ( loop al een tijd met hetzelfde als catharina) en dan om 12 uur sam weer halen. Op zich ging het eigenlijk best goed, hij ging meteen lachend bij de gastouder zitten, dat is een goed teken. Enige ' irritante' vind ik dat de gastouder heel ervaren is en bij alles wat ik zegeen beetje wegwuift van jaaa komt wel goed. Geloof ik ook vast, maar wil wel dat ze zich aan mijn voedingsschema houdt... Nouja we zullen zien zo!

19. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Goedemorgen meiden.

Joyce: Jeetje wat erg van Herman :( En dan ook nog nu in deze tijd..Sterkte voor jullie!!!

Sallie: Spannend joh..Wel jammer dat de gastouder het allemaal beter weet..Maaarr het komt vast goeeed :p Haha succes!

Meid: Wat een prachtige dochter heb je!! Stiekem al wat fototjes bij je vriend zijn facebook langs zien komen ;)

Hier gaat het niet zo lekker, ik heb behoorlijk last van de zwangerschap..jakkes bij Luuk voelde ik me een stuk beter. Ik zit ook onder de puistjes :(

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hahahahahaaaa jij krijgt een meisje!!!!

Wij liggen nog heeeeerlijk in ons hotelbed, zo even ontbijten en dan aan de wandel.
    Gisteravond vertikte em het om te slapen tijdens het eten dus ik maar aan de wandel tijdens het eten. Na het voorgerecht stortte zi in dus mams ook rustig eten!

Sallie; knuf voor jou!!! Je mag hem bijna weer halen!

Deel Deze Pagina