Joyce: Wat erg van Herman en dat nu in deze tijd. Sterkte meid. Flora: Jullie zijn dus lekker aan het genieten met z'n 3en. Sallie: Spannend om Sam voor het eerst weg te brengen. Maar over 2 uurtjes zie je hem al weer. Lisa: Waar heb je allemaal last van dan?
@Lisa, wat vervelend dat je je zo voelt. Maar het zou maar zo kunnen dat flora gelijk heeft en je een meisje gaat krijgen. Jongens maken je mooi en meisjes maken je minder mooi in de eerste 3 maanden volgens het fabeltje dus wie weet..... @Sallie, ik hoop ook dat ze zich aan jou voedingsschema houdt, ik heb bij Bo nog steeds geen schema, de dagen dat ik vrij ben heeft ze soms 4 en soms 5 flessen ligt er net aan hoe ze komt. En als ik werk altijd 5 flessen, maar ook soms maar 4 is heel erg verschillend. Maar dat geeft totaal niet ze heeft voldoende reserves. Wel fijn dat het zo goed ging.. @labrador hoe gaat het met jou.
Lisa: Klinkt helaas erg bekend. Maar houd je doel voor ogen (doe ik ook) Esther: Met mij gaat het met ups en downs. Ik denk dat ik gewoon tot dat ik de beeb in mijn armen hebt misselijk blijf. Helaas blijft het wel zo dat ik met inspanning erger misselijk wordt. Ik zou onderhand wel weer willen gaan werken, maar dat gaat gewoon niet. Kan amoer het huishouden runnen. En als ik weg ga moet er altijd iemand mee omdat ik plotseling erg misselijk kan worden en dus niet naar huis kan rijden. Ach, ik ben bijna op de helft
@joyce, och lieverd wat erg! Arme herman en ook zo zielig voor gizmo. Veel sterkte! @sallie, hier toevallig vandaag ook weer langs de fysio geweest, het gaat hier nu wel beter. Ik hoop dat sam het goed doet bij de gastouder! @lisa, wat rot dat je klachten krijgt, zal wel wennen zijn als je dat bij luuk niet gehad hebt. Maar ik had hier een stralend huidje en toch een meisje, dus het hoeft niet wat te zegggen haha @mamootje, super dat jullie het leuk gehad hebben, ik vind parijs echt een geweldige stad. @esther, hier ook nog niet echt een schema. Ligt er net aan hoe laat ze wakker wordt 's morgens. Ik heb even jullie advies nodig. Wij hebben in april een weekje vakantie geboekt naar tenerife. Nu zit ik heel erg te twijfelen of we sienna mee zullen nemen of niet. Zij zelf heeft er natuurlijk niet zoveel aan en het is volgens mij best lastig met eten 's avonds, spullen, vliegen. Maar ik vraag me af of ik straks niet enorme heimwee krijg en de hele vakantie verpest is. Man wil haar liever niet meenemen en m'n ouders willen graag oppassen dus dat is het probleem niet. Wat zouden jullie doen?
@Catharina, dat is ook heel erg lastig met eten en alles wat je mee moet nemen, maar heimwee is ook niet fijn, want dan kan je niet genieten. Ben je al eens op Tenerife geweest, want het ligt eraan waar je heen gaat. De restaurants aan de boulevard zijn goed te doen met een kleine. Wij zitten met het zelfde probleem. We zijn vorig jaar niet weg geweest en willen nu wel weg, maar wel met onze kleine meid. Dus willen all inclusief gaan en dan het liefst naar kids world. Dan hoeven we niet zo heel erg veel mee te nemen en dan het liefst in september ivm de warmte. Hier qua schema ook ligt eraan hoe laat ze wakker wordt. Bo begint zich nu af te zetten om zich om te draaien, dus als ze te lang ligt wil ze op haar bui. Soms om gek op te worden. Maar oh zo leuk. Het speel kleed vindt ze nu ook veel leuker. Ik vind het nu wel steeds leuker te vinden. Vliegtuigje spelen is zo leuk en schatteren dat ze dan doet heerlijk.
hey dames, niet bijgelezen, sorry! Ga ik snel weer doen, nog geen foto van meid gezien ben wel benieuwd. Hier zaten we gisteravond weer in het ziekenhuis... 41 graden koorts (met zetpil) en huilde al 17 uur achter elkaar. Ze denken toch weer aan dubbele oorontsteking, dus nu hebben we weer ab gehad, en neusspray... Hoop dat het snel beter gaat!
Lisa, vervelend dat je je zo beroerd voelt. Hopelijk gaat het snel over. Catharina, moeilijke keus, kan je helaas niet helpen. Hier vanmiddag bij de vk geweest.Ons kleine eigenwijsje is inmiddels ook al aan het indalen. kans is erg klein dat het spontaan nog gaat draaien. Donderdag ochtend naar de gyn
eshter nienke heeft verplicht een ritme,maj zal thuis wel anders worden Catherina oef kan je geen advies geven wij gaan nooit naar het buitenland dus als we gaan blijft het inde buurt en gaat nienke mee.. Salle overleefd ? Monique jeetje balen zo blijf je kwakkelen Tweety hmm lekker dan dus gewoon keizernsede? Lisa balen dat je je niet lekker voelt nienke lacht de laatste tijd veel
Goede morgen dames. joyce wat is nienke toch een lekkere griet. angela benieuwd wat voorn ideeen de gyn heeft. en met een keizersnee weet je wel wanneer jullie beeb komt
Hoi Hier gaat het wel goed van het weekend had ik 4 kindjes ik had de pleegkinderen van mijn ouders er bij was wel druk maar heel gezellig maar de kindjes wonen nu bij mijn ouders ze komen uit school bij mij en eten bij mij maar leg ze bij mijn ouders in bed want mijn broertje moest zijn huis uit ( hij had een antikraak woning ) en mijn ouders wouden liever dat hij bij mij in huis kwam en de kinderen bij haar dus ik hoef niet meer zo heel vroeg op te staan
Dus een soort Co.-ouderschap. Fijn dat het goed gaat en het gezellig is, zo vliegt de tijd wat sneller voorbij voor jullie hoop ik!
@Karin, fijn dat het zo goed gaat, en een goede oplossing. Wel vreemnd in hetbegin denk ik om je broer in huis te hebben. Nog heel even en dan gaan we er weer voor. Gisteravond laatste keer gym gehad van de zwangerschapsgymnastiek en dat was erg gezellig en daarna nog even borrelen bij iemand thuis. @angela, wanneer ging je nu naar de gyn. Zo maar uit bed en me gereed maken voor het wegbrengen van Bo en dan naar het ziekenhuis. Spreek jullie later weer.
Esther: Heel veel succes! cataharina: Ik zou haar meenemen. Ik zou denk ik niet een week lang zonder haar kunnen en dan ook nog eens in het buiteland zitten. Karin: Fijn dat het goed gaat. Angela: Wanneer moet je weer naar de gync? Monique: Hoe is het nu met Yuna? Gisteren ben ik de stad ingeweest en wilde een zwangerschaps zomerhempje kopen. Ik zei tegen de verkoopster dat ik me alleen niet voor kan stellen dat ik een grote buik krijg en hoe het er dan uit ziet. Daar had ze wel wat op. Ze pakte een nep buik van het formaat van 8 maanden. En toen het hempje eroverheen, het was echt komisch.
hielkje: succes vandaag! Flora: hoe is t met E.mma? Labrador: whahah te grappig, dat kan je je niet voorstellen dan he!
Met Em. Gaat het prima, ze had in het hotel echt iedereen om haar vinger gewonden en heeft erg van het zwemmen genoten! Vannacht voor het eerst in tijden maar 1x gekomen om te drinken dat was best fijn. Nu weer onderweg naar huis, kunnen opa en oma (die hebben op ons huis/dieren gepast) ook nog even met E.mma knuffelen! Is Y.una weer opgeknapt?!
wat fijn om te horen! Lekker maar 1 keer Hier gaat het redelijk, ze is minder ziek dan ik dacht, ab slaat beter aan dan vorige keer. Ze heeft vannacht redelijk geslapen, maar 2 keer wakker! Morgen nog werken (lange dag, heb 10 minuten gesprekken) en dan vakantie Ga ik lekker van haar genieten.