Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Hoi meiden,

@Monique, fijn dat het met Yuna goed gaat en dat ze aan de beterende hand is. Succes morgen, maar wel lekker dat je dan vakantie heb.

@flora, heerlijk dat het met em goed is gegaan en dat ze zo maar lekker geknuffeld mag worden door opa en oma.

@labrador, lijkt mij ook vreemd om z'n nep buik voor je te hebben om te kijken hoe het staat, maar heb je wel een beetje een idee.

Hier is de ingreep goed gegaan, heb nu erge menstruatie krampen het zelfde als bij mijn bevalling, maar met pijnstilling is het goed te doen. JJ was mee en die had zo iets van dat duurt wel even maar binnen 10 min stond ik weer buiten en konden we naar huis. Kreeg een compliment van de gyn dat ik zo ontspannen was. Altijd lekker om te horen. Nu lig ik samen met Bo even op bed om wat te ontspannen. Maar mochten jullie er ooit aan toe zijn is het echt een aanrader. Geen ingreep (qua) ok en zo weer buiten.

Ik spreek jullie later weer.

Liefs

2. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Monique: Fijn dat de AB goed aan slaat. Hopelijk is ze er snel vanaf.

Esther: Wat fijn dat de ingreep mee is gevallen! Laat je maar even lekker verwennen. Mag je verder alles weer doen of moet je nu rust houden?

3. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Hoi meiden!
    Ik ben weer terug van weggeweest. Heerlijke dagen gehad!

4. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Oh en ik lees dat meid bevallen is. Proficiat!!!

5. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Esther fijn dat het zo meegevallen is. hoe voel je je nu?

gfh welkom trug. Lekker genoten dus?

hier alles nog het zelfde. maar het schiet nu op;) kreeg nog een sms dat het meid en kleine meid super goed goed gaat. mag morgen naar huis. dus dan zou ze wel ff langs komen denk ik.

6. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Jeetje denk ik met verlof te zijn en wat tijd te hebben om hier te kletsen ben ik gewoon nog drukker als dat ik werk en waarmee???

Esther, gelukkig is het goed gegaan en meegevallen. Laat je maar lekker verwennen door JJ

Gfh, welkom terug lekker genoten?

flora, jullie dus ook lekker genoten

twijfel, bij jou dus ook alles nog rustig spannend hoor nu

Monique, wat fijn dat het met Yuna weer beter gaat.

Wij hebben donderdagochtend gesprek bij de gyn.

7. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @esther, fijn dat het goed gegaan is en dat de pijn meevalt!

@labrador, haha lijkt me grappig met zo'n nepbuik.

@karin, mag je die kinderen zomaar bij je ouders doen dan? als ze aan jou zijn toegewezen? lijkt me ook wel verwarrend voor die kindjes om weer bij iemand anders te slapen?

@gfh, fijn dat je het lekker gehad hebt

@monique, oeehh bijna vakantie, heerlijk!

Hier drukke dag gehad, nu lekker even op de bank met koffie en chocola!

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

Flora: klinkt als een paar heerlijke dagen! Hier gaat het goed :).
    Hielkje: fijn dat het goed is gegaan!
    Catharina: verbetert je nek al?
    Karin: fijn dat het goed is met de kindjes! Vroeg mij wel hetzelfde af als catharina!
    Tweety: spannend weer naar de gyn!
    Twijfel: bij jou schiet het ook al aardig op meid! Hoe kijk je tegen de bevalling aan?!
    Gfh: hoe was het? :)
    Joyce: ik zag mooie fotos voorbijkomen!

Hier was het goedgegaan bij de gastouder, wil alleen dat ze eten en slapen voor me opschrijft, en zij vindt dat niet zo nodig geloof ik... Donderdag nog maar x duidelijk zeggen, dan went hij weer een ochtendje. Verder sinds gister met toestemming vsn de kinderarts eindelijk op 5 flessen, ging eigenlijk meteen goed! Ga nu een vieze luier verschonen die net is volgemaakt haha, en dan hopen dat we samen nog even een dutje kunnen doen!

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Oow ik vergeet lab: ik hoop dat het goedkomt met de misselijkheid en je werk, lijkt me supervervelend dit!

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ow en monique: wat schrikken weer met yuna zeg, ze laat jullie wel zweten! Gelukkig gaat het nu weer beter!

11. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Ester fijn dat het goed is gegaan
    Catherine nee kan niet zomaar maar mijn ouders zijn officele pleegouders hebben ook een cursus gevolgd en staan ook in het systeem en hebben al begeleiding van een pleegzorgwerker en ze kennen mijn ouders al heel goed hebben daar zelfs al eerder in pleegzorg gezeten en zouden daar in eerste instantie ook heen gaan maar omdat het plotseling veel eerder was kon dat niet want ze hadden er al 3 nu gaat er weer 1 weg op 2 maart maar zijn dus iets eerder gegaan mijn broertje heeft al eerder bij ons ingewoont. Mijn broertje heeft pdd- nos en add en er werd altijd gedacht dat hij nooit op zichzelf zou kunnen wonen dus heeft hiervoor bij mijn broer ingewoont en dan kwam hij ook wel is een maandje bij mij wonen tussendoor maar nu woonde hij al bijna een jaar op zichzelf en dat ging heel goed dus nu opzoek naar iets nieuws

12. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    GFH: Fijn dat je leuke dagen hebt gehad!

13. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Hoi meiden!

GFH: Wat fijn dat jullie het leuk hebben gehad, ik zag ook al leuke foto's op je facebook voorbij komen. Ik krijg meteen de kriebels en wil er dan ook weer heen haha! Volgens mij was het helemaal niet zo druk ofwel?

Karin: Lijkt me een goede oplossing zo, toch!?

Monique: Ach was de kleine Yuna alweer ziekjes..verdorie! Hopelijk knapt ze nu snel op!

Esther: Gelukkig is alles goed gegaan meid! Laat je maar lekker in de watten leggen!

Joyce: Ik zag echt super leuke foto's voorbij komen van Nienke, wat een schatje is het!!!:D

Onze echo is verzet van 12 maart naar aankomende Maandag, aangezien ik deze week weer koorts heb willen ze me toch eerder zien.

14. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    lisa: Fijn dat ze meedenken en dat je dus eerder mag komen.

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hopelijk is het allemaal goed Lisa!
    Ik ben momenteel ook misselijk, koorts en een heule zere tepel. Bah....mijn nichtje komt zo maar daarna ga ik gelijk weer onder de wol

16. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Karin: fijn dat het zo opgelost kan worden!

Lisa: fijn dat je eerder terecht kan, vervelend dat je niet lekker bent zeg!

Flora: voor jou ook, of krijgt em al een brammetje broertje :p

17. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Nou dat kan eigenlijk niet...slik nog wel geen pil maar een condoom zou ook moeten werken ;)
    Heb denk ik een borstontsteking maar kan pas na twee uur de ha bellen....

18. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Flora: hier hetzelfde, maar ben toch iedere x weer opgelucht als ik ongi ben haha. Maar vind dit stukken beter dan pil.

Heb je de dokter gebeld? Voel je ook een verdikking ofzo in je borst?! Hoop dat het meevalt, b.o is ook niet alles!

19. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hoi meisjes, iam back!!! Hahaa
    Heb even vlug bij gelezen, maar zal vanaf nu weer lekker mee kletsen! :)

20. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Flora: jakkes jij ook al niet lekker..Beterschap!

Meid: Yeahhh eindelijk, hoe bevalt het moeder zijn? :D

Deel Deze Pagina