Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    hoe denken jullie eigenlijk over een draagdoek?
    Ik twijfel er een beetje over

2. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Deedee, natuurlijk gaan de kindjes mee. Dat is ook een van de reden dat het zo ver vooruit wordt gepland. Volgens mij is namelijk alleen labrador dan nog niet bevallen.

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Deedee, je woont toch vlak bij mij?! Kunnen we ook wel samen met de auto hoor! Komen em en ik Je halen!!

Ik heb geen pijn aan mijn borsten alleen vol en hard gelukkig.

Esther fijn dat het gezellig was!

Dday knuf!

Labrador; jippie dat is goed nieuws!!! Gefeliciteerd meis!!! Op naar de volgende mijlpaal!!

4. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    labrador, wat fijn dat de echo goed was, ach en een weekje is ff balen maar uiteindelijk maakt het niks uit.

dday, balen dat je zo'n nare dag had door je schoonouders hoop dat je je snel beter voelt. Is alles ook nog rustig of rommelt het al wat meer?

Esther, fijn dat jij en Joyce lekker hebben kunnen mopperen bij elkaar over anderen. Maar niet over ons mopperen hoor ;)

Joyce, balen van je wond meis, maar wel fijn dat Nienke weer gegroeid is. Oh ik hoop zo dat je haar meeneemt naar de meeting ben zo benieuwd naar het toppertje van ons clubje.

mamootje, jouw kleintje mag ook wel komen hoor...

5. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Angela, ik heb de minimonkey en heb hem nu 2x gebruikt. Het is handig en onhandig. Het is om je handen vrij te houden, maar wil je wat doen, moet je de kleine wel heel erg goed in de gaten houden, en hij zou in de box als hangmat moeten passen, dan moet je geen vierkanten hebben want dan past het niet. Bij ons dan. Dus ik heb er een heel klein beetje spijt van, maar dat is mijn mening.

Ik denk dat JJ niet meegaat, maar die gaat nooit mee eigenlijk naar mensen die hij niet kent. Maarde rest is zeker heel erg welkom als ze mee willen en anders gaan de mannen onder elkaar wat doen.

Even over de meeting. Indien ik een beetje weet wanneer iedereen wil ga ik kijken waar we gaan afspreken en dan is aan iedereen de vraag om te noemen waar ze willen afspreken of hoelang ze willen reizen. En dan ga ik kijken of we iets leuks kunnen gaan doen met de kids en dat dan te reserveren zodat we dit keer ook echt iets gaan doen en ook bijna niet meer kunnen afzeggen. En melden wat je er aan uit wil geven en of je ideeën heb. Ik hou me aanbevolen voor ideeën.

Dus laat van je horen op bovenstaande vragen en meld aub dan ook of je partner meegaat, dan kan ik daar een beetje alvast rekening mee houden.

Veel liefs Esther

6. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Angela, we hebben niet over jullie lopen mopperen.

@labrador, gefeliciteerd dat je een goede echo hebt gehad.alleen jammer van het weekje, maar kan geen kwaad.

7. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    haha had ik ook niet verwacht hoor Esther :)

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hier geen partner die meekomt, ik kan met de auto overal naartoe en nog 1 mama+beeb oppikken ergens

Ik hen geen voorkeur, we zouden misschien kunnen zwemmen met de beebs oid en daarna een lekkere high tea dan slapen die kleintjes wel 

9. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik denk niet dat ik naar de meeting kom. Niets ten nadele van jullie allemaal hoor maar het is gewoon niet echt iets voor mij. Zeker aangezien ik nog geen kleintje heb dan.

10. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Die gevoelens snap ik heel goed...maar blijf positief, wie weet heb je dan wel een prachtige buik!!!

11. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    ik snap het wel hoor gfh, maar wat flora ook al zegt wie weet heb jij wel een prachtige buik tegen die tijd.
    van de week heb je een afspraak toch bij de gyn. Ben benieuwd wat ze zeggen

12. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@GFH, ben het met flora en Angela eens, het is nog een heel eind weg. Dus wie weet troef je ons allemaal wel af met een hele mooie buik.

13. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ik ben het er ook mee eens!!

Lab, fijn dat de echo goed was! Nu op naar de 12 weken!! :)

Ik ga naar bedje, morgen vroeg weer naar ons humpie kijken!! :)

Welterusten

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@meid, welterusten en geniet morgen van je humpie.

15. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Ik ga ook slapen meiden, morgen weer werken

Meid geniet van humpie morgen

16. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Even uit het hoofd:
    Labrador: gefeliciteerd met je goede echo! :D
    Meid: veel kijkplezier morgenvroeg
    Gfh: hopelijk heb jij tegen april een prachtig buikje!!!
    Esther: fijn dat het gezellig was bij joyce!
    Dday: ohjee jij ook al problemen met schoonmoeder?! Dat is niet bevordelijk op deze termijn!

Over meeting: vriend gaat niet mee, dat is echt niks voor hem ;) over de andere vragen moet ik nog even denken :D

17. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen!

18. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Morgen!! GFH hoelaat moeten jullie morgen bij de gyn zijn?

Em had een top acht, Ekf uur, half drie en half zeven.....wat heeeeeerlijk!!

Tot later meiden!!

19. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@flora, wat heerlijk meid. Ik ga overtreffen 23.00 tot 6.30
    Sorry had ik even zin in maar dat is wel heel erg lekker, kom je toch een beetje aan je nachtrust. Heerlijk geniet er maar van. Verder gaat alles oke.

Ik ga zo maar opstaan normaal ga ik nog even terug tot half 10 en ga dan lekker douche en Bo komt dan rond half 11 weer voor een voeding. Maarik ga ertwensoep eten vanavond en dat maak ik zelf dus moet zo echt ermee gaan beginnen wil het vanavond klaar zijn. En ik ga met Bo op het werk lunchen. Heb ik wel weer zin in om daar even te zijn.

Iedereen een hele fijne dag en tot later en die gaat bevallen en ik mis het succes.

Veel liefs Bo en Esther

20. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,
    Pfff ik heb echt vreselijk slecht geslapen!! Ik moet om 9.00 zo eerst naar de VK Joeppieeee :( en daarna nog even een regenhoes halen voor de maxicosi :p ook handig dat we daar aan gedacht hadden! :( En daarna praat ik jullie wel een beetje bij en ga ik jullie leuke verhalen bijlezen want daar ben ik wel even aan toe! Maar goed hier nog geen baby... hahaha ben benieuwd hoeveel dagen ik dat hier nog neer moet zetten hahaha. Tot snel allemaal!

Deel Deze Pagina