Sal oef dan ben je nu vast gebroken na zo een nacht weer je eerste werkdagje dan? wat gaat dat hard! flora balen zo dat ziek zijn ge loof dat half nederland ziek is! wel goed dat je het meteen eruit gegooid heb snapte die het ook ? das altijd de 2e vraag bij mannen lab fijn dat de spulletjes binnen zijn succes bij de vk ! meid joehoe eerste nachtje was dus feest, nou geniet er iig van! catherina natuurlijk gaat het lukken met het andere paardje haha hij is wel homo trouwens liep gister met hem langs spark hij knuffelen en meteen hing zijn ....eruit *zucht* ik heb serieus wat met homopaarden monique dank je, en ja de spierpijn zucht maar goed komen we wel weer overheen
Even snel gelezen. Maar even geen energie om te reageren. Op het werk is het heel erg druk. Dus ben heel erg hard aan het werk. @Joyce, geeft niet. Ik kon toch al niet slapen van de krampen. Maar deed het met liefde en JJ vond het ook niet erg maar terecht dat je belde (vind hij anders nooit namelijk) ga maar weer aan het werk kom vanavond nog wel even langs. Maar moet natuurlijk ook de halve finale van de mol kijken.... Liefs Esther
Heey meiden. lees nog wel mee. maar mijn puf om te reageren is ver te zoeken. probeer zo veel mogelijk te slapen. wat niet wil. ben nog steeds ziek. morgen weer na de vk en nu al bang voor de weegschaal.... hoop dat ik niet meer ben afgevallen. kereltje heeft net de babykamer omgegooid vondt hij toch wat handiger met het bedje aan de andere kant. en we mochten vanmorgen een nieuwe droger kopen. deze kon helaas niet meer gemaakt worden. oja als er nog mensen zijn die een babyfoon nodig hebben. bij de prenatal zijn ze in de aanbieding. meid super dat jullie weer thuis zijn. nu lekker genieten van jullie drietjes. labrador duurt ff maar dan heb je ook wat ben benieuwd naar jullie fotos van het ingerichte kamertje.
Flora haha ja dat scheelt! net ook weer wat hoor pff hadden gesprongen met sparky en die was zowaar sloom ik euhm huh? toen ik hem uitstapte stopte die en jawel plassen amar echt zijn buik uitzetten en van die iele scheetjes laten dacht echt van nah die valt straks neer..maar daarna begon die weer te rennen ik dacht al huh spark sloom kan niet! haha mja Esther gelukkig maar! JJ al voorbereid op een weekendje? eten Leonie balen dat je niet slapen kan ik ken het probleem deze week vooral alles zit tegen en vanmorgen bleef ik ff liggen en heb mooi de hondjes bij me in bed geroepen die mogen sinds nienke er is niet meer in bed slapen van tijn nou ik had ze ff nodig dus vond ik dat ik het mocht! ga me zo ff douchen omkleden eten en naar nienke
@Joyce, JJ nog niet voorbereid qua eten. Maar dat gaat binnenkort echt wel goed komen. Geef Nienke een dikke knuffel van me
Ach Joyce ik lig al de hele dag in bed met drie honden, twee katten en e.mma. Hartstikke gezellig, de logeer Jack Russell kroop zelfs tegen haar beentjes aan
Flora: Pff jij ook nog steeds ziek...Wel een gezellige boel bij jou in bed haha!! Joyce: ik moet wel lachen om jou en de paarden hoor Maar op 1.80 zou ik ook niet zo makkelijk komen.. Esther: Wat stom van je werk zeg, ze moeten zelf alles maar regelen hoor, je kan niet meer doen dan dat je al doet. Trouwens op welke mol zit jij?? Hier heb ik vandaag de grote schoonmaak gehouden, Luuk mocht even in zijn eigen kamertje spelen..hij vond het helemaal geweldig en wilde niet meer zijn kamer uit haha!
wat een hoop zieke zeg. Beterschap voor iedereen. Joyce, knuffel voor jou, hoop dat het snel beter gaat met je. Wat doet nienke het goed zeg, ze groeit lekker. Esther, wat een drama op je werk zeg. Hopelijk snel een nieuwe en goede collega gevonden. Meid, ze houd jullie gelijk al lekker bezig dus. Lisa, wat een goede hulp is Luuk Wij zijn vandaag bij de gyn geweest. Ze was het gelukkig helemaal met ons eens wat betreft de bevalling. Het word nu dus definitief een keizersnede. De datum is ook ondervoorbehoud al gepland weten alleen de tijd nog niet. We moeten er tussen gezet worden in het operatie schema. De datum houden we alleen nog ff voor ons zelf. Ik moet na die tijd totaal 3dagen in het ziekenhuis verblijven, als er tenminste geen complicaties komen. Ben zo benieuwd en vind het zo raar om te weten wanneer ze onze kleine gaan halen.
angela: Spanend meid! Voor alle zieken: beterschap. Als ik op mijn buik lig 's avonds (ben een buikslaper) dan voel ik de kleine. Vanmiddag naar de VK geweest ne het hartje gehoord, erg leuk. Alles was goed. Ik was niet aangekomen in gewicht maar ook niet meer afgevallen. Dus dat was goed nieuws.
@Angela, laat je het me dan weten, als de kleine er is, want je hebt mijn nr en dan plaats ik het wel op zp.
Labrador, wat gaaf he om het hartje te horen. En de kleine al voelen dat is misschien wel nog gaver geniet er van meis Esther, ik laat het jou weten. Weet namelijk niet of ik dat op internet kan.
Ooh angela wat spannend dat jullie al weten wanneer de kleine komt!! Lab, fijn dat alles goed was! Nik heeft t vandaag super goed gedaan! Ze slaapt heerlijk in haar eigen bedje! Zo trots! vriendje geeft straks de laatste fles! Ik lig lekker op bedje! Ben benieuwd of ze weer de hele nacht door slaapt! Ik heb even met een spiegeltje naar de schade durven kijken, en ik zie er helemaal niks van! Ziet er uit als nieuw! Haha Slaap lekker meisjes!
@meid, dat is vlot als ze al een hele nacht doorslaapt. Maar wel lekker dat ze in haar eigen bedje slaapt. Van uit hier ook voor iedereen die ziek is beterschap. @Leonie, of Angela nu zijn jullie de eerste. Zal binnenkort de lijst er weer eens bij zoeken. Heb onze vacature ook net op zp geplaatst 's heb sommige reacties gekregen, dus ben heel erg benieuwd. Spreek jullie morgen weer. Wie gaat of is al geweest naar de negen maanden/ huishoudbeurs. Ik ga zondag met mijn schoonzusje
Ik ga morgen. Ja ben benieuwd wanneer de kleine van leonie komt Meid hoop voor jullie dat nikky doorslaapt Esther, wat slim om hier ook de vacature te plaatsen wie weet wat er uit komt.jij hebt ieder geval je best ervoor gedaan Ik ga proberen te slapen
Goedemorgen meisjes, Es', ben benieuwd wat voor reacties je krijgt! Hoop dat er iets tussen zit! 's nachts wil nik echt niet alleen zijn, vind t zo moeilijk om haar dan alleen te laten.. Dus ze heeft weer bij ons geslapen, dit x alleen met inslapen bij ons in bed, en daarna in de kinderwagenbak.. Laatste flesje was om 01:00 en vanmorgen de eerste om 7:45
meid, wat fijn te horen dat het goed gaat. En logisch dat ze niet alleen wilt zijn, ze heeft zo lang bij jou lekker warm gezeten en je gevoelt... Lekker bij je nemen dan! Ben wel benieuwd naar een foto! Labrador: wat leuk he, het hartje horen! Nog steeds misselijk? Tweety: wel fijn dat de beslissing je rust geeft. Lijkt me gek dat je nu kan aftellen dat je precies weet wanneer de kleine komt! Heeft ook wel weer wat hoor! Zie je er tegenop? Hielkje: wat fijn dat alles goed gegaan is! Dat het maar zo kort duurde! sallie: hoe is het met jou? En Sam? Misslisa: hoe zijn de zwangerschapskwalen? En Luuk? Karin: hoe gaat het met de kindjes? Wel vermoeiend denk ik. Wel fijn dat je ouders hier ook in staan, dan heb je ook steun, en zo te lezen is het goed geregeld. Sorry als ik iemand vergeten ben...