Meid, word vanzelf weet beter. Dit hoort wel meer bij een pasgeborene. Valt mee 100,- voordeel als je niet weet wat het word en verder alles al hebt
`joyce: Balen zeg dat je gezakt bent. Meid: idd alweer een week, tijd gaat zo hard. Flora: Fijn dat de kleine meid schone longen heeft. gisteravond etentje gehad en vandaag weer een verjaardag van schoonpa. Pff heb eigenlijk helemaal geen zin heb ze gisteravond ook al gezien.
flora fijn dat alles goed was wel balen dat ze nog zo hoest meid welkom in de moederwereld, nja ik heb er nog geen last van Ikke fijn weer wat van je te horen Es ja indd maar er komt nog een staartje aan dit examen.. labrador haha schoonouders blegh ik kom er niet zo vanmorgen vroeg al naar de paarden geweest wou ff rijden alleen de buurman was bomen aan het zaagen dus leek me niet heel verstandig, vanmorgen belde me rijinstructeur op en er is indd een fout gemaakt door het cbr , maandag moet ik bellen ik heb betaald voor een medisch examen heb er speciaal voor een medische keuring moeten doen in 2x en heb gister een gewone examinator gehad dus maandag contact met cbr hoe ze denken dit op te gaan lossen ben benieuwd! ga nu ff stofzuigen dan omkleden dan boodschappen dan nienke, me moeder had een woezel en pip tas met goodies van de hhb meegenomen sweet
Joyce, lief van je mama! Ik ben benieuwd wat ze doen bij CBR! Ik mag toch hopen dat je opnieuw kan afrijden!! Lab, succes
@joyce, ik neem toch aan dat dit examen niet betaald hoeft te worden, dat zou ik echt schandalig vinden. Lief van je moeder! @meid, haha 3,5 uur, zo hoort dat! @lab, hoop dat de verjaardag toch leuk was. Weer gewerkt vandaag, pfff ben moe en ook voor de 2e keer ongi geworden sinds de bevalling. Is echt weer super erg! Ik verlies echt 10 keer zoveel bloed als met ongi voor de zwangerschap. Ik hoop dat dit wel weer minder wordt. Ik denk dat ik binnenkort toch maar weer een mirena spiraal laat zetten.
@Catharina, bij mij is het ook heftiger dan voor de bevalling. Ik hoop ook dat het nu minder gaat worden
catherina hier ook veel erger dan voor nienke..en langer.. meid en andere ja ga ik vanuit hoor anders word ik ff partijtje pissed net terug van nienke die was weer lekker wakker, en klokte lekker de flessen weg, alleen de nistatine voor spruw daar gaat ze echt van kokken zo sneu maar tis nog steeds niet weg, de ijzer vind ze echt geweldig tuit ze de lipjes en sabbelen maar maf kind
joyce: haha, lekker toch, dat ze zo goed drinkt, en die medicijnen voor spruw, was hier ook een drama, volgens mij is dat ook erg vies! Joyce: ik zou er wel voor strijden dat je dat examen niet zelf hoeft te betalen hoor, belachelijk! Catharina: wat erg he, ongi worden. Hopelijk neemt het met de tijd wat meer af, zo vervelend zo erg! Meid: een weekje alweer! Het hoort er idd bij, en wij mogen nu ook alweer een tijdje 2 keer per nacht uit bed hoor, dus wen er maar vast aan, als je het eenmaal door hebt veranderd het weer, of worden ze ziek... Hoi Ikke!! Hoe is het? Flora: hoe is het bij jullie? Hier is de uitnodiging binnen, even een foto voor het idee, krijg het licht er niet vanaf, maja jullie zien haar en snappen het idee
Joyce lekker hoor dat examen. hoop dat ze een passende oplossing geven. zoniet dan maar gewoon gelijk je roze pasje monique wat een leuke uitnodig zeg. leuk dat vingertje. lang op geoefend?
Super schattig!! Hier zit ik nu constant op de wc  Echt super last van mijn darmen, blegh voel me verder weer prima dis baal daar goed van.
@monique leuk kaartje. Ik kom morgen niet langs naar de huishoud-/negen maanden beurs. Dus ga lekker vroeg slapen. Tot morgen
Hello ladies @Flora: Hoe gaat het met je kleine meid? Heeft ze nog een beetje kunnen slapen? @Joyce: Ik hoop dat je gewoon gratis opnieuw examen kan doen, het is hun fout toch! Goed te horen dat het goed gaat met Nienke, ik volg je dan ook nog steeds fantiek op hyves, vind die foto's echt geweldig. @Catharina: Al voor de 2e keer ongi, that sucks.. Hier nog niks te bespeuren. Hoe bevalt het werken?? Ik moet donderdag weer en zie er eigenlijk een beetje tegenop. @Monique: Hier alles goed hoor, het "nieuwe" leventje begint aardig te wennen, aankomende week weer voor het eerst werken dus ben benieuwd. Mooie uitnodiging en alweer bijna een jaar zeg.. ik ga het niet zeggen maar iets met tijd @Hielkje: Veel plezier op de beurs Hier vandaag de verjaardag van de buurmeisje dus dat was wel even gezellig, verder erg lui geweest vanavond en lekker getut met Kaatje.
oooh flora: wat vervelend, moet nu toch eens klaar zijn he! Ikke: zie je tegen het werken op? Of heb je er wel zin in? Thnx dames, en nee, dit was een spontane foto, niet geoefend. Iemand van t forum hier heeft de foto bewerkt met mooi achtergrondje. Hier zat madam vanochtend onder de vlekken... Ze heeft waarschijnlijk de waterpokken...
monique: Leuke kaart! Ach Yuna de waterpokken, hopelijk heeft ze er niet al teveel last van. Joyce: Hopelijk zeggen ze morgen dat je het examen gratis over mag doen. Ik zou er in ieder geval voor knokken. Je hebt zoveel gedaan om het allemaal aan te vragen. Verjaardag hebben we weer overleefd gisteren. Maar was maar al te blij dat ik weer thuis was. Vanmiddag nog een verjaardag van mijn opa, dan hebben we voorlopig even niets.
@monique, ik vind hem heel erg leuk geworden, de uitnodiging! Ach wat zielig de waterpokken,hopelijk gaat ze niet teveel krabben @ikke, lekker dat het bij jou lang wegblijft. Ik ben alweer een maand aan het werk. Eigenlijk bevalt het heel goed, alleen het is logistiek soms lastig met halen/brengen/voeding. @flora, beterschap, nu kan het wel weer met het ziek zijn Net op pad geweest met de hondjes en m'n meisje in de draagzak. Ik ben nog op zoek naar tips; -Sienna wordt elke nacht rond 3 uur wakker, na haar speentje gaat ze meestal wel weer slapen -rond 5 uur wordt ze weer wakker, met speentje slaapt ze dan weer een kwartier maar dan komt ze weer. -Als ik haar dan naast ons in bed leg slaapt ze weer tot half 7, maar laat ik haar in haar bedje dan komt ze om het kwartier. Wat kan nou de reden zijn dat ze zo vaak wakker wordt. Ik dacht eerst honger, maar als ze dus bij ons ligt slaapt ze wel tot half 7. Maar ik wil haar liever niet aanwennen bij ons in bed te slapen Mensen nog ideeen of tips?
catherina: ik snap je haar niet wil laten wennen om bij jullie in bed te slapen. Maar ik heb geen idee hoe op te lossen. Misschien weten de ervaren moeders het?
Ik gok toch op genegenheid....het niet meer heel moe zijn en dan bij jullie nog wel gezellig doezelen. Je kan nog eens checken of ze het niet kouder heeft rond vijf uur.
flora jakkes nog steeds spetterpoep niet fijn lab ja hoop ik ook ! ga morgen iig bellen! Es hoe was de beurs? yuna waterpokken ielch ! Catherina gheen idee nienke is wakker als we er zijn maar valt ook regelmatig in slaap de tip die ze ons hebben gegeven als ze echt niet slapen wil dan heel zachtjes boven de ogen op de wenkbrauwen heen en weer wrijven en liedje zingen Ikke nog niet ongi? jeutje? ik meteen de eerste maand na nienke volop! hyves moet ik weer meer bij gaan houden ja doe iets meer met FB ..schaam fijn dat kaatje goed gaat vannacht heeft nienke even stennis lopen schoppen op de afdeling haha ze wou gisteravond al niet aan de cipap maar uiteindelijk gelukt! tot vannacht 02.00 toen was ze zo aan het vechten ertegen dat ze de snor dus om deden merkte het vandaag wel wat in de saturatie en ze sliep wat meer maar verder..de arts was tevreden