Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik lees nog steeds! Catharina hier precies hetzelfde, ik denk ook aandacht/geborgenheid want zodra ik hem oppak slaapt hij weer....

Wel merkten wij achteraf ook dat hij meer honger kreeg. Sinds gister over op 200 flessen en vannacht maar een x wakker geworden om5 uur...

2. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Dus dat is een goed teken toch Joyce?!

Sal hoe issie?

3. ja enerzijds wel dan kan ze meer zelf aan maar anderzijds zijn we gewoon weer bang voor een terugval , want zo ging het de vorige keer ook .. mja ze weet wat ze wil en dat geeft ze aan :D

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Dat is in elk geval fijn!

Zo ik ga naar bed, morgen aan het werk! Zin in!

5. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@joyce, wat een portret is jou dochter toch. Wel fijn dat het weer beter gaat. Maar snap je angst, voor als ze een terugval krijgt.....
    Op de beurs was het leuk. Heb me heel erg goed in kunnen houden. Wil normaal snel €250 uitgeven en nu net €60 dus heb me echt heel erg in gehouden. Bij ook veel dingen nee gezegd. Kon het ad krijgen voor een jaar met een lief pakket twv €105 euro en een roze K3 stoel. Het ABO wou ik niet en om dan €55 euro voor het pakket te betalen vond in te veel. Dus het is Nutrilon, bambix rijstenbloempapje, een spiegel voor op de achterbank om haar in de gaten te houden en het shirt. En meer eigenlijk niet. Wel veel leuks gezien maar vond het niet waard. Heb alles en kleding teveel....
    En de huishoudbeurs viel heel erg tegen dit jaar. Een paar grote stands van Nivea, L'oreal en hercome die misten en at zijn meestal wel stands waar we los gaan. Maar volgend jaar weer.

@flora, je moet nu wel opknappen.

@Catharina, ik kan je er niet mee helpen, toen Bo het deed was het maar een paar dagen en nu al heel erg lang niet meer. Dus kan je echt geen advies geven. Hoop dat het snel beter wordt.

@Monique, waterpokken, hoop dat ze er niet veel last van heeft. En anders even een recept vragen bij de huisarts voor een crème. Menthol mag namelijk niet meer gebruikt worden bij jonge kinderen.

@ikke, fijn om te lezen dat alles goed gaat met jou en Kaatje.

Ik ga lekker slapen, heb moeie voeten en ben verder gesloopt. Tot morgen,

6. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede avond

@Monique: Aan de ene kant heb ik er wel weer zin in maar aan de andere kant helemaal niet. Zie er tegen op om mijn kleine meid de hele dag te moeten missen en het is een nieuwe (pittige) functie dus ik vind het allemaal heel erg spannend..
    Wat zielig dat ze de waterpokken heeft, hopelijk heeft ze er niet heel veel last van.

@Catharina: Geef je nog BV of KV? Ik ben inmiddels grotendeels overgestapt op KV omdat mijn bv stopte. Nu heb ik nog net genoeg voor een voeding 's ochtends en deels een voeding 's avonds en ik hoop dat ik dat nog even vol kan houden maar we gaan het zien. Ben benieuwd of ik alles straks een beetje strak kan plannen maar dat zal wel niet ;)
    Wel minder dat je kleintje zo vaak wakker word en ik heb helaas geen tips voor je behalve door blijven zetten maar ik ben verwend met een kind die al heel snel door sliep. Hopelijk slaapt jou meisje ook snel door.

@joyce: Dan moet ik je ook maar op FB opzoeken want ik kom eigenlijk alleen nog maar op hyves om jou te volgen ;)
    Zo te lezen krijgt Nienke al echt een eigen mening, lekker toch. Hopelijk kan ze snel van al die slangen af.

@Sallie: Hoe gaat het met jou en je mannetje?? Alles naar wens. Is je lief nog hier of is hij ook weer aan het varen?

Vandaag op de koffie geweest bij mijn schoonouders en wij zijn er achter gekomen dat de ziekenhuis foto's van kaatje haar geboorte daar nog op de computer staan waar ik erg blij mee ben aangezien ik ze kwijt was na een crash van mijn laptop :D :D
    Lief heeft ze daar direct vanaf de SD kaart bekeken en het foto programma van mijn schoonouders heeft ze daardoor gelijk in een aparte map geplaatst, ze zijn wel wat grof korrelig maar ik heb ze weer :D

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ikke: kan me voorstellen dat je ertegen opziet. Maar het komt echt wel goed, het is gewoon erg wennen, een nieuw ritme vinden. Soms is het ook even goed om bij haar weg te zijn, dan kan je er weer extra van genieten!

Hielkje: dat heb je netjes gedaan hoor!:) Niet zo veel uitgegeven!:)
    Kom net op t kdv zegt die vrouw, ik weet niet hoor of dit de waterpokken zijn, misschien is t de 6e ziekte... Nee, wat heb ik daar nou aan. Nu weet ik niet wat ik moet doen. Maar volgens mij zijn het echt waterpokken.

Flora: wat fijn dat je zin hebt in je werk!:)

Sallie: hoe is het daar?

Joyce: ik snap dat je erg bang bent voor een terugval. Maar ze is alweer sterker dan dat ze was. Het hoeft helemaal niet zo te zijn natuurlijk. (maar daar neem ik je angst niet mee weg)

Catharina: lastig. Ik weet het ook niet zo goed. Ik denk dat je moet doen wat je gevoel je ingeeft op dat moment. Het blijft altijd lastig, daarom vind ik het zo fijn dat ze groter worden:) Succes!

8. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Hoi meiden.

@ikke, het ritme komt vanzelf, maar wel spannend een nieuwe functie. Wij zitten bijna allemaal op fb, dus gezellig als jij ook erbij komt.

Hier ga ik z'n mijn kleine meid showen op de trappenberg. Een revalidatiecentrum waar ik 2x heb gelopen voor mijn arm. De laatste keer dat ik daar was heb ik verteld dat wij geen kinderen zouden krijgen, dus wil trots laten zien wat er is gebeurt de afgelopen paar jaar. En dan kom ik weer kletsen.

@Angela, hoe is het met jou. Is de kleine rustig of is hij weer erg druk. Zie je op tegen de keizersnede of niet. Lijkt me wel raar om te weten wanneer je je kleine kan vasthouden..

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hielkje, veel plezier daar dan. Ga lekker met haar showen!

10. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Goedemorgen,

Flora: Succes op je eerste dag!

esther: Dan heb jij je goed ingehouden.

Ik ga vanmiddag voor het eerst weer een werkoverleg bij wonen op het werk. Ben ik gelijk weer helemaal bij.

11. @flora werkse!!

@catherina en weet je al een beetje welke tip je gaat doen haah lastig he!

@ikke ook alweer aan het werk, lastig om kaatje dan te moeten laten, maar komt vast goed indd gezellig op FB joyce weitgraven :)

@labje he wat goed zeg! dus je voelt je beter of met vlagen?

@Esther wow jij heb je ingehouden ja , kom nooit op dat soort beurzen eigenlijk me moeder wel mja die houd er ook van ik niet zo ja gratis spullen hou ik van haha
    ben benieuwd hoe ze reageren op Trappenberg!

@Sallie en slaapt sam nu door dan?

Zo net CBR gebeld en werd doorberbonden van de 1 na de ander duss.. nu word ik terug gebeld als ze het uitgezocht hebben want ja 10ct per minuut + de kosten voor het gebruik van u mobiele telefoon en dan al een half uur aan de lijn hangen en nog geen antwoord vond ik een beetje TE dusss ze bellen terug..de een zegt nee je had geen AA examen nodig de ander zei goh vreemd de ander zei ik ga het even overleggen pff en de laatste die snapte het ! sjongenjonge..

12. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden,

Zooo ik heb heel wat terug moeten lezen haha! even kijken of ik het nog een beetje heb onthouden..

Joyce: Wat stom van het CBR, en dat doorverbinden wordt je echt gek van he..Volgens mij weet niemand echt hoe het in elkaar zit. Hopelijk krijg je straks een goed antwoord!!

Flora: Werkse meid!

Catharina: Lastig..Luuk heeft dat ook een poosje gedaan en wij hebben het zo opgelost..als hij huilt 5 min. laten huilen en dan ernaar toe, hem even goed leggen speen aanbieden en zeggen 'je moet nu slapen'. daarna na 10 min. weer even goed leggen speen aanbieden en zeggen 'je moet nu slapen'. daarna na 15 min., dan na 20 min. steeds 5 min. bij optellen. Ik moet zeggen dat sindsdien Luuk nooit meer wakker wordt 's avonds of 's nachts. Tenminste je hoort hem soms wel kletsen maar valt dan weer in slaap..huilen doet hij niet meer. Als je zeker weet dat het een aandacht kwestie is helpt het heel goed..alleen moet je wel sterk in je schoenen staan, ik huilde vaak met hem mee :p

Esther: Jij hebt het goed gedaan gister!!! Was het leuk? Vorige jaar wilde ik eigenlijk ook gaan, maar toen zat ik met mijn hoge bloeddruk haha! Ik ben benieuwd hoe ze Bo vinden :D

Monique: Wat een leuk kaartje :D:D echt super!!! Luuk heeft de 6de ziekte gehad..hij had toen eerst 3 dagen hoge koorts (tegen de 40 aan) en toen zakte de koorts af en kreeg hij bultjes die bleven 2 dagen, hij had geen jeuk aan die bultjes..Ik weet niet hoe het bij Yuna gegaan is?

Angela: Een keizersnee dus..Ben je daar opgelucht over? Hoe gaat het verder?

13. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Goedemorgen meisjes,

Monique, wat een super mooi kaartje! :) geweldig! Haha

Flora, succes vandaag!

Es', netjes hoor! :)

Joyce, pff wat een gedoe! Ben benieuwd wanneer ze je terug bellen!

Sorry voor degenen die ik ben vergeten.. Heb weekend wel meegelezen, maar was beetje druk met visite..

Ben super trots op nik, ze heeft tot 4 uur vannacht op dr eigen kamer (in eigen bed) geslapen! :) en niet meer in de kinderwagenbak naast ons.. Haha..

Mijn kraamverband is bijna op, mag ik nu gewone maandverband gebruiken?

14. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Meid: wat goed van jou kleine meid!!! En ook van jullie, ik heb Luuk nog best lang op mijn kamer gehad haha, kon niet zonder hem :p

Ik zou nog nieuw kraamverband halen, gewone maandverband is minder goed voor de genezing.

15. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    meid: wat goed dat ze in haar eigen bed heeft geslapen.

Joyce: en hebben ze al gebeld?
    er zijn steeds meer momenten dat ik me beter voel. heb nu ook al een week niet over gegeven.
    wel blijft het zo dat bij inspanning de misselijkheid heftiger word.

16. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@joyce, hou je wel je poot stijf als ze willen dat je opnieuw moet betalen, het is hun fout. Ben benieuwd wat ze zeggen.

@Lisa, hoe laat moet je naar de VK?

@meid, geeft toch niet. Wel goed dat ze nu in haar eigen bedje slaapt. Wel vreemd of niet.

Mijn therapeuten waren allemaal in tranen toen ze me zagen en heel erg trots dat ik het toch had gedaan. Heb zelfs even mijn arts daar gesproken had geen afspraak maar ze wou wel even tijd voor me vrij maken zo lief. Was er zelf ook van in tranen. Maar het was heel mooi om iedereen zo meegaand te zien. Nu nog een keer naar me haptotherapeute om haar daar te showen, maar dan maak ik gewoon een afspraak. Ben wel erg blij dat ik ben geweest en geen kaartje heb gestuurd, de reacties zijn zo veel leuker. En ze heeft zich keurig gedragen..
    Net met de spiegel berden die ik heb gekocht op de beurs en ben er erg blij mee. Ik kan haar zien en zij mij, dus is het een stuk rustiger in de auto.

@Lisa, het was zeker heel erg leuk en vooral weer heel erg gezellig. Dus volgend jaar weer.

17. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey meiden.

lees ook nog mee hoor. ben bijna over het hoesten heen. en lig nu lekker veel te slapen.

esther leuk zeg dat ze het daar absoluut niet zien aankomen jij met bo. wordt vast een gezellige dag daar.:)

joyce jeetje van de een na de ander worden doorverbonden. fijn dat ze je nu gaan trug bellen. 10 cent pm tikt dan zeker snel aan. ik zou vragen of je dat trug krijgt. tis immers hun fout.

meid fijn dat het zo lekker loopt bij jullie.

labrador benieuwd hoe het gaat bij het werkoverleg. ook wel weer lekker even andere bekende gezichten dan alleen maar de wc en familie;)

hier heb ik de grootste grap allertijden. we hebben hier vanaf dec tot nu toe alleen maar dure weken gehad. nieuwe ketel nieuwe droger nieuwe laptop bekeuring van kereltje.... en nu komt het is mijn rekening geblokeerd. vondt iemand grappig om onze pas te skimmen ofzo. best groot bedrag van onze rekening afgeschreven vanuit panama..... dus net het einde van de maand alle rekeningen komen binnen en kan er dus niet afgehaald worden laat staan loon opgeschreven worden. hahahaha. kan er ook nog wel bij.:):) maar komt goed wordt weer terug gestort en als dat rond is wordt de rekening ook weer op actief gezet. maar je staat wel mooi te kijken. vooral zaterdag toen we de weekboodschappen deden;)

18. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Wauw esther dat zijn nog eens leuke reacties. wat gebneten zeg. en fijn dat bo zo lief was.

19. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Leonie, dat zijn zeker leuke reacties. JJ vond het ook heel erg leuk. Het was geen geplande acties, dus hij was ook verbaasd maar vond de reactie ook heel erg lief

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Wat een leuke reacties Esther!!

Jeetje Angela wat een gedoe!

Zo ben lekker aan het werk, zit voor de 2e keer te kolfen. Ik heb het gelijk weer lekker druk!

Deel Deze Pagina