@esther, wat leuk dat iedereen zo enthousiast reageerde. Welke spiegel heb jij gekocht ik heb het lieveheersbeestje gekocht leek me heel handig voor in de auto. Verder gaat hier alles goed zie nog niet op tegen de keizersnee, ben er eigenlijk wel blij mee, hoewel ik liever had gehad dat de kleine goed lag en uk gewoon thuis kon bevallen. Maar ja het is nu eenmaal zo. lisa, wat zei de vk? Twijfel, gelukkig begin je weer op te knappen Meid, lekker dat ze op haar eigen kamer heeft geslapen. Monique, benieuwd wat yuna heeft, waterpokken of wat anders
Joyce, vergeet jou, wat een gedoe hoop wel dat ze het regelen voor je heb je recht op. Flora, denk dat je joyce bedoelde
Es' wat fijn zeg!! Leonie, jeej wat schrikken zeg! Bah! Hoop dat jullie t geld snel terug krijgen! Ik ben ook super trots op nik, maar stiekem vind ik het helemaal niks! Wil haar lekker bij me hebben! Haha.. Maar goed als ze in haar eigen bedje slaapt zonder te huilen moeten we haar daar gewoon laten liggen natuurlijk! Vanaf 4 uur heeft ze lekker bij ons in bed geslapen (tot kwart voor 10!!!!! ) heerlijk zo'n klein popje tussen ons in! haha..
Nou wij zijn iets wijzer geworden, echt positief is het niet. Ik kreeg een inwendige echo en daarop vielen meteen 2 vruchtzakjes op. Bij de 1 zat een kleintje met al een kloppend hartje en in de andere 1 zonder kloppend hartje..Tussen de 2 zit zoiezo een week verschil. Dus de kans dat de kleinste overleden is is erg groot en kan ook verklaren waarom ik afgelopen week zo ziek was. De wat grotere had voor ons een mooi kloppend hartje alleen de verloskundige was er wat voorzichtiger over ze vond het te zwak en de kans dat deze ook ermee stopt is wat haar betreft groot. Over 2 weken moeten we terug komen en kunnen we pas meer zeggen helaas!!
Lisa, wat verschrikkelijk. Weet ff niet wat ik moet zeggen. Hoop echt voor jullie dat de vk het verkeerd heeft en het vruchtje gaat groeien. Wel verklaard het waarom je je niet lekker voelde vorige week. Knuffel voor jou meis
Ach lieverd, 2 vruchtzakjes.. Ben er stil van! Ik hoop zoooooo dat deze het overleefd en uitgroeid tot een geweldig broertje of zusje voor Luuk!! Ik ga heel hard duimen! Hele dikke knuf voor jou! Xx
Jeetje lisa.... weet ook niet goed wat ik moet zeggen. hoop dat het positief wordt over 2 weken. dikke knufff angela is ook wel spannend een ks je hebt echt een datum waar je na toe leeft. indd jammer dat je niet thuis kunt bevallen. maar beter zo dan hals over kop nog eens naar het ziekenhuis heen denk ik.
twijfel, zo denk ik er idd ook over. Heel raar idee dat we weten wat uiterlijk de geboortedatum van ons kindje gaat zijn (het kan natuurlijk altijd nog spontaan beginnen) Morgen of overmorgen krijgen we de tijd te horen dat het gaat gebeuren. Is het bij jou nog rustig of rommelt het al een beetje?
Leonie, ik zie net je banner, nog maar 3 dagen !! Ah me lieve vriendje is kraamverband voor me halen de schat! Heb nu een gewone maandverband, maar dat zit echt niet lekker! Beetje te hard!
lisa tjee meis weet ook ff niet goed hoe ik erop moet reageren..hoop over een week beter nieuws van je te mogen ontvangen..heftig . Twijfel tjees ook lekker~sta je dan .. Es geweldige reacties meis! en super dat Bo zich gedroeg Angela spannend jij weet wat wij niet weten das dan wel weer flauw haha Flora grr pff nope niks wijzer geworden maar...ga een klchtenbrief sturen en heb me vandaag ingehouden aan de telefoon maar morgen niet! ben nu echt zo kwaad! ga het niet allemaal uitleggen wat ze zeiden komt erop neer nee hoor AA is zelfde als gewoon Yeah right ! waarom moet ik dan wel 2 medische dingen doen en daarvoor betalen en dus eenAA voorgeschreven krijgen een B rijden terwijl de eerste keer wel AA was enzenz kortom word langzaam gek want nee maakt geen verschil maar voor een gewoon B examen kan ik over 2 weken terecvht en voor een AA 11 april maar nee hoor mevr maakt geen verschil kortom joyce=boos=nietklaar met CBR=gaat gelijk krijgen lijers daar joh bah zo net ff bij nienke geweest en ze heeft het weer voor elkaar jaaaa ze ligt dag en nacht aan de flwo snor...muts hopenlijk kan ze het ook aan *zucht* nja en verder...verder helemaal niks tijn is nog niet thuis lasanga is wel klaar kortom ik weet niet meer..he bah baal ff voor je lisa jakkes jakkes jakkes grr positief blijven is dan zo verdomde moeilijk he meis! iedereen hier ook blijf positief! tja mensen ons kind is verdorie al 20 weken en ze is er nog niet..nog lang niet sommige details bespaar ik jullie esther weet bepaalde dingen wel maar als de tijd er rijp voor is en ik het hier neer kan zetten komt het wel maar nu veel te veel aan me kop .. kut CBR zo moest er ff uit
@Lisa, ik weet niet wat ik moet zeggen. Ben er echt stil van. Ik hoop dat je een goede echo hebt over 2 wkn. Duimen draaien overuren...
@Angela, ik heb de pinquin gekocht. Heb even lang moeten puzzelen om hem goed te krijgen, maar het is me gelukt. Ben bijna een kwartier bezig. Geweest. Heb geen hoofdsteun achterin en op de hoedenplank was te laag. Dus met kunst en vliegweek is het me gelukt. Mag morgen weer naar het consultatiebureau
Zo weer bijgelezen. Lisa ik weet niet wat ik zeggen moet wat vreselijk zeg! Ik ga nu voor jou een kaarsje opsteken. Zo erg... Meid wat een knap kind heb je op de wereld gezet De rest ben ik even kwijt geloof ik. Beetje moe na mijn eerste dag weer werken...
Deedee, hoe was je eerste werkdag? meegevallen Joyce, wat goed dat Nienke weer een stap vooruit is. Jullie hebben een sterk meisje en weet zeker dat ze het aankan!!! Verder wat ontzettend $%$& van het CBR, kan me voorstellen dat je nu woest bent ipv kwaad als ze je niet eens terug bellen. En dat net nu je al zoveel aan je hoofd hebt, kop op meis knuffel voor jou. En als je er ooit aan toe bent om de andere dingen te vertellen hier moet je dat zeker doen maar alleen als je het zelf wilt, gelukkig heb je esther die je veel kan vertellen. Esther, dat is balen dat het niet gelijk wilde lukken met de pinguin (vond die ook erg leuk, maar toch voor de andere gekozen) gelukkig is het je wel gelukt hem te plaatsen. Werkt het goed?
Esther wij hebben die spiegel ook. Wij hebben het lieveheersbeestje. Sebas vindt hem geweldig. Tweety eerste werkdag ging goed. Sebas deed het super bij oma. Heeft meer geslapen dan ooit hahaha.
lisa: meid, wat erg, ook ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Ik ga heel hard voor jullie duimen! Pfff zeg, en dan nog 2 weken wachten. Sterkte!
@flora, ja daar heb ik ook aan gedacht dat ze het misschien koud heeft. Maar hoe kom ik daarachter? ze voelt op zich niet koud en ze slaapt in pyjama/slaapzak/lakentje en vrij dikke deken (koeka) Dat zou toch voldoende moeten zijn? @joyce, ik hoop niet dat nienke weer een terugval krijgt en dat ze aan de snor mag blijven. Ik snap zo goed dat je er doorheen zit meid, 20 weken alweer jeetje! Als je er aan toe bent schrijf het dan lekker van je af hier, wij leven allemaal met je mee. En dat cbr wil blijkbaar gewoon haar fout niet toegeven, want dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. @esther, jij hebt je zeker ingehouden op de beurs, had ik je denk ik niet nagedaan Wat lief dat alle mensen bij je voormalig revalidatie zo leuk reageerden. Zo'n spiegle voor de auto heb ik hier ook, handig ding. @ikke, ik geef al een tijdje kunstvoeding, s. bleek namelijk ernstige koemelkallergie te hebben. @lisa, ja laten huilen heb ik ook aan gedacht, maar ik vind het zo zielig en bovendien lig ik dan ook de hele tijd wakker, maar misschien toch maar eens proberen. @twijfel, wat een gedoe, heb ik ook weleens gehad met dat skimmen, gelukkig wordt het wel allemaal netjes opgelost door de bank @lisa, och jeetje wat een naar nieuws, ik hoop dat het kleintje het gaat redden!! @meid, wat een model baby heb jij! Vandaag belde ik naar het CB om de afspraak voor de inentingen te verzetten omdat ik die dag ook al een andere afspraak heb staan en het werd dan gewoon te druk met de voedingen ertussen. Werd gelijk op zo'n verwijtende toon gevraagd "en wat is dan de reden dat u het wilt verzetten?" pffff echt de gestapo daar
Wat een lieve berichten meiden, dank jullie wel voor het medeleven! Ik ben er ook overdonderd van..ik weet ook niet meer zo goed wat ik er van moet denken.. Ik zal morgen de rest even terug lezen en antwoorden..ik ga nu op bed tv kijken even mijn gedachten verzetten!