Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Lisa, ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen. Sterkte in ieder geval en ik hoop dat je bij de volgende echo goed nieuws krijgt.

Hier komt het volgende ziekenhuisbezoek weer langzaam in zicht. Vriendlief moet volgende week weer zaad inleveren.

2. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Jeetje Lisa, spannend nog even dus. Sterkte en een dikke knuffel!

Lekker gewerkt vandaag, em heeft ons wel gemist dus ligt nu lekker op vriendje te slapen!

Esther, goede dag gehad dus! Mooie foto op het speelkleed

Joyce; tja nienke eigenwijs van wie zou ze dat nou hebben gringrin

3. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Gfh meid wat spannend zeg. ga voor jullie duimen.

lisa hopelijk kun je een beetje slapen. dikke knufff

meid en angela jaaaa nog 3 dagen ben ook super benieuwd. tis verdacht stil hier. af en toe onverklaarbare steken maar niets dat doorzet. donderdag weer na de vk. ben benieuwd. wordt nu langzaam aan wel zenuwachtig in de zin van kom op begin dan. praat veel tegen toppertje dat de weg mag gebruikt worden. maar luisteren ho maar.

4. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    twijfel, ik ken het dat de kleine niet wil luisteren. Maar als je mij voor wil blijven mag ukkie wel snel komen hoor:p

Gfh, spannend hoor. duim voor jullie

Flora, wist dat er nog iemand weer was begonnen met werken was alleen vergeten dat jij het was:). Gelukkig alles goed gegaan

5. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Spannend Wendy hou je ons op de hoogte?
    Ah Emma heeft paps en mams gemist. Een keertje extra knuffelen kan nooit kwaad.
    Sebas is gisteren als een blok in slaap gevallen en zat vanmorgen pas om 7 uur aan de fles. Echt super!!

6. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Twijfel: Jeetje jij bent idd bijna aan de beurt :D Spannend joh!!

Wendy: Spannende tijd weer voor jullie dus. Hopelijk mag het eindelijk zo zijn!

Catharina: Het is inderdaad ook zielig om ze te laten huilen! Ik huilde ook altijd mee, ik vond het zo moeilijk! Maar bij ons heeft het wel geholpen..

Ik ben ontzettend moe, ik kan amper wat doen en dan wil ik alweer op de bank ploffen..Dat had ik zoiezo de afgelopen weken, maar nu helemaal..Lastig!

7. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Lisa, kan me voorstellen dat je nergens zin in hebt. Heb je wel een beetje kunnen slapen

8. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Lisa: Wat erg, hopelijk krijgen jullie over 2 weken beter nieuws.
    Geef maar even lekker aan het slapen toe.

GFH: Spannende tijd weer!

9. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Hoi dames

Lisa wat kut heel veel sterkte en ik hoop op een goede echo over 2 weken

Gfh succes dan maar hoop dat het allemaal gaat lukken nu

Ik moet ook binnenkort weer beginnen met de pil heb een hele rare cyclus deze maand dacht vorige week al ongi te worden was wel veel te vroeg maar was maar heel weinig bloed en zette niet door dus dacht ik nou zal dan mijn ei wel zijn geweest maar mijn temperatuur is nog steeds laag snap er niks van baal ook wel want volgende week gaan we op vakantie en wil dan niet ongi zijn

10. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    vreemd idd Karin. Je kunt niet zwanger zijn? (je weet het maar niet) Je hoort dat je dan ook wel eens minder bloedverlies hebt.

11. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Tweety: Ik heb wel een beetje kunnen slapen, ik heb wel eerst behoorlijk gehuild gelukkig ving mijn vriend me goed op en hebben we even goed kunnen praten. Het is zo raar, we zeiden steeds 'oohh het zouden er maar 2 zijn' maar toen we het zo zagen hoop je zo dat die kleinste het ook haalt..de andere ook natuurlijk maar je hebt ineens dubbele zorgen..

Karin: Wat vreemd! Hopelijk komt de ongi niet op je vakantie inderdaad..Hoe gaat het verder met je?

12. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Lisa, is toch heel normaal die zorgen, gelukkig kunnen jullie elkaar opvangen en er over praten. Die maar leker rustig aan (voor zover dat gaat met luuk)

Karin, wat gek. Hoop niet dat je volgende week ongi wordt

13. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Dankje Tweety!! Haha gelukkig kan ik lekker rustig aan doen Luuk is een rustig mannetje :)

14. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Lisa, lekker dat luuk zo makkelijk zodat jij je rust kan pakken

15. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Ben trouwens benieuwd naar twijfel ze is de hele dag nog niet online geweest

16. zo gisteravond alles bijgelzen

Lisa fijn dat je je rust een beetje kan vinden en praten erover is en blijft belangrijk!

Angela haha ja jij ziet spoken, denk niet dat leo al aan het bevallen is..toch?...hahah

zoo CBR weer gebeld nu anders aangepakt alsof ik gewoon iemand was die het verschil wou weten tussen de examens en jawel ik heb gelijk !~Whoppa!! moest van die vrouw direct een klachten mail invullen opsturen en er vooral niet mee akkoord gaan! dus..

nienke doet het goed op de snor 30% zuurstof duss..nja en verder even lekker met gekke knollie langs de weg gecrost had alleen niet door dat het zo nat was en dus glad ..maar overleefd..nu naar nienke ik zeg fijne avond en tot vanavond en anders morgen

17. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Joyce, je weet maar nooit...
    Wat goed dat je het op die manier hebt aangepakt. Benieuwd hoe ze het gaan oplossen

18. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Goed gedaan Joyce!!

Zo mij 1e helft vd werkweek zo erop. Morgen mamadag!

19. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Ben er nog wel hoor angela;)

heb steeds steken die best vervelend zijn. maar echt klokken schiet niet op. vandaag nog naar de markt heen geweest voor een broodje braadworst(wat had ik daar zin in);). maar met die steken was het lopen geen suc6 dus lekker daarna ff geslapen. En de hele dag al mobiel loos. wordt een beetje gek van al die telefoontjes. en iedereen die verwacht zodra het gaat beginnen ik ze gelijk bel.:( wat denken ze zelf.

lisa hoop dat luuk jullie een beetje door deze zenuwslopende 2 weken kan helpen. denk aan jullie

20. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @karin, wel apart, ik hoop dat de ongi niet in je vakantie valt

@lisa, doe lekker rustig aan!

@gfh, ik hoop dat jullie binnenkort goed nieuws hebben.

@joyce, goed gedaan, nu hopen dat ze je wel gelijk geven!

Werkweek weer begonnen vandaag, alweer ruim een maand aan het werk....de tijd gaat zo snel.

Deel Deze Pagina