Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Hoi meiden,

Alles bijgelezen.

@Deedee, lekker hoor betaald verlof. Hier is dat helaas niet zo. Dus dan maar op deze manier werk nu 27uur per week.

@Lisa, heel logische dat je je zo voelt. Het is ook niet niks. Maar wel fijn dat luuk je bezig houdt.

@Meid, welkom in het land van moeder zijn. Ze zal dit mogelijk nog wel vaker gaan doen dat spoken. Maar je went er uiteindelijk wel aan de minder uren slaap. Maar zo even lekker slapen is ook fijn. Wel blijven oefenen met dat hoofdje optillen, heb je later alleen maar profijt van. Wij hebben het nagelaten en moeten nu best met haar trainen hiervoor. Maar dat komt ook goed alleen duurt het wat langer.

Hier wordt ik vandaag lichtelijk gek op het werk. Ik ben alleen en we hebben een extra praktijk ivm vakantie. Maar het is echt niet leuk. Veel telefoon en heel erg veel regelen. Maar het wordt vanzelf 17uur. Dus nog even volhouden en dan hopen dat de kleine meid vanavond wil slapen zodat papa en mama even rustig op de bank kunnen hangen...... Spreek jullie vanavond weer

Liefs Esther

2. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Zet hem op Esther. Nog even doorbikkelen. Scheelt een ding als je het druk hebt vliegt een werkdag voorbij :D
    Haha Sebas heeft me gehoord. Hij is wakker. Kan er gewoon de klok op gelijk zetten. Wat issie toch slim.

3. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    deedee: Wat fijn dat sebas zo goed slaapt!

Esther: Zet hem op, tis zo 5 uur.

4. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Meid: Dankjewel, dat is lief van je:) Jaaa als je net hebt gezegd dat ze een kleine draak is, zal ze dat ook even laten weten haha!:p Hopelijk slaapt ze vannacht weer beter!!

Dee: Ik zag je al voorbij komen net op facebook:) lekker dat Sebas beter slaapt nu! Succes met de boodschappen zo:D

Hielkje: Jeetje zeg, is het opzegtermijn van je collega ook al voorbij dan? Hopelijk heb je snel een goede collega erbij!

5. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Lisa, nee haar opzegtermijn is nog niet voorbij, maar ze is op vakantie. Ik hoop ook dat we een fijne collega krijgen maar tot nu toe heeft er nog niet echt een aantrekkelijke kandidaat gereageerd. Dus we wachten nog maar af

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hoi dames, sorry, ik verwaarloos jullie echt! En dat in mijn vakantie, het is gewoon zo hectisch! Ik hoop dat alles goed gaat, ik zie dat meid ook echt een meisjesbaby heeft gekregen:) Daar krijg je nog wat mee te stellen:p

No geen baby's geboren verder zie ik.

Yuna had dus echt de 6e ziekte, want alles is weer verdwenen, en ze is heel vrolijk (gelukkig) En wij werden net gebeld door de makelaar, we hebben n huis gekocht!:D:D Andere dan eerst, het is het hoekhuis geworden:)

7. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Monique, gefeliciteerd

8. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    monique, wat leuk gefeliciteerd. Gelukkig is Yuna weer beter.

Meid, nee sorry ook jullie vertel ik lekker niks, houden het echt voor ons zelf :)

Esther, is je dag nog snel gegaan. Als je niks te doen hebt is het ook niet leuk maar te druk is ook niks aan

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    labrador: hoe was de echo!? Jullie wilden niet weten wat het is toch? (of heb ik het mis)

Meid: wat goed dat ze dat al doet zeg! Erg snel! Geniet maar lekker van haar, het gaat erg snel.

DDB: lekker ouderschapsverlof! Hoe bevalt het werken verder?

Hielkje: hoe is het met jou? Nog veel last gehad van de ingreep? (en thnx!:))

Tweety: logisch dat je het voor jezelf houd, maar ik ben wel heel nieuwsgierig:D Maar je hebt groot gelijk!:) We horen het vanzelf wel.

Misslisa: misschien heb je het vertelt hoor, maar dan heb ik het gemist, heb je je moeder bv vertelt over de echo? Dat je er met iemand anders ook over kan praten dan met je vriend? Ik kan me voorstellen dat het echt een invloed heeft op alles wat je doet. Echt heel veel sterkte, en huil maar lekker, het moet er toch uit! Gelukkig is Luuk lekker om je heen:D Daar knap je lekker van op als je naar zijn mooie koppie kijkt!

Ikke: het komt wel goed! Die eerste paar keren zijn moeilijk, en dat blijft ook zo als ze ziek zijn, maar het is ook wel weer lekker om even ergens anders over na te denken (vind ik dan) dan schema's en luiers:p (hoewel ik op mn werk ook kinderen heb die poepen en plassen in broek maja)

Mamootje: hoe is het met jou?

Ik hoop dat ik iedereen nu heb, en anders sorry!:)

10. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Monique: Fijn dat Yuna weer helemaal beter is.
    En gefeliciteerd met jullie huis. Wanneer kunnen jullie erin?
    Wij willen idd niet weten wat het wordt.

Wij hebben de 20 weken echo achter de rug en alles zag er ged uit. De beeb lag weer eens te slapen en wilde niet echt draaien. Hij ligt in volledige stuitligging, maar alles zat erop en eraan en alles deed zijn werk :D.
    We zijn daarna samen uit eten geweest om het te vieren.

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    labrador, wat fijn dat alles goed is gegaan en alle metingen okay waren, wat een opluchting!:) Groot gelijk dat jullie het gingen vieren.

We hebben net pas te horen gekregen dat die mensen akkoord gaan, dus er gaat nog wel ff wat overheen, en we hebben gezegd dat we geen haast hebben, (kunnen we ff extra sparen enzo:)) dus spannende tijd.

12. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Labrador, gelukkig dat alles goed is. Groot gelijk dat jullie uit eten zijn gegaan. En de kleine heeft nog tijd zat om te draaien. Hoop niet dat die van jullie zo eigenwijs is als die van ons...

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Fijn labrador!!!!

Gefeliciteerd met de koop Monique!!

Hier lekker genoten van mijn vrije dag, met Emma bij een vriendinnetje geweest. Heeft ze op een pony gezeten echt te lief hihi
    We zijn alle drie snotverkouden dus ik ga zo maar bij mijn meisje onder de wol

Joyce ; hoe is de CBR soap afgelopen?

Meid; hopelijk een betere nacht voor jullie!

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@labrador, heerlijk dat alles goed is met de kleine

@Monique, heb soms nog wel eens een ongi kramp. Maar verder alles oke, moet nu nog 3 maanden de pil slikken en dan voor controle. En als het dan goed is ben AC vrij voor de rest van mijn leven
    Wanneer komt het weer uit om opnieuw een afspraak te maken

@Angela, ben ook benieuwd wanneer je kleine gaat komen. Ik denk vrijdag onbewust, maar we wachten af.

@Leonie wat ben je stil maar nog niet aan het bevallen want je ben op fb geweest

De dag ging redelijk snel. En toe Bo halen en die zat te spelen in de SP'er hoek op het kvd heel erg lief. En nu heerlijk uitgeteld in bed.... Ga ook zo lekker slapen tot morgen

15. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Monique, gefeliciteerd met jullie nieuwe woning!!! :) fijn dat yuna weer beter is!! :)

Es', ben je de dag nog een beetje goed door gekomen?

Angela, jammer ;) haha.. Nee hoor geef jullie gelijk! Het is iets van jullie!

Lab, wat super dat alles goed was! Had ook niet anders verwacht! Gelukkig heeft beebje nog ruim de tijd om te draaien! :)

Flora, beterschap meis!! Hoop dat jullie kunnen slapen!

Lisa, knuf!
    Vandaag toch nog een druk dagje gehad! Vanaaf nog 2 uurtjes met ons drietjes op de bank geslapen :) vriendje is nu voetbal kijken met nik! Ik lig lekker in bedje! Ik hoop dat ze vannacht wel een beetje slaapt!

Nou welterusten meisjes! X

16. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Goede nacht meiden.

vandaag is het dday. merk weinig verandering behalve krampen.... en een rugpijn van heb ik jou daar. vandaar dat ik ook minder actief hier ben. lees nog steeds netjes mee. ben gister lekker optijd na bed gegaan maar wordt je ook weer vroeg wakker. probeer het zo nog wel ff. vanmiddag weer na de vk ben benieuwd.

monique super gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. wat een geweldig nieuws. en super dat het weer wat beter gaat met yuna.

labrador meid wat super dat de 20 weken echo goed was. genieten of niet om weer na jullie humpje te kijken.

meid lekker zo die momenten met zn drietjes.

17. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Spannend twijfel!!

Hier een but nacht, em had last van haar buik en moest hoesten. Viel ze eindelijk in slaap op haar buikje maakt vriendje ons wakker; schat schat ze ligt op haar buik....ja dihhhhh

Ga van de week maar eens met hem in overleg dat hij in deze gevallen van buikpijn ook een nachtdienst draait. Kan niet elke keer een nachtje overslaan.

18. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Twijfel, hoop dat je nog hebt kunnen slapen.

Flora, wat vervelend dat je zo'n slechte nacht hebt gehad.echt mannen om je daar voor wakker te maken. Hoe is het nu met em?

sinds word ik echt gek van mezelf. Van de week steeds midden in de nacht wakker om te plassen daarna niet meer kunnen slapen, lig dan gewoon iets van 2 uur wakker, uiteindelijk in slaap vallen en dan pas rond 9.00 uur wakker worden. Vannacht niet hoeven plassen en nu dus al om 6.30 uur wakker door de wekker van ruben en nu niet meer kunnen slapen.
    Weet niet waar ik me fijner bij voel :(

19. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Goedemorgen!

Flora, vervelend meis! Knuf!

Leonie, oehh spannend! Hoop dat toppertje snel komt!

Angela, vervelend hè dat plassen 's nachts.. Had ik op t laatst ook last van!

Wij liggen hier allemaal nog lekker in bedje! Haha wordt nu wel tijd om eruit te gaan.. :)

20. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Monique: Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje:D Leuk vooruitzicht zeg!! Ze had dus toch de 6 de ziekte, gelukkig is ze er weer vanaf!

Labrador: Fijn dat de echo goed was! geeft je toch weer een goed gevoel he!

Twijfel: Jeetje 'de datum' spannend voor jullie :D

Deel Deze Pagina