Goedemorgen! Es' fijn dat t zo leuk was met joyce! Flora, lekker zon nacht!! Houden zo! Haha Dday, veel plezier bij de vk! Ik ga snel vriendje wakker maken, en verder klaar maken! Zal straks laten weten hoe t met humpie is!
Ah nee Flora ik wacht het nog wel ffies af zowiezo voel ik me op dit moment ook echt mega *** dus in deze toestand kan ik waarschijnlijk zowiezo geen bevalling aan... Het zal me niks verbazen als mijn bloeddruk ook mega hoog is maar ik zal de verloskundige wel het e.e.a uitleggen over de situatie nu!
Dday, de verloskundige zal je ondanks je uitleg mogelijk wel doorsturen voor een ctg vanwege je bloeddruk, want ondanks door stress te hoog is niet goed voor de kleine. Succes vandaag. @meid, succes en geniet van humpie
De erwtensoep staat op nu hopen dat hij vanavond nog lekker is ook. We wachten maar af. Gaat in ieder geval goed.
Zo wij zijn terug! Alles wat goed! Humpie is lekker gegroeid! Nu al ong 1500 gram!! Het word nog een dikkertje! Haha.. Ctg was ook goed! Nu om de 2 weken voor controle, en vanaf 35 wk elke week..
Fijn meid!! Hopelijk gaan de laatste weekjes makkelijk en vlug!! Hmm Esther ik ben benieuwd!!! Lijkt me heeeerlijk
Zo ik ben er weer eerst even mijn verhaal over de verloskundige. Mijn bloeddruk was 120/90 dus 90 was te hoog. Ik moest over een stickje plassen om te kijken of er eiwitten in mijn urine zaten maar dat was niet het verhaal. Alles zag er heel netjes uit! Toen ging ze aan mijn buik voelen en ze kon zijn hoofdje al zo goed als niet meer voelen dus hij ligt al heel erg diep ingedaald Nu moet ik vrijdag (als ik dat nog haal) weer terug komen voor nog een keer de bloeddruk te meten. Maar ze zei ook dat hij nog erg weinig ruimte heeft in me buik en dat hij er in principe gewoon beter zo snel mogelijk uit kan komen hahahaha Ook heb ik een lijstje meegekregen met symptomen van zwangerschapsvergiftiging en mocht ik daar last van krijgen moet ik gelijk bellen maar ze zei ook dat een hogere bloeddruk heel goed een voorteken kan zijn op een naderende bevalling.Oh morgen is mijn broertje jarig dus ik zal het onwijs leuk vinden als hij dan word geboren duimen duimen duimen.. Ik ga eerst eventjes eten en dan volgt misschien daarna wel even in korte lijnen (als het lukt) het verhaal over me oh zo leuke schoonmama grrrr Knuffels!!
Dday: Hopelijk komt de kleine nu snel! meid: Fijn dat je een goede echo hebt. Esther: erwtensoep, tsja, daar hou ik niet van. Maar hopelijk smaakt hij je lekker. Meeting: Ik hou niet zo van meetings, dus ik denk dat ik niet kom. Leonie: Hoe is het met jou? GFH: Succes morgen bij de gync Muis: Hoe is het met jou? Onze 2de dag vakantie is aangebroken, heerlijk. Vanmorgen gewandeld en boodschapjes gedaan en zo lekker zwemmen.
Geniet er van labrador!! Dday; dat klinkt hoopvol! Eruit dday beeb!!! Ben Beneiuwd naar het sm verhaal! Hier is de VK net geweest, huid hechtingen zijn verwijderd, rest is onderhuids en lost op. Het beetje last dat ik had is nu weg dus dat is fijn! Wel verhoging dus of blaasontsteking of een beginnende borstontsteking. Kraam brengt nu urine naar de ha, even afwachten dus. Em had vannochtend in de tummytun gepoept dus het was een kort badje haha jammer voor haar want ze geniet!! Hopelijk is het vloeien snel over en kan ik met haar in bad!
Flora: Jeetje dat je ergens een ontsteking hebt. Hopelijk krijg je er snel iets voor. Hoe lang vloei je gemiddeld na de bavalling?
@flora, ik ben bijna 2á3 wkn aan het vloeien geweest, het is namelijk geen menstruatie, dus heb geduld. Balen dat je ergens een ontsteking hebt, blaas of borst. Maar hou jezelf goed in de gaten.. @labrador, lekker aan het genieten. Heerlijk hoor. Nou even op het werk geweest en daar geluncht, alleen het ging echt alleen maar over het werk nu en wanneer ik weer kom werken. Mijn antwoord 25 januari is mijn eerste werkdag. En daarna boodschappen gedaan. En toen kwamen we in een hele heftige hagelbui terecht en geen tijd meer om de Regen hoes aan te brengen, dus Bo en ik waren nat. Toen huishouden gedaan en nu even uit puffen op de bank en daarna de erwtensoep opwarmen en lekker eten. Heerlijk
@ girls sorry maar het is me niet gelukt om het hele sm verhaal op te schrijven.. wie weet komt het nog maar ik wil me er nu even zo min mogelijk mee bezig houden en me op de bevalling richten ! Hmmm lekker es erwtensoep bewaar je ook wat voor mij?? Wel balen dat jullie helemaal nat geworden zijn maar gelukkig zitten jullie nu weer lekker warm binnen Meid gelukkig was de echo weer goed Floor wel fijn voor jou dat de hechtingen verwijderd zijn alleen minder van de ontsteking hopelijk heb je snel de uitslag van het urine onderzoek! Hahahah die emma toch! Heeft ze haar eigen bathtime verpest Geniet lekker van je vakantie Lab!! Verder kom ik even niet sorry voor de gene die ik vergeten ben Ik heb het niet express gedaan! Fijne avond allemaal en mocht er iets gebeuren kom ik dat snel vertellen
Hallo meiden, DDay, spannend! Ik duim voor je dat hij morgen komt! Meid, fijn dat alles goed was bij de controle! Gaat echt al snel bij jou! Wendy, succes bij de gyn morgen. Hier is alles oke, wij moeten volgende week weer terug, dan krijgen we ook alle uitslagen. Ben heel benieuwd, mijn gevoel zegt dat er geen afwijkingen gevonden worden, ik hoop dat mijn gevoel zal kloppen...
Nog geen baby bij Dday. Het wordt nu spannend. Ik hoop voor jou dat beeb morgen geboren wordt. Flora bedankt voor de aanbieding. Kijk even tegen die tijd of ik er gebruik van maak oké? Mochten er meer mannen meekomen dan vind ik het wel fijn mijn man mee te nemen. Ik voel me dan net wat zekerder (muts ben ik hè?) Mijn man vindt trouwens altijd alles leuk ook al kent hij niemand dat scheelt. Maar las dat Tweety het ook al leuk vindt haar man mee te nemen. Sebas heeft vandaag erg veel poepluiers. Hij meldt zich ook iedere twee tot twee en eenhalf uur. Is wel even zwaar. Ik vind dat namelijk wel moeilijk. Maar ik mag niet klagen eigenlijk want vannacht heeft hij geslapen van 00.00 tot 6.30 uur. Misschien is hij door al het huilen vannacht wel zo moe dat hij gewoon weer slaapt. *duim duim* Wendy heel veel succes morgen bij de VK. Sorry als ik mensen vergeten ben.
@Dday, mocht je borstvoeding gaan geven dan is het niet slim om aan de erwtensoep te gaan eten. Dus het ik heb het zelf in gevroren en voor mijn moeder en een vriend. Dus helaas. Volgend jaar beter. Wel fijn dat alles toch goed was ondanks een iets te hoge onderdruk.