Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    leonie: het was zeker gister genieten om naar de beeb te kijken.
    succes vandaag bij de vk

ik ben al vanaf 5:15 wakker en ben zo beroerd als een hond. Tis dat ik gisteren de kleine gezien heb, maar soms denk ik weleens waar ben ik aan begonnen.

2. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @ikke, en hoe was je eerste werkdag vandaag?

@lab, super dat de 20 weken echo helemaal goed was, nu hopen dat hij nog gaat draaien. Vervelend dat je je weer zo rot voelt, ik hoop echt dat dat nog beter gaat worden voor je, want zo is de zwangerschap wel erg zwaar.

@monique, gefeliciteerd met jullie huis! super!

Hier ook weer echt een rotnacht gehad. Ze was echt elk half uur/uur wakker. Na haar speentje/knuffel slaapt ze dan weer, maar dan steeds weer een half uur/maximaal uur.
    Uiteindelijk heb ik haar om 6 uur bij ons in bed gelegd en toen sliep ze tot half 8 :( Ik heb echt geen idee waar het aan kan liggen, pfffff word er een beetje moedeloos van.

3. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Labrador: Wat naar dat je je steeds zo beroerd voelt meid!! Zo duurt de zwangerschap natuurlijk ook nog langer..Sterkte!

Catharina: Ze is dus erg onrustig, misschien wilt ze bij jullie zijn? Of kan ze het niet koud hebben? Moeilijk is dat he, het zou makkelijker zijn als ze even kon zeggen wat er aan de hand was.

Trouwens Monique: Mijn moeder weet het nog niet..alleen mijn beste vriendin weet het, ze kwamen dinsdag ook eten en hebben toen erover gepraat..Alleen krijg je dan opmerkingen van "misschien is het maar beter als 1 het overleefd, want hoe ga je dat anders doen met 3 kinderen" ik snap dat dat goed bedoelt is, maar ik vind het moeilijk om daarop te reageren..Mijn vriend zei bereid je maar erop voor dat we dat soort dingen vaak te horen krijgen:(

Vanmiddag komt mijn moeder, ik denk dat ik het wel ga zeggen..ik ben ook steeds zo ziek ervan dat ze zich ondertussen ook zorgen maakt.

4. @monique gelukkig voelt yuna zich beter en gefelicteerd met jullie nieuwe huissie!

@Meid jij wel lekker geslapen dan en nik?

@flora whaha ik denk in plaatjes bij jou zie hem je al wakker maken schat em ligt op haar buik , ga jij ff kijken trusten...maar indd om moederloos van te worden soms..

@angela spannend spannend!! en wat gaat ruben ze wekker laat dan hihi die van tijn gaat om 4.30 en dan ben ik ook ff wakker meestal slaap ik snel weer maar vaak ook niet..

@Lab ja je hebt er zelf voor gekozen haha en dan moet je ook de lasten ervan dragen:D nee gekiigheid tis nu misschien allemaal K.. maar als de kleine er eenmaal is..

@Lisa nah wat een domme opmerking en nee vind ik dus niet normaal, natuurlij ksnapt diegene wss niet in welke emotionele rollacoaster jullie zitten maar dan nog een beetje opletten denk ik dan.
    Meidje die ik heb leren kennen die had ook een tweeling , en allebei geboren maar alsnog overleed er 1 en dat is zwaar en zuur en ook voor de kids zelf ze merken echt wel dat ze wat missen.
    maar vooralsnog gaan we er gewoon vanuit dat het goed gaat!

Essie fijn dat bo zo lekker zat te spelen, smelt momentje denk ik ?

Nah hier beetje dubbel nienke doet het goed, 3750 gram en gister lekker in bad geweest en misschien volgende week harderwijk als ze zo doorgaat,.. vind het maar spannend omdat we vorige week best een zwaar gesprek gehad hebben over nienke..met de arts en dat kwam gewoon had aan..maar ook dat lijkt naar de toekomst geschoven te worden als madameke sterk genoeg is..dus ben benieuwd hoe alles verloopt.
    Ga zo weer ff verder met mijn mooie CBR brief en dan naar het dorp ff dootjes halen ..moet maar en dan stal ,thuis koken eten nienke..

5. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Lisa, dat zijn geen dingen die je wil horen op zo'n moment hoe goed bedoeld ook. het is zo als het is, nu ben je in deze situatie. Als je te horen had gekregen dat alles goed was had je ook niet gedacht hoe gaan we dat doen met drie kinderen het is dan eenmaal zo.
    Misschien wel goed om het je moeder ook te vertellen nu bedenkt ze van alles wat er zou kunnen zijn.
    Knuffel voor jou

6. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Lisa, pff dat vind ik niet normaal als iemand dat zegt! :( Miss wel goed dat je t je mama verteld! Ze kan je vast goed steunen en troosten!

Lab, vervelend dat je weer zo beroerd bent! :(

Goed nieuws joyce! :) we gaan maar van t beste uit!! Knuf!
    Vannacht ging weer goed! :) alle 3 lekker geslapen!

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    joyce: goed nieuws, ik snap dat je er nog niet helemaal in durft te geloven. Maar ze is een vechtertje, misschien gaat het deze keer wel goed, en was vorige keer gewoon iets te snel!

Meid: wat fijn dat jullie lekker geslapen hebben!:) Hoe doet ze het verder?

Lisa: nou, ik zou daar wat van zeggen hoor! Wat een vreemde opmerkingen! Wel goed dat je het je moeder verteld. Dan kan ze het beter snappen waarom je zo ziek bent en kan je ze steunen!

Catharina: ik snap dat je daar moedeloos van wordt, wa t zegt t cb?

Vandaag proeftaart gemaakt: let niet op de versiering, dat snap ik wel, ik wilde alleen ff weten hoe die smaakte en of die zou lukken!:D

8. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Monique ziet er lekker uit.

lisa dat is echt stom dat ze zo iets zegt. hoop dat je ht aan je moeder kunt vertellen. en dat ze jullie kan steunen. denk dat jullie daar veel aan zullen hebben.

hier alles rustig. vandaag gestript. maar merk nog weinig moet ik zeggen miss vanacht hoop hoop hoop.....

9. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joyce: Probeer van het positieve uit te gaan en dat ze naar Hardewijk mag.

Lisa: Wat vervelend zeg dat je moeder zo reageerde. Ik zou het haar wel vertellen!

Meid: Heerlijk dat jullie alle 3 lekker hebben geslapen.

Leonie: Ben je de buik al zat? Hopelijk zet het snel door.

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    twijfel wat spannend! voel je al verandering?

Labrador: heb jij een foto van je buikie? Ben wel benieuwd, of vind je dat neit fijn hierop te zetten?

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Spannend twijfel!

Ziet er lekker uit!!!

12. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Nou zet nog niet door steken worden wel erger en komen vaker. maar denk dat ht voor werk is.... bedoel doet niet super zeer en komt niet echt regelmatig. benieuwd wat de nacht brengt;)

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    twijfel! spannend zeg!:D veel voorwerk doet goed werk he!:D

14. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Twijfel spannend hoor, wanneer moet je weer naar de vk? Als ik niet kan slapen vannacht kom ik ff spieken hier

15. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Angela zondag wordt ik als het nodig is weer gestript. maar hoop dat het niet nodig is hahaha.

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    nee, ik hoop ook voor je dat het niet nodig is...:)

17. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Ik hoop het ook niet,hoop echt dat jullie uk snel komt

Monique, ziet er trouwens lekker uit

18. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden!

Ik zit eindelijk weer een achter de laptop! Dus ik kan weer eens lekker reageren, want ook al lijkt het niet zo, ik volg jullie zeker hoor!

Labrador: balen dat je je nog steeds zo rottig voelt zeg! Gelukkig bestaan er echos in deze tijden, kan me zeker voorstellen dat je je anders afvraagt waar je het eigenlijk voor doet!

Ikke: leuk weer wat van je te horen! Heb je Kaatje fotos op hyves? Zit er nooit meer eigenlijk, maar dan ga ik even spieken. Vriendje is nu nog thuis maar komende periode is erg onzeker ivm veranderingen in de loopbaan, laat ik het zo zeggen ;). Kans zit er in dat hij voor of na het zomerverlof nog een lange tijd wegmoet, maar zoals gewoonlijk weten we niks ;). Hoest bij jou?

Twijfel: spannend meid! Schoonzusje had hetzelfde toen ze gestrip was, kindje is die nacht geboren ;). Hoe is het nu?

Monique: ik vind dat al een leuk taartje hoor, ik doe het je niet na ;).

Flora: ik vind dat je altijd zo leuk schrijft over Em! :). Hoe slaapt ze bij jullie? Gewoon in bed?

Karin: hoe is het bij jou?

Catharina: hier is het precies hetzelfde wat jij zegt met wakker worden! Al is het niet meteen vanaf slapen maar vanaf een uur of 4. Steeds wakker, speentje en knuffeltje is weer even slapen (ong half uur) en als hij bij ons ligt gewoon slapen tot 7 uur voor de fles, dus honger is het niet. Wat hier wel zo is is dat ik heb gemerkt dat hij niet meer genoeg had aan de 1.7ml zantac, dat was gebaseerd op een gewicht van 6 kilo, hij is nu ruim 6,5 dus we geven nu 1.9 na overleg met ka en het gaat al beter.... Denk dus dat hij last kreeg, kan dat het bij S ook zijn?

Hielkje: alweer helemaal int werkritme? Hoe is het met Bo? En met jou? Fijn dat de ingreep goed was gegaan!

DDB: hoe is het met jou en Sebas?

Lisa: vind ik ook " aso" wat er wordt gezegd hoor. Erg schrikken van de echo, had ik nog niet gezegd. Heb je het vandaag tegen je moeder verteld? Wat zei ze? Ik duim voor je!

Meid: klinkt als een modelkind die Nik van jullie ;). Lekker dat het zo goed gaat. Hoe is het met jou? Is et al wat beter met je hechting enzo?

Joyce: wat fijn dat het zo goed gaat met Nienke, al kan ik me voorstellen dat het dubbel is. Hoezo had je een hard gesprek met de arts? Wat hij niet positief?

Nou ik hoop dat ik iedereen heb gehad, zo nee sorry of het komt nog ;). Hier gaat het goed, Sam is zo'n vrolijk ventje, eigenlijk altijd blij! WEl gerommel in de nachten dus, na het starten met de zantac heeft hij een week of 2 a 3 doorgeslapen van 23 tot 7, en ik kan je zeggen dat went snel. Baal nu dus ook dat het minder gaat, want ik moet maandag weer werken en die week erna gaat vriendje varen voor een midweek. Maargoed, dan ga ik wel met hem meeslapen om 20 uur en ga ik er om 23 wel uit voor de fles, heb ik al wat uurtjes te pakken ;). Zoals ik zeg dus een super vrolijk mannetje, vind het ook steeds wat makkelijker worden nu hij wat groter is. Hij kan zichzelf een beetje vermaken en is een echte charmeur, zoekt contact met iedereen :).

Heb nog twee fotootjes voor jullie, omdat ik zo lang niet ben geweest, voel me helemaal schuldig! En oja, eergister voor het eerst wat geprakte banaan met water gegeven, zoo schattig! Het is wel vroeg maar hij is zon hongerlapje, lijkt ook niet meer genoeg te hebben aan al dat vloeibare. Maar hij poepte zoals normaal (waren ook maar 4 hapjes) dus hij lijkt er geen last van te hebben. Wanneer doen/deden jullie het?

En oja, nog iets. Voor degene die het willen, gebruiken jullie weer AC? Ik nog steeds niet, ja condooms, en het bevalt me eigenlijk prima. Maar vraag me af hoe veilig het is... Heb nu een cyclus van 24 dagen, de 4e ongi is alweer onderweg pfft. Maar die hormonen was ik ook zat. Ervaringen?!

19. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ja ik vergeet Tweety! Zie je wel... Spannend bij je! Ik denk stiekem ook morgen, of maandag ;)

20. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    En daar ging mijn complete slijmprop....

Deel Deze Pagina