Sallie, geeft niet meis, is je vergeven We gaan het zien, kan iedergeval bijna niet meer wachten en word nu toch wel wat zenuwachtig, komt snel dichtbij ineens zo onwerkelijk eigenlijk
Sallie: thnx! En wat een moppie! Super schattige foto's zijn het! Wat een mooi manneke is het toch! Echt een charmeur zo te lezen Wel fijn dat hij zich beter kan vermaken, en hoe meer ze kunnen, hoe leuker en makkelijker het wordt! Tegen mij zei iedereen: wacht maar, als ze loopt... heb je je handen vol. Nou, ik vind het heerlijk, ze is echt totaal niet meer gefrustreerd! Ze gaat lekker haar eigen gang... Voor haar echt beter. Ik gebruik weer de pil. Dit ga ik nog doen totdat er een evt 2e komt over een paar jaar. En daarna ga ik ermee stoppen. Dan gaat er een ingreep gebeuren bij een van de 2. (we willen 2 kinderen en niet meer, of het moet een tweeling zijn toevallig, want dat zou zo maar kunnen natuurlijk, maar niet meer dan 2 keer zwanger worden dus) Sallie, het is lastig he, in de nacht eruit, het gaat je opbreken. Maar denk eraan: ooit wordt hij 18
Oooh leonie spannend!!! Ik hoop dat t voor jou net zo snel en makkelijk mag gaan als bij mij!!! (maar dan zonder een knip en volledig van binnen kapot scheuren Monique, ziet er lekker uit!! Sal, wat een lekker ventje is Sam toch je gaat het vast redden volgende week!!! Hier gaat t super! Voel me goed! Bloed nog wel een beetje, vooral als ik bezig ben.. Als ik rustig aan doe dan eigenlijk niet.. Geen last van de hechtingen! Gelukkig! Al moet ik er nu niet aan denken om ooit nog sex te hebben! Whaha.. Dus of ik weer aan de pil ga, ik weet t niet... Hahaa Angela, ik denk dat jou kleine maandag of dinsdag komt! Euhm volgens mij heb ik nu iedereen gehad, anders sorry.. Ik ga lekker slapen! Leonie, zet m op meis!!!!! Denk aan je!
leoo spannend!! Sallie gesprek wil ik nog even niet over hebben hier zijn zelf nog even bezig met het verwerken van bepaald nieuws als ik eraan toe ben en weet waar we verder aan toe zijn meld ik het zeker wat heerlijk dat sam zo een chameur is! Monique ziet e Zoet uit niet fijn met een holle kies maar ben wel toe aan taart eerlijk gezegd met me eigen verjaardag nie eens gedaan..maar zaterdag 2 verjaardagen erin proppen zucht te weinig uren in die zaterdag serieus! Smorgens stal dan snel omkleden dan naar verjaardag neefje tim word 1 dan naar nienke dan snel eten dan verjaardag achterbuuf. sjonge..
Zo, nog even voor ik naar boven ga, tot de fles nog even een half uurtje lezen ofzo . Tweety: zo ken ik er nog een paar, je wilde me gewoon terugpakken . Neehoor, en inderdaad we zullen het zien! Kom je het wel snel melden hier als het geboren is ?! Twijfel: whaaa spannend! Joyce: snap ik hoor meid! Ik kan me ook wel iets voorstellen bij het soort nieuws eerlijk gezegd, en het zal moeilijk zijn! Monique: ja dat bedenk ik me ook altijd maar, ken weinig jongens van 18 die nog liever bij hun moeder slapen dan in hun eigen bed . En de pil is inderdaad ook wel weer lekker makkelijk, vooral als je over een paar jaar pas weer wil (ik ook hoor) heb op een of andere rede het idee dat pil veiliger is, maar dat is volgens mij helemaal niet zo! Ik heb je al een tijd niet meer gehoord over Yuna haar hoofdje trouwens, is dat helemaal afgedaan nu?! Meid: haha, nou dat je niet meer zo bloed is lekker! Ik had het ook niet zo erg, maar het heeft wel 5 weken geduurd, en met 7 weken weer ongi. Dus het kleine beetje kan wel doorsukkelen! En die zin in sex komt wel weer, zit je nu nog op een ei?! Haha dat vond ik in het begin zo erg.... Heb je nog een leuk fotootje, of zet je die niet hier?! Nou meiden ik ga naar boven, lees wel mee op mijn tel, maar zal niet meer zo reageren. En ik zal weeeer proberen het bij te houden haha!
Viel het op sallie...nee was echt niet de bedoeling. Ik laat het zeker weten.weet niet of ik op internet kan maar heb het nummer van esther dus laat het haar dan weten zodat zij jullie kan inlichten. Meiden ik ga slapen, hele dag last van me rug gehad pfff niet lekker maar gaat nu weer beter
Hoi meidem, eindelijk tijd. Wat kunnen jullie kletsen @Sallie, mooi mannetje heb je. @Monique, leuke en volgens mij lekkere taart @joyce, druk druk druk, zoals gewoonlijk jij. Spreek je snel weer. Gooi meeting. JJ en ons morgen in de groep @Angela, je houdt ons in spanning, maar geef je gelijk. @Leonie, ik hoop voor je dat het begint. @meid, lekker dat ze zo makkelijk is. @flora, heb het hier ook wel eens geprobeerd hij nacht dienst. Ben zelfs wel eens blijven liggen, maar hij hoort haar niet dus dan er toch zelf maar uit. @Catharina, ik wou dat ik je een tip kon geven. Maar ik heb die echt niet, hoop dat je snel een oplossing hebt. @Lisa, wat vreemd dat een vriendin dat zegt. Ik hoop dat je je moeder het hebt kunnen vertellen en ze je zal en kan steunen hierin. Hier gaat het goed, werk is echt gekkenhuis maar dat overleef ik ook wel weer. Met Bo gaat het heel erg goed. Ik kwam haar vandaag ophalen en ze lag samen met een jongetje op een speel leed te spelen en ineens lagen ze hand in hand zo lief. Had alleen mijn telefoon niet bij de hand om er snel een foto van te maken. Daarna snel naar huis en eten en naar mijn moeder voor wie is de mol. (Lisa ik zit op Anne-Marie) en nu in bed aan het bij lezen. Ik spreek jullie morgen weer. Zal wel weer laat worden. Schoonmoeder is morgen jarig...
Esther, hou ik wel van. Vind het veelste leuk hoe iedereen regeert en zit te vissen. Echt lig soms helemaal in een deuk. Vooral als je fb soms leest Wat schattig van bo met dat andere kindje jammer dat je geen tel bij de hand had(les voor de volgende keer altijd bij je houden)
Meiden tnx voor jullie steun. de krampen en steken worden wel erger en duren wat langer.probeer nog ff te slapen maarof dat lukt. hou jullie wel op de hoogte.
Nou het zet niet echt door. komt en het gaat weer. wel verdomd lastig slapen zo. Ga het toch maar weer proberen.
Angela hoop het ook. maar als ik de afgelopen weken bekijk betwijfel ik het. maar ben er nu wel aan gewend. moet jij ook niet slapen
Ik moest plassen, en als ik rond deze tijd moet plassen lig ik altijd 2 uur wakker. Hoort erbij hè, heb nu ook heel erg maagzuur dus maar ff rennies opgezocht
Hmm das vervelend dat je dan ook gelijk 2uur wakker bent. en dan ook nog eens maagzuur. hopelijk helpen de rennies een beetje.