Hahaha das meestal als jij het niet gebruiken kan. Alleen laten schtikken gaat zo moeilijk hoop dat het van korte duur is. want met die maagzuur lijkt me dat geen fijn gevoel.
Wel gezellig zo samen wakker, en straks is iedereen wakker en denkt oh er zijn pagina's bijgekomen..twijfel is bevallen maar nee wij konden niet slapen haha
Ja indd. maar tis nu nog even een poosje ongemakken. en straks hebben wij ook een wondertje op de arm. en dan denken we vast goh wat was dat zwanger zijn toch fijn
Haha dacht ik ook al aan. lezen snel door en zien alleen ons geklets en geen baby nieuws. maar wel gezellig.
Ga toch nog maar ff proberen te slapen hik is over maagzuur stuk minder dus hopelijk lukt het nog ff. Hoop voor jou dat uk niet te lang meer op zich laat wachten
Ik dacht idd, hee pagina erbij, dat moet goed nieuws zijn.. Dus not.. Nja nik heeft net haar eerste flesje gehad! ze heeft weer lekker doorgeslapen! Trots!!!! Nu gaan we nog even de oogjes dicht doen..
Haha ik dacht het ook! Gemeen hopr . Meod wat super dat ze zo goed slaapt! Hier een huiltje om 2 uur. Toen half 6 weer dus viel mee. Hij heeft alleen geen honger... Om 6 uur begon hij weer te mopperen dus heb hem evrn gepakt, hij ligt nu lekker tegen me aan weer te slapen. Toch warmte/aandacht denk ik dus maar. Ga maar even de fles maken. Tis alleen net zo knus, die lieve handjes in mijn nek (L)....
waaa, ik dacht het ook idd: maar nee, slapeloze meiden en geen bevalling Sallie: idd, hij wordt ooit 18 en dan bij zn moeder slapen, nee Dan heeft hij daar echt geen behoefte meer aan, gek idee he Ja idd is het klaar met haar hoofdje. Aangezien ze nu altijd op haar buik slaapt trekt het goed recht, hoewel er altijd wel iets van over blijft, maar je ziet het helemaal niet. Vooral nu niet met een volle bos haar. Hielkje: wat vervelend dat het werk even zo'n gekkenhuis is. Daar moet je even doorheen zeker, want het wordt wel weer rustiger als je een nieuwe collega hebt? Enz?
Meiden jullie moeten ons niet zo heel erg plagen. @Leonie, hoop dat je ons snel goed nieuws mag melden. Of dat het echt doorzet. Heb je nog wel even geslapen. @Monique, wel fijn dat je het niet ziet met een bos haar. dat is wel het voordeel van een meid. @Sallie, zo lekker is dat die handjes. Bo strekt tegen worden haar armpjes uit als ze opgepakt wil worden. Wordt alleen wel boos als je dat niet doet. Hopen dat het vandaag wat rustiger is. Heb echt geen zin in hectiek. Vanmorgen even een aanvaring met JJ. Ik was Bo de fles aan het geven, maar die schoot echt niet op. Met aankleden ook al niet. Dus ik vraag aan JJ geef haar jasje even aan want ik moet weg. Maar we moesten nog spullen inpakken. Schoonmoeder is jarig dus we moeten meteen door. Gaat hij rustig op zijn gemak staan afwassen. Dus ik als een idioot door het huis heen. Vraagt hij wat doe je druk. Ik reageer, maar ik moet weg. Krijg ik als opmerking "Moet je maar eerder opstaan" :x:x Het enige dat JJ doet in de ochtend is de maxi cosi pakken en de flesjes afwassen en steriliseren. Ik kleed haar aan geef haar de fles en probeer optijd op mijn werk te zijn en staan bijna 45 min eerder op om dit allemaal te realiseren moet ik dan nu maar om half 6 opstaan zodat meneer rustig aan kan doen. Ik was zo kwaad. Het was zelf zo erg dat de leidster van het kvd in de gang zat dus ik heb Bo uit haar maxi cosi gehaald en gezegd hier ik moet weg, ben al bijna te laat. Kon nog net zeggen hoelaat ze gegeten had. Moest dit echt even kwijt. Sorry. denk maar bij mezelf "komt goed schatje"" Ga weer even wat doen. Tot later
Hielkje: je moet dit niet pikken hoor! Je moet het hier met hem over gaan hebben, of in ieder geval tegen hem zeggen. En geef hem desnoods maar een taak. Wij hebben het zo gedaan: ik kleed aan (gaat sneller) en hij geeft fles. Echt hoor, je bent met z'n 2en! Je moet dit niet allemaal alleen doen! Wij hebben vannacht eindelijk weer sinds 1,5e maand door kunnen slapen! Eindelijk, heerlijk!
Zoo wat een nachtbrakers zijn jullie haha!! Monique: Geweldige taart Ziet er leuk en vooral erg lekker uit! En wat fijn dat jullie eindelijk weer lekker konden doorslapen! Hielkje: Op Anne-marie ja? Spannend was het weer he! Ik denk Hadewych. Wat vervelend van JJ zeg..Ik zou er inderdaad ook wat van zeggen, hij kan je toch wel wat meer helpen lijkt mij? Twijfel: Wat spannend allemaal zeg! De kleine zal niet lang meer op zich laten wachten! Uh voor de rest ben ik het even vergeten Gister heb ik het tegen mijn moeder verteld, ze reageerde super wel geschokt natuurlijk maar ze leeft erg met ons mee. Net of ze het aanvoelde dat er iets was kwam ze met kadootjes voor mij en Luuk, zo lief Trouwens de gene die die opmerking maakte was de vriend van mijn vriendin..
Sorry meiden kunnen jullie ons vergeven...?? Esther, wat vervelend dat je dag zo begon. Wel ff goed over hebben hoor met jj anders blijf je hier tegenaan lopen. Lisa, wat fijn dat je het met je moeder hebt kunnen delen. Oh de vriend van je vriendin....dat verklaard veel..MANNEN Nou hier nog kunnen slapen gelukkig, viel tegen half zes in slaap.rubens wekker ging om 6.15uur dus ik zeg dat hij er uit moet.... O blijf nog ff liggen tot 6.30uur.... Tuurlijk joh
Lisa: wat fijn dat je moeder het weet, en ze voelen dit soort dingen volgens mij wel goed aan hoor. Wel fijn dat je erover kan praten met haar. Tweety: ja 6.15 is wel erg vroeg ook, hihi ik snap t wel! Hoe is het nu?
ik dacht ook dat er iemand bevallen was Leonie: Hoe stata het ervoo? Monique: Ik zal binnenkort is een foto maken, zoiets vergeet ik. Esther: Jullie zijn met z'n 2en, dus laat hem ook maar mee helpen. Lisa: Fijn dat je moeder het weet, kun je in ieder geval samen praten.