nee twijfel is of slaap aan het inhalen of de beeb aan het uitbroeden.. Angela lekker enachtbraker ik had ook nog wel ff mee kunne doen heb om half 3 maar een slaappil genomen.. Esther grr word je indd niet vrolijk van op de vroege morgen, volgende keer als JJ een keer haast heeft even alles op je dooie gemakkie doen, kijken naar de reactie en als meneer dan commentaar heeft gewoon zeggen dan begin je toch wat eerder? (slecht maar doe ik ook bij tijn alleen ben ik wel zo een kreng ahha) Lisa fijn dat je mam weer goed heeft kunnen doen Monique lekker doorgeslapen! jehee Meid dat is heel netjes die tijd de eerste fles! Mijn knappe neefje tim word vandaag 1 jaar jeehee maar we vieren het morgen op onze haastdag heb net wel ff gebeld uiteraard! ga nu snel ff hondjes doen peukie doen dan komt vriendinnetje me omhalen ruitersportzaak en dan stal tadaa ow ow ow en bij nieke hebben ze het cipap apparaat helemaal weggehaald wor dn uecht echt !! hihih en ze woog 3775 dus 15 gr in 1 dag raar kind..maar wel heul lief
@Joyce, wat fijn dat het zo goed gaat. Dus het wordt nu steeds echter dat ze naar Hardewijk komt. Spannend.... Veel plezier vandaag en morgen op je haastdag. En ik ga het zeker met JJ bespreken. Maar dat zal wel niks worden uiteindelijk want dat past niet in zijn schema (auti) @Lisa, fijn dat je het je moeder hebt kunnen vertellen. Scheelt weer wat meer dat je het ook met haar kan delen. Maar qua vriend van je vriendin. Ja zo zijn mannen. Niet nadenken maar doen. Hier is het vandaag lekker rustig dus kan lekker rustig aan doen heerlijk
Joyce, gefeliciteerd met Tim! Goed zeg van nienke! dapper wijffie! Nik deed t vannacht idd goed! ben trots op haar! Lisa, dat verklaard idd die opmerking.. Maar het blijft vervelend! Fijn dat je er met je mama over kan praten! En lief dat ze cadeautjes meenam volgens mij heb jij ook zo'n lieve mama !! Es', wat fijn dat je rustig aan kan doen vandaag! ook wel xtje lekker! Vervelend dat jj vanmorgen zo deed.. ik zal wel ff goed met hem praten hoor, jullie moeten het samen doen! Jij niet alleen.. Leo, en zet het door??? Ik heb vanmorgen samen met nikky gedoucht zoooo lekker!
Heey meiden hier nog geen nieuws. kereltje ook al helemaal in de stress. dus die heb ik na zn werk gestuurd voor een bakje koffie. met de woorden bel wel, maar ben je nu ff zat heb een tabletje gehad zodat ik wat beter kon slapen. sliep om 6 uur en om half 11 wakker.... dus joyce je had gelijk esther kerels..... hoop dat jj ingaat zien dat jij soms wat hulp kan gebruiken. joyce wat super van nienke. en dat is zeker een drukke dag. maar gefeli met je neefje. de rest kwijt maar lees nog ff trug en reageer zo weer. op mijn mobieltje is het allemaal zo ienie mienie zo was ik weer. Sallie en meid heerlijk zo die speciale momenten met zn tweetjes(ikke wil ook) monique fijn dat je het toch aan je moeder kon vertellen. en wat lief dat ze een kadootje meebracht voor jullie beide
Joyce: gefeliciteerd met Tim. En wat goed van Nienke! Leonie: hopelijk duurt het allemaal geen dagen meer voor je. Meid: Oh wat leuk om samen met Nik te douchen. Ik heb zo een gesprek met mijn leidinggevende, ben benieuwd wat ze eigenlijk wil bespreken. Daarna nog even een bakkie op de woning doen.
Meid: wat fijn dat het allemaal zo goed gaat met jullie!!! Twijfel: spannend meid! Esther: inderdaad even een goed gesprek met JJ, maar ik herken het helemaal. Hier gaat het ook af en toe zo! Monique: alvast een van harte gefeliciteerd met jullie huisje! Labrador: jeeej 20 weken alweer! Joyce: wat wordt Nienke toch groot zo op de foto's!
Nouhou ben ik er even een dagje niet en zijn er nog geen baby's Nou ja geduld is een schone zaak Lisa wat fijn dat je het nu met je moeder bespreken kan. Ik duim nog steeds voor je dat alles goed komt meis. Meiden vannacht niet weer zo gaan liggen spoken hier hè? Alleen als jullie gaan bevallen hahaha. Ik hoop zo dat Sebas morgen weer het ritme van de afgelopen 5 dagen oppakt. Vanaf maandag slaapt meldt hij zich ineens later. Heerlijk hoor 7.30 uur ipv 5.00 uur.
Lieve dames, Ik mag namens Angela vertellen dat ze vanmiddag de trotse ouders zijn geworden van Lucas. Ga zo even alles rustig lezen
Ik heb het lijstje weer opgezocht, volgens mij is deze niet meer up to date, maar ik kon geen andere vinden... Misslisa staat hier niet op, en ik kon me herinneren dat ze zich er wel op had gezet. Maar we kunnen deze aanpassen, of kijken voor een andere...
Bevallen Monique -27 jaar- 1e ronde - 24 maart 2011 - Yuna Misslisa - 24 jaar - 1e ronde - 4 mei 2011 - Luuk Desini - 23 jaar - ronde 4 - 8 juli 2011 - Collin Dani-26 jaar- ronde 11- 23-09-2011- Kay Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 6 oktober 2011- Bo Joyce-29 jaar-8e ronde-10 oktober 2011-Nienke Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011-Sienna Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 10 november - "Kaatje" Samarinde - 25 jaar - ronde 2- 6 november - ?? Sallie - 24 jaar - ronde 3 - 13 november 2011 - Sam DeeDeeBowtie - 30 jaar - ronde 10 - 25 november 2011 - Sebas Florabella - 29 jaar- ronde 4 - 1 december 2011-Emma Mamootje - 22 jaar- ronde 11 - 6 december 2011-Fenne Dday- 25 jaar- ronde 3 - 17 december 2011 - Wesley Meid1987- Tweety25- ZWANGER: Twijfelgeval - 25 jaar-ronde 6 - 4 maart 2012 Justme - 36 jaar-ronde 14 - 28 maart 2012 Labrador - 25 jaar- ronde 9 - 12 juli 2012 NOD: GFH - NOD 28 december (obv 28 dgn) - 13e ronde - 30 jaar Jullie mogen zelf aanvullen van jullie baby's meid en Angela Is leuk om zelf te doen. En Lisa: ik weet niet of ik je erop moet zetten of niet. Je bent natuurlijk zwanger!!! Maar ik weet niet wat je gevoel hierbij is. Dus ik laat het over aan jou. Als er nog meer aanvullingen zijn hoor ik het wel.
Ooooh Angela dus toch vandaag!!! Gefeliciteerd meis! Lucas, mooie naam!! hoop dat je je goed voelt! Monique, dankje voor het opzoeken! Ik zal morgen op de laptop ff aanvullen! Als ik het nu op me iPhone doe dan gaan de kleuren weg
angela: gefeliciteerd met jullie zoon Lucas : D De rest lees ik morgen even terug, is lastig op mijn mobiel
Sallie: ik heb naar je getekend op de draw something ik weet niet hoe ik heet maar is de telefoon van mn vent met die bloemetjes
Jeehee voor Angela! Lucas! leuk leuk Es hmm toch proberen even te praten.. Euhm jaha mamootje ze word groot he! Pff nou net pas binnen terug van het ziekenhuis, want we kwamn in de gang nienke haar arts nog tegen en die wou nog een gesprek.. Er waren artsen tegen haar vertrek maar ook artsen voor..kortom niks is weer zeker baal er zo van bah! ze willen nu begin volgende week kijken of ze het met zuurstof zonder flow kan en dan zelf de 100% binnen krijgen als dat allemaal ok is en de artsen het allemaal eens worden over harderwijk dan eind van de week misschien harderwijk nou schijt ik ga gewoon nergens meer van uit maar ben de reis iedere keer spuugzat!
Angela super gefeliciteerd met jullie babyboy. van harte meid. had het vanmorgen wel een beetje verwacht. nu lekker genieten met jullie drietjes.