Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Wat ik van Angela begreep, was het een totale verrassing, want de ks stond gepland voor dinsdag. Dus we zaten er allemaal aardig naast.

2. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Dat is nog eens een verassing. hoop dat ondanks de stuit het allemaal goed is verlopen is.

3. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Oh dan had ik t toch goed met mijn maandag of dinsdag! Haha.. Ik hoop dat alles goed gaat (en is gegaan!)

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Toch onverwacht....ik ben benieuwd naar het verhaal maar GEFELICITEERD!!!!!

Joyce; That sucks...knuffel

zo net em gevoed, laatste voeding was om 19.00! Samen om 20.45 gaan slapen, heeeerlijk!

5. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Goedemorgen meisjes,

Hier weer een fijne nacht gehad! Ze slaapt alleen door als ze bij ons in bed ligt.... Kan niet de bedoeling zijn lijkt me! Haha.. Maar ti's ook zo fijn, zo'n mini mensje tegen je aan!

Druk weekendje voor de boeg! Veel visite!
    Jullie nog plannen voor t weekend?

6. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Angela: gefeliciteerd! En wat een leuke naam!

Joyce: Blijf hoop houden he meid!

Meid: gezellig visite.

Ik voel me vandaag best wel oke. Dus we gaan naar de Ikea en naar de Makro. Heb wel even zin om weg te gaan.

7. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Bevallen
    Monique -27 jaar- 1e ronde - 24 maart 2011 - Yuna
    Misslisa - 24 jaar - 1e ronde - 4 mei 2011 - Luuk
    Desini - 23 jaar - ronde 4 - 8 juli 2011 - Collin
    Dani-26 jaar- ronde 11- 23-09-2011- Kay
    Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 6 oktober 2011- Bo
    Joyce-29 jaar-8e ronde-10 oktober 2011-Nienke
    Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011-Sienna
    Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 10 november - "Kaatje"
    Samarinde - 25 jaar - ronde 2- 6 november - ??
    Sallie - 24 jaar - ronde 3 - 13 november 2011 - Sam
    DeeDeeBowtie - 30 jaar - ronde 10 - 25 november 2011 - Sebas
    Florabella - 29 jaar- ronde 4 - 1 december 2011-Emma
    Mamootje - 22 jaar- ronde 11 - 6 december 2011-Fenne
    Dday- 25 jaar- ronde 3 - 17 december 2011 - Wesley

Meid1987-
    Tweety25-

ZWANGER:
    Twijfelgeval - 25 jaar-ronde 6 - 4 maart 2012
    Justme - 36 jaar-ronde 14 - 28 maart 2012
    Labrador - 25 jaar- ronde 9 - 20 juli 2012

NOD:
    GFH - NOD 28 december (obv 28 dgn) - 13e ronde - 30 jaar

Ik heb de uitgerekende datum aangepast.

8. kab dat word heel moeilijk gemaakt zo weet dat ze keer komt maar om iedere keer weer teleurgesteld te worden of andere dingen krijg te horen word ik moedeloos was heel eerlijk ..krijg er een rotgevoel van in me maag.

plezier met shoppen

nettte voedingen Flora

Meid ja ja maar was ook te verwachten maandag of dinsdag

9. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Angela: van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!
    Prachtige foto op FB!

10. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Iedereen bedankt voor de felicitaties en complimenten voor naam en foto.
    Het uitgebreide verhaal doe ik ff als ik een laptop tot mijn beschikking heb.zoals esther al vertelde is het gister onverwachts begonnen waardoor ik me moest melden in het ziekenhuis.
    Vannacht is Lucas naar de kinderafdeling gebracht omdat zijn glucose veel te laag was.dat was een enorme domper.
    Inmiddels is zijn glucose goed en als dat zo blijft is hij vanavond weer bij mij.

Joyce, als ik laptop heb reageer ik ff op je. Vind het wel heel kamer dat we elkaar niet gaan tegen in het jansdal, ik moet sowieso nog op controle bij de gyn na de tijd dus dan kom ik zeker ff langs.

Twijfel hoe is het bij jou?
    Verder sorry maar ben het ff kwijt

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Meid; ondanks dat het als niet normaal wordt gezien in de maatschappij is het bij en tegen je slapen heel normaal voor Nik. Ik doe het met Ems nog steeds, ik slaap er uittekende naast en we functioneren beiden het beste op deze manier. Ieder zijn opvatting/voorkeur, ik ben erg blij met een meisje dat snachts nooit huilt en geniet van haar lijfje en geluidjes.

Jeetje Angela, ff schrikken dus met die waardes, hopelijk blijft het nu goed!! Weet je al hoe lang je nog moet blijven?

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    tweety: ooh meid, dat is inderdaad een domper, wel even schrikken. Hoop dat hij dan bij je kan blijven! Ben benieuwd naar de rest van je verhaal en een foto:) (als je dat ok vindt)

13. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Angela dat is ff balen. maar vanaaf is lucas bij jou lekker vooruitzicht. hier alles nog het zelfde. heb al de hele morgen telefoon en visite. denken vast dat ze dan als het begint erbij zijn;) gister ook de hele avond kramp en schoonmoeder was er. maar heb nix laten merken grijnzzz. morgen wordt ik weer gestript. benieuwd of het dan wat meer helpt. en wat meer ontsluiting heb gekregen.

14. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @angela, van harte gefeliciteerd met lucas! Ik hoop dat hij vannacht weer lekker bij je is. Hoe gaat het verder met jou?

@twijfel, haha laat ze maar lekker niks merken, ik hoop dat de volgende strip poging meer werk doet!

@joyce, ik snap dat je moedeloos wordt. Lijkt me ook heel vervelend als de artsen het niet helemaal eens zijn. Ik hoop voor je dat ze eind van deze week veilig naar harderwijk kan.

@lisa, fijn dat je moeder het nu weet, is toch een steun voor je.

@monique, hele mooie taart, was hij ook lekker?

@sallie, sienna krijgt nexium 10mg, eigenlijk al vanaf het begin, dus ik zal eens met de arts overleggen of dit nog voldoet!
    Mooie foto's van sam!
    Hier gebruiken we ook condooms, maar ik moet zeggen dat we ze al een keer overgeslagen hebben ;) dus dat werkt niet al te best.

@esther, wat leuk dat bo al verkering heeft haha :D
    Ik vind dat jj je wel wat meer kan helpen hoor, jij doet al genoeg!

@labrador, wat had je leidinggevende te zeggen?

@meid, wat leuk dat je al met haar gedoucht hebt. Ik durf dat eigenlijk niet goed, ben bang dat ik haar laat vallen!

@deedee, wat heerlijk dat sebas langer doorslaapt

Hier een goede nacht gehad, ze was 1 keer wakker rond 4 uur en na speentje tot half 8 geslapen :$:( Nu hopen dat ze dit gaat doorzetten.

15. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Angela wat schrikken! Hoop dat alles weer goed is! En dat lucas vanaaf weer bij je is! Hoe gaat t met jou?

Flora, ja daar heb je gelijk in! De kraamhulp die hier voor nik komt zegt ook dat ze gerust bij ons mag slapen! Alleen maar goed! En wij slapen zelf ook goed als ze tussen ons in ligt!

Leonie, ik hoop dat t vandaag nog ff doorzet! Ik wil toppertje zien! (meisje)
    Doet strippen pijn?

Cath, fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad! Douchen is fijn hoor! Gewoon doen! Je laat haar heus niet vallen!!

16. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Catharina dat vindt ik nou ook. iedereen zegt ooh ben zo benieuwd. en wat duurt dat wachten lang zeg. waarop ik dan weer antwoord. ja hallo wat denk je wat vinden:(.
    maar wat heeft jullie meid lekker geslapen vanacht. :) en vandaag precies 4 maand. tjonge dat gaat ook snel zeg.

17. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Meid uhm strippen pijn. niet echt maar een lekker gevoel is anders. Vondt mijn navelpiericing zetten wel wat prettiger;). maar als je iets graag wil dan doe je dat toch. hihih. maar we zijn hier ook reuze benieuwd. ik heb nog steeds niet echt een gevoel van wordt een jongentje of meisje. dus wil het nu wel eens weten. de meesten zeggen nu dat ik overtijd ben dat het een meisje wordt. want mijn mannetje is altijd op tijd of te vroeg. en ik dus bijna nooit hahah.
    hoe bevalt het nu zo net jullie kleine meid. Voelt het nu echt als een gezinnetje aan?

18. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Leonie, dat is waar! Voor de kleine heb je alles over! :)
    Het is zo fijn met ons meisje! Echt lekker! Maar nik is ook zo'n lekker meissie! Zo tevreden! Ze huilt alleen als ze honger heeft, of als ze een vieze luier heeft. Maar ze is al zo sterk! Hoofdje optillen, en ze rolt ook al om!!

19. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Angela proficiat met jullie mooie zoon. Heb de foto's gezien op FB. Lekker ding!

Meid als jij je prettig voelt als Nikky naast je ligt moet je dat lekker doen. Zo komen jullie beide aan jullie rust toe. :) Zelf doe ik het absoluut niet omdat ik weet dat ik dan niet meer kan slapen. Sebas slaapt echt nergens anders als in bed ben ik inmiddels achter (ja en soms een slaapje in de wandelwagen).

20. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Angela: Dat was even een domper dat zijn waardes laag waren.

Catherina: Mijn leidinggevende had niet veel te vertellen. Ze wilde eigenlijk alleen weten hoe ik het ga regelen na mijn verlof met werken en een kindje. We zijn het niet overeen gekomen en nu moet ik een oplossing zoeken (is terecht hoor)

Deel Deze Pagina