Goedemorgen! Hoe was jullie nacht? Hier best goed, lang leve het slaapshirt. Om 3 uur een speentje en toen vriendje eruit ging om 6 uur. Nu slaapt hij nog... Ga zo voor het eerst weer werken, raar hoor!
@Sallie, succes met werken. Zal wel spannend zijn en erg wennen. Maar komt allemaal goed, fijn dat het slaapshirt zijn werk heeft gedaan. @flora, dat zijn lange dagen voor die meiden. Dochterlief roept me ga er maar uit.
ikke: Lekker dat Kaatje al 2 maanden door slaapt. Sallie: werkse vandaag! Joyce: Mijn leidinggevende wil wel meedenken, maar ik mag echt maar 1 vaste wens per week. Ik voel nu een paar weken de beeb, maar bijna altijd aan de rechter kant. Voelde jullie de beeb ook altijd maar aan 1 kant of wisselde dat ook?
Ik voelde haar ook op vaste plekken! Em draaide alleen van links naar rechts maar bleef met haar hoofdje altijd beneden!
@lab aha op die fiets..en je vind dit werk ook leuk?, dat is niet lullig bedoeld maar als je het er niet naar je zin hebt dan misschie uitkijken naar iets wat je wel echt met liefde doet (ben vergeten wat voor werk je doet) Sallie succes met de eerste werkdag! hopenlijk mis je sam niet te hard ikke lekkerr dat kaatje doorslaapt en over het nienke verhaal uhm nee komt echt wel maar kan het nu nog niet vertellen sorry nou net weer gebeld hoe het met nienke ging en kreeg te horen jahaa heel goed! 28% zuurstof drinkt netjes de flessen leeg (nja netjes nienke klokt nogal) en verder geen veranderingen ik weet dat ze deze week nog aan ander zuurstof gaat zonder druk maar 100% op 0,2 bar dat krijgt ze thuis dan ook ..
@joyce, spannend hoor weer met Nienke. Over zaterdag zal ik even in de groep gooien vanavond, we hebben (JJ dan) ook een verjaardag dus weet niet hoe hij dat vindt. Maar ik laat het je weten. @klopt zou het dan bij loenie toch zo ver zijn. @lab, ik voelde Bo ook altijd maar aan een kant dus dat kan heel erg goed kloppen bij mij was het ook altijd rechts. Wel leuk dat je de kleine voelt.
En hoe bevalt het? Hier ging de nacht weer lekker. Hij sliep nog toen ik om 7 uur de deur uit ging. Wel was hij om 6 uur wakker. Dan moet ik opstaan om te gaan werken dus heb ik eventjes geen tijd voor hem. En gek genoeg sinds ik dus weer werk gaat hij ook langer slapen. Hij blijkt gewoon weer in slaap te vallen als ik hem eventjes laat liggen (hij huilt niet maar ligt wat te brabbelen) @Ikke nee 100% dat zou helemaal fijn zijn. Krijg 55% maar da's al mooi meegenomen.
deedee: heerlijk dat seba toch weer in slaap valt. Joyce: Ik werk als woonbegeleidster met mensen met een verstandelijke beperking en gedragsproblemen.
ik denk dat Leonie toch echt bezig is...ze is de hele dag hier niet geweest. Of ze ligt gewoon al te genieten met haar kleine meid/jongen.
Heey meiden. ben indd bevallen van een gezonde dochter Zoey. vanmorgen om 8:55 ze weegt 3535 gram en 51 cm. dus echt geen kleintje. bevalling verliep super snel. een beetje te snel om 2 uur begonnen de rugweeen en om 3 uur had ik al 7 cm. maar om 6 uur mocht ik persen en had geen persweeen meer. even gewacht maar om half 8 toch nog naar het ziekenhuis. en met een 1 klein knipje als hulp.
Whaaaaaa twijfel: van harte gefeliciteerd!!!!!!! Alweer een meisje Mooi gewicht en lengte heeft ze. Geniet ervan meis!
Sallie: had jij extra verlof opgenomen? Of was jij doorgewerkt tot 36 weken? Ik had vandaag ook mijn eerste werkdag. Was heel erg wennen maar wat een tempo weer zo'n dagje onderwijs. Fenne had het goed gedaan op kdv, ze had ook nog geluk want haar papa kon haar al om 15.00 uur ophalen, nu slaapt ze als een roosje in haar bed (L)
Heey meiden, Sorry ik heb niet alles gelezen het gaat niet zo lekker hier..ik ben behoorlijk ziek van alles..en met Luuk zaten we vannacht nog op de huisartsenpraktijk hij was zoo benauwd..Hij heeft Pseudo kroep, gelukkig heel onschuldig maar wel vervelend. Als ik me wat beter voel zal ik even alles terug lezen en antwoorden Twijfel: Van harte gefeliciteerd met jullie dochten Zoey!!! Geniet ervan meis! We wisselen het mooi af qua jongens en meisjes
@Leonie, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Zoey. Net gewicht n lengte. Het wel ineens heel erg snel gegaan. Nu willen we foto's @mamootje, zal zeker wel wennen zijn geweest. Maar ga haar nu maar lekker knuffelen. @Deedee, wel lekker toch dat hij nu iets langer slaapt.
Leonie: wauw! Je hebt een dochter! Gefeliciteerd!! Leuke naam ook! Lisa: ooh meid, wat vervelend, mijn grootste angst is ook pseudo kroep, zo eng! Ik hoop dat jij je snel beter voelt! X
Zo meiden ik heb ff tijd voor jullie gaat toch wel behoorlijk veel tijd zitten in zo'n kleintje maar dat doen we met super veel plezier en liefde. Twijfel, van harte gefeliciteerd, leuke naam ook. Is uiteindelijk nog best snel gegaan, kun je er al een beetje aan wennen? Ik had zelf een best overdonderd gevoel met mijn bevalling, maar dat komt misschien ook omdat ik keizersnede had. Lisa. wat vervelend dat je met Luuk naar de hap moest vannacht hoop dat hij zich snel beter gaat voelen. Hoop ook dat jij je snel beter gaat voelen. Knuffel voor jou. verder alles gelezen tussendoor, maar door alle dingen hier ben ik het weer vergeten. Hier gaat het lekker, wel zware nacht gehad. In het ziekenhuis wilde me borstvoeding nog niet echt opgang komen. Gister eind van de middag kwam het en nu is het echt helemaal opgang wel fijn maar doordat Lucas op de kinderafdeling heeft gelegen had ik daar niet veel aan kunnen leggen. Heb wel kolf gebruikt daar maar daar kreeg ik een kleine kloof van dus vannacht moest ik steeds eerst kolven en daarna met spuit en pink de borstvoeding toedienen, dat kost dus dubbel tijd en dat merk je wel... Daarnaast had Lucas geen zin om in zijn wieg te slapen en heeft dus de halve nacht liggen huilen (nu denken we dat omdat hij geen moeite hoefde te doen om de borstvoeding binnen te krijgen nog erg veel zuigbehoefte had en niet moe genoeg was, we gaan er dus een beetje vanuit dat het vannacht een stuk beter gaat.
Jullie hadden mijn bevallingsverhaal nog te goed.... Komt ie Vrijdagochtend belde mijn oma om 9.45uur of het uit kwam dat ze ff koffie kwam drinken. Ik lag nog op bed dus zei ehm hoe laat komt u dan? Ze zou er om 10.00uur zijn ik snel mijn bed uit naar de wc terug naar boven tanden poetsen.... Druppel langs mijn been ik denk nog huh? had toch goed afgeveegd... maar het liep echt helemaal langs mijn been. Gelijk weer naar beneden naar de wc onderweg kwam er echt al een behoorlijke golf en wist ik dat het geen urine was maar waarschijnlijk vruchtwater. Laten lopen op de wc en ineens de gedachte... oja oma staat zo voor de deur snel een briefje op de deur geplakt dat ik helaas toch geen koffie had Snel weer naar boven telefoons meegepakt en in bad gaan staan zodat ik het gewoon kon laten lopen. Ziekenhuis gebeld dat het erop leek dat me vliezen waren gebroken(had nog geen vruchtwater op kunnen vangen in een bakje) telefoniste overlegt met Gyn en ik moet me om 13.00uur melden op de poli. Ruben gebeld of hij naar huis kan komen... Hoezo...nou me vliezen zijn gebroken... We waren om 13.00uur op de poli en gelijk aan de ctg, het bleek al flink te rommelen. Om 14.00uur had de gyn tijd om te kijken en bleek dus echt dat al mijn vruchtwater verloren te zijn. Echo gemaakt, zorgelijke blik ik moest me aankleden ze ging bellen en om 15.06 is Lucas geboren. Ging erg snel en moest echt schakelen. Maar we zijn nu de gelukkigste ouders. Voor degene die geen facebook of hyves hebben ik kom nog foto plaatsen maar die moet ik nog op de laptop zetten.