Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Leonie: Gefeliciteerd meid!! Het is wel snel gegaan dan.

Angela: Bij jou toch ook erg onverwachts nog.

Sallie: Hoe is je eerste dag gegaan en met Sam?

Lisa: Hopelijk is Luuk snel weer opgeknapt!

:$ er komt wittig goedje uit mijn tepels.

2. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @twijfel, gefeliciteerd met jullie dochter!!! Daar is ze dan eindelijk, ik ben benieuwd naar je verhaal en foto's

@angela, mooi verhaal, grappig dat briefje op de deur haha. Ik hoop dat lucas het beter doet vannacht en dat je borstvoeding beter gaat, kloofjes zijn niet fijn. Nieuwsgierig naar je fotootje

@sallie, hoe was je dag?

@mamootje, ook weer begonnen, fijn dat het goed ging.

@ikke, lekker dat het goed gegaan is met werken, en wat een luxe dat kaatje al 2 maanden doorslaapt.

Hier vannacht de slaapshirt tip van sallie geprobeerd. En het leek echt te werken! Ze werd om half 6 wakker (sowieso al super) toen even naar haar toegegaan en mn shirt gegeven. ze pakte het gelijk vast en ging er met haar neusje in liggen en ze viel gelijk weer in slaap. Ze kwam om 7.15 uur pas weer. Helemaal super!

Vandaag een heupfoto laten maken met s. Dat moest omdat m'n zusje vroeger een spreidbroek heeft gedragen. Over 5 dagen de uitslag, hoop dat alles goed is.

verder voor mezelf een nieuwe bril gekocht vandaag. Ik draag altijd lenzen maar ik heb vorige week een oogontsteking gehad dus toen moest ik ineens een week een bril dragen, en degene die ik had liggen kon echt niet meer.

3. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    haha labrador, dan komt waarschijnlijk je melkproductie op gang, had ik ook al best vroeg. Ik zou maar een paar compressen gaan aanschaffen. Ik droeg trouwens van die lillypads, vond ik heel handig!

4. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    catharina: hopelijk heeft ze niets aan haar heupen. Is het erfelijk?
    Ik heb kleine vlekjes in mijn pyama zitten nu (heb geen bh nu aan). Ik mag hopen dat het niet meer wordt.

5. leo gefelicteerd!! Zoey leuke naam!!

Lab je tieten lekker haha

Tweety jeetje wel ff schrikken dan meis maar gelukkig alles goed

catherina hopenlijk is de uitslag goed!

6. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Owwww Joyce wat kijkt ze lekker wijs!!

Leonie; gefeliciteerd!!!! Mooie naam hoor!!

Twijfel; zo dat ging dus vlot! Moest ook wel om het koffie briefje lachen!

Lisa; knuf voor jou!!

Mamootje fijn dat het goed ging!

7. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Jaaaaaaah leo gefeliciteerd meis!!! Whaha zo grappig, jou meisje werd ook veel kleiner en lichter geschat, net als nik! En toch beide meisjes 51 cm en een gemiddeld gewicht! Ben blij dat t zo snel is gegaan!! :) ben benieuwd naar een foto! :) mooie naam ook trouwens! :)

Joyce, mooie foto van nienke!!!

8. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    joyce: Wat heeft ze mooie ogen

9. hihi thx ladies zijn ook zoohoo trots op onze kleine kruimel haha nee ze was zo lekker wakker vandaag denk moet het fotootje ff delen:)

nou indd vergat nog het koffie briefje haha je oma zal gedacht hebben:(

10. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Joyce, het grappige is dat me oma dacht dat ik geen koffiepads in huis had. Vraag me alleen af waarom ze dan gelijk weer is gegaan maar ja hoefde niks uit te leggen.

11. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Tweety & Leonie: van harte gefeliciteerd!

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Gfh; al bijna weer het zaadonderzoek??

13. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Hoi meiden,

@Leonie, dat is een snelle bevalling...

@Angela, bij jou is het ook snel gegaan, moest ook erg lachen om je briefje, maar dan ook om de reactie van je oma. Jij moet dan ook geschrokken zijn toen je de echo kreeg en hun reactie. Alles nu lekker met jou en de kleine.

@joyce, mooie foto van je kleine trots.

@catharina, fijn dat het slaapshirt heeft geholpen.

Hier een nacht from hell. Bo is echt heel erg verkouden en werd steeds wakker, vanaf 0.30 heb ik eigenlijk niet meer geslapen, soms een half uurtje. Ik heb haar op een gegeven moment maar bij ons in bed genomen en toen viel ze na even spelen weer in slaap en heb ik haar na een half uur weer in haar eigen bedje gelegd en kon ik ook weer even slapen alleen werd ze toen weer naar een uurtje wakker. Haar neusje zit zo vol dat niks helpt.

Ik krijg zo mijn oude buurjongetje nu 20 op visite. Hij komt even praten want hij zit er helemaal doorheen, is pas ontslagen en kan geen ander werk vinden. En daarna ga ik even naar mijn moeder.
    Als ik vannacht nog z'n nacht heb ga ik morgen maar even met haar naar de huisarts kijken of hij nog iets weet. Dit is zo zielig het snot komt zelfs uit haar oogjes.

Ik ga even douche en eten. Tot laffer.

Liefs Bo en Esther

14. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    goedemorgen,

ah wat zielig dat ze Bo zo verkouden is!

15. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    goedemorgen,

@labrador, ja kan erfelijk zijn, daarom moeten we uit voorzorg de foto maken. Maar alles zag er wel goed uit, dus foto is voor de zekerheid

@joyce, wat een super lieve foto van nienke

@esther, achossie arme bo, ik hoop dat ze snel opknapt

even advies nodig;
    de laatste 2 dagen wil sienna de avondfles niet meer, we maken haar altijd half 10/10 uur wakker en dan krijgt ze de laatste fles, maar die wil ze nu niet meer drinken.
    Nu wil ik het zo gaan doen;
    7.30, 11.30, 15.30, 19.30 (allemaal 210+7) kom ik dan een beetje uit? zou ze dan de nacht daarop redden?
    (nu krijgt ze ook 4 flessen maar dan om de 5 uur)

16. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Catharina, je zou het kunnen proberen, wil ze helemaal geen fles meer of drinkt ze minder. Want als ze minder drinkt zou je de fles van half 8 minder kunnen geven en dan wat ze nog wel wil drinken om 22 uur dan heeft ze toch een buffer voorde nacht. Ik wou ook al een fles minder gaan geven maar kreeg te horen dat dat of echt niet mocht. Moet haar om 22 uur echt uit coma halen, en anders het CB even bellen voor advies. Of het gewoon proberen en kijken hoe het gaat. Succes

17. :x:x:x:x:x:x godsamme!
    vandaag zouden we na de grote visite van de artsen meer te weten komen over wanneer nienke mag naar harderwijk ik net vol zenuwen bellen is er vandaag geen grote visite!

ben er nu echt echt echt klaar mee!! bah!

Ess klote van bo!

18. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    catharia: Ik kan je daar niet mee helpen.

Joyce: Ik had al op FB gereageerd, maar het zit jullie ook niet mee!

19. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey dames.

Iedereen bedankt voor de felicitaties.
    hier gaat alles prima. tis een rustige tante. en laat alleen van zich horen als ze honger heeft.

esther fot staat op fb. En de bevalling is inderdaad snel gegaan. had het ook niet verwacht dat het zo zou gaan.

joyce jeetje zeg. lekkere manier van werken daar. snap dat je goed pissed bent.

gfh meid hoop dat het onderzoek snel er aan zit te komen.

Deel Deze Pagina