Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    He gatsie. Wat was er aan de hand Monique?

2. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Volgende week donderdag.

3. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Monique, wat is er aan de hand?

Hier bij de huisarts geweest en Bo is erg aan het zagen qua ademhaling, dus heb Ventolin voor haar gekregen en binnen een week moet ze verbeterd zijn anders krijgt ze er iets bij of toch misschien verder kijken of het geen reflux is. Dus zo maar samen met JJ proberen om te kijken of het geven gaat lukken. En dan hopen dat we vannacht een beetje slapen. Indien niet dan mogen we haar een extra puf geven.

4. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Es', wat naar dat bo nu ventolin heeft! Maar natuurlijk wel fijn dat zoiets bestaat! Hopelijk werkt t bij haar! Toen ik nog klein was (wel iets ouders als bo nu) had ik ook ventolin, bij mij werkte t goed!

Ach nikky ligt al de hele dag in dr bedje.. Tot nu toe lag ze overdag in de box.. Maar nu toch gekozen voor t bedje, krijgt ze ook wat minder prikkels.. Maar het is zo stil en saai beneden! Vriendje en ik net maar ff gebowld op de Wii, je moet toch iets... Haha
    Nja slapen is goed voor beebjes, dat maar in gedachten houden! Haha

5. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Monique, hoop dat t niet erg is!

6. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@meid, ik vond het ook altijd erg ongezellig, maar het is wel beter voor haar. Ik hoop ook dat het werkt

7. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Het is ook beter.. Maar wel moeilijk! Haha, ik wik haar t liefst de hele dag bij me houden.. Volgens mijn "kraamhulp" mogen beebjes tot 6 weekjes de hele dag en nacht bij je zijn, daarna moet er wel wat regelmaat komen, zoals 's middags een dutje in eigen bedje etc.. Maar nik is nu 2 weekjes veel bij ons geweest, dat had ze ook echt nodig, mams ook trouwens :) en nu merk ik aan nik dat ze ook alleen durft te zijn.. Afgelopen nacht heeft ze ook weer de hele nacht in haar eigen bedje geslapen.. Wel hebben we het bedje bij ons op de kamer gezet..

8. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Nou, dag 25 van mn cyclus is bijna voorbij en ik ben nog niet ongesteld. Is al heel wat na 2 cycli van 25 dagen. :)

9. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Wendy, misschien is het toch raak nu! Het kan :) ik duim!!! Heel hard! * duim duim voor een wondertje *

10. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik duim Wendy!!

11. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Wendy, ik ga ook mee duimen. Hoe voel je je

12. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Tja, hoe voel ik me? Ik weet het niet. Heb een beetje gevoelige borsten maar dat heb ik wel vaker. Verder voel ik me niet anders dan anders.

13. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Wendy ga ook voor je duimen.

esther hoop dat de ventoline helpt bij bo.

meid lekker al een beetje en ritme. en lekker slapen in eigen bedje in de middag. hier ligt ze ook gewoon smiddags boven.

verder gaat hier alles prima. ze was gister 120 gram afgevallen. en vanmorgen 130 gram aangekomen. dus we zijn met een goede start begonnen. ze doet het ook super.

14. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Nou ... de hoop was van korte duur.
    Net toen ik wakker werd ... ongesteld. Zucht.

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Hier ben ik weer even, ik heb jullie echt verwaarloosd. Zo druk met werken, en Yuna en het nieuwe huis alles regelen. Sorry!

Ik heb soms even meegelezen en ik lees dat Nikky het goed doet!! En is Bo weer een beetje beter?

En wat erg van Luuk! Zo eng is dat! Hoe voel je je Lisa?

GFH: ooh meid, wat erg!! Sterkte! knuffel.

Verder weet ik het even niet meer. Zijn de pas bevallen dames alweer op de been?

16. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Aaah Wendy :( balen!

17. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Meid: Fijn dat Nik lekker in haar eigen bedje slaapt.

Leonie: Hoe voel jij je?

Monique: Erg druk dus...

GFH: Jammer meid dat je weer ongi bent.

Vanmiddag ga ik maar weer eens naar mijn werk. Ik ga vanaf deze week starten met 2 middagen van 2 uur en dan ga ik administratief werk voor de woning doen.

18. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @wendy :(:( ik hoop dat de uitslag van het zaadonderzoek duidelijkheid geeft.

@esther, ik hoop dat het helpt bij bo!

@monique, pffff, het zit jou ook niet mee de laatste tijd met de nachten

@meid, ik ben echt jaloers haha, Die eerste paar weken, sliep s. helemaal niet, ik was de hele dag(en nacht) met haar bezig, dus geniet maar lekker van je uurtje bowlen :D

@labrador, ik hoop dat het goed gaat op je werk.

@twijfel, super dat het zo lekker gaat!

Hier is mn meisje erg verkouden, maar gelukkig slaapt ze wel goed. Ze werd wel vanmorgen om kwart over 5 wakker, maar daarna tot kwart voor 8 naast mij geslapen. :)

Ik had haar net in de box neergelegd, hoor ik opeens een enorm gekrijs, ik snel kijken, was ze omgerold van haar rug op haar buik. Ze was er zelf ook van onder de indruk aan het gekrijs te horen :D

19. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    wat goed van sienna dat ze is omgerold!

20. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Cath, gelukkig slaapt s wel goed.. Verkouden is nie leuk :( nik is ook snotterig!

Hier net de kraamhulp geweest, nik weegt nu al 3740 gram :)
    Verder zei ze dat nik echt onwijs sterk is.. Ze lag op haar rugje, en die vrouw pakte haar armpjes, en nik trok zich zelf omhoog.. Ook kan ze al zelf omrollen, en als ze op haar buik ligt drukt ze zich al helemaal op.. En dat voor een meisje van 2 weken!! De vrouw zei: nikky kan al teveel voor haar leeftijd.. *trots*

Deel Deze Pagina