Flora: Lekker genieten dan! Dday: Hopelijk heb je morgen je beeb Muis: Hopelijk heeft je gevoel gelijk. Wij zitten heerlijk bij de openhaard. Echt genieten zo.
Hee ladies Ff snel want kaatje is erg onrustig vanavond. @Flora: Van harte met jullie kleine meid, aardig geboorte gewicht trouwens! @Wendy: balen van je ongi meid..Top dat ze jullie nu gaan helpen, snap dat je het spannend vind. @Joyce: Top dat Nienke zo goed groeit! @Labrador: Heb ik jou ooit gefeliciteerd met je zwangerschap?? Bij deze voor de zekerheid alsnog: Van harte meis, op naar de volle 9 maanden! @Hielkje: Top foto van bo, mooie kleren hoor en bekend jasje, die hebben wij ook @Meid: Mooie stoel, hebben wij ook. Wij hebben voor de bruine zitting gekozen en er zat een grijze bij. Mooi kamertje ook trouwens Kan iemand mij trouwens een pb sturen over de meeting, ik mis het even. @Tweety: Ik heb een draagdoek en kaatje vind het heerlijk, erg handig als je een onrustig kind hebt en je nog heeel veel dingen moet doen of als je ergens even snel naar toe moet en je niet de hele kinderwagen mee wil nemen enz. @Dday: Heel veel succes met de aller laatste lootjes, nog even en dan is het gedaan met je rust @Labrador: Hier nog steeds aan het vloeien al is het nu wel bijna voorbij @DDB: Slapen van 00:00 tot 06:30 Jeetje wat een mazzelaar! Was al mega blij met mijn 2x 4 uur vannacht. Met kaatje gaat het lekker, ze groeit goed en ging gisteren elke keer slapen zonder te morren maar ik denk dat ik dat vannacht kan vergeten, ze kan lekker krijsen en dan lig ik met mijn tenen krom maar ze valt elke keer weer in slaap dus ik pak haar in principe niet meer op als ze eenmaal in bed ligt. Als ze te lang door huilt of echt hartverscheurend gaat huilen dan doe ik even met haar wiegje wiegen en geef haar dan ff een aai over haar bol en dat werkt erg goed. Alleen als ze de hik heeft dan pak ik haar op want daar heeft ze echt last van en als ze dan een paar slokjes heeft gehad dan is het ook weer over. Maar over het algemeen is ze een erg tevreden kind die al betoverend kan lachen, ik smelt dan helemaal! O ja, alles onderpoepen/plassen is zeker een hobby van kaatje maar dan moet mama maar sneller zijn hoor
Ik ben gestresst ik ben gestresst ik ben gestresst ik ben gestresst ik ben gestresst ik ben gestresst ik ben gestresst ik ben gestresst. Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Moeten morgen om 14 uur in het ziekenhuis zijn. Daarna ga ik nog even met vriendlief de stad in want hij heeft nieuwe schoenen nodig dus jullie moeten nog even op een update wachten dan. Trusten alvast allemaal. Zwaai zwaai.
Wendy, heel erg veel succes vandaag. We zijn bij je..... @muis, best spannend dat je binnenkort de uitslagen krijgt. Ik hoop net als jij dat je gelijk hebt. @flora, jij ben vroeg. Had E.mma honger. Hoe is het met de koorts? Hier vandaag een druk dagje. We gaan met schoonzusje op pad. Die moet naar de gyn en durft niet alleen en daarom gaan wij mee, maar we moeten ook mee naar de orthodox, dus straks om 8.15 al onderweg naar Amersfoort. Tot later
Gfh succes meis in het ziekenhuis es dan ben je vandaag dicht bij mij ik woon in amersfoort.. ohja ik ga geen borstvoeding geven dus die erwtensoep had ik best kunnen eten en hier nog niks jammer genoeg... ik ging wel met buik/rugpijn naar bed maar was helaas weer afgezwakt geduld.... maar das heel moeilijk haha fijne dag allemaal
Wendy, heel veel succes meis! Ik denk aan je!! Ikke, fijn dat t goed gaat!!! Heb jij dat grijze zitje nog??
Hee meiden, Ik reageer even niet op iedereen want wilde even zeggen dat wij gisteren 06-12 om 14.06 de trotse ouders van onze dochter Fenne zijn geworden!! Uitgebreid verhaal komt nog, wij moesten min. 24 uur in het ziekenhuis blijven, hopelijk vanmiddag lekker naar huis toe!
Mamootje gefeliciteerd met je dochter en leuke naam. had ik toch toen onbewust gelijk. Doe rustig aan en geniet.
Mamo GEFELICITEERD MET JULLIE FENNE Wow das volgens mij wel heel snel gegaan Lekker genieten nu en ik wacht nog steeds af hahahaha nu ben ik echt de bovenste op het lijstje
Mamootje gefeliciteerd!!! Prachtige naam!!! Esther; koorts is weg geen blaasontsteking dus waarschijnlijk late stuwingsreactie. Even pronken; Emma - YouTube
Oh Floor dat super lieve filmpje moest je niet aan mij laten zien hahahaha dan vind ik het allemaal nog langer duren dat wachten Nee ff serieus wat een mooi moppie zeg lekkerding!! Zo super schattig kan me niet voorstellen dat ik dat binnenkort ook hier thuis heb liggen zo'n klein wondertje.. Het lijkt nog zoooo ver weg... zucht Trouwens super dat je geen koorts meer hebt en geen ontsteking
*ik breek even in* Mamootje, van harte gefeliciteed met jullie dochter Fenne! (heb ik toch altijd gelijk gehad dat jullie een dochter zouden krijgen....) Geniet ervan!
Oh mamootje wat super!! Gefeliciteerd met jullie dochtertje!! Fenne, mooie naam!!! Ik kom ook nog even goed nieuws spammen Waaaaaaaah heb net gehoord dat ik een vast contract krijg!!!!